Čas letí jako bláznivý , Připadá to že to není tak dlouho co se přesně toto praktikovalo i u nás.... No a uběhlo pár let a šikovného autoklempíře abys platil zlatem...!!!!!
Myslím si,že by se všichni ti neumělové,kteří neumí nasadit ani zimní řetězy a při vypálené žárovce si klidně nechají vyměnit celé světlo (hlavně že je to přeci v autorizovaném servise!) :) Tady v Česku bylo takových opravdu fachmanů zástupy. Moderní kapitalizmus však diktuje jiná pravidla. Co není podle odborníků a hlavně státem předepsané je vlastně nemožné a zakázané. Buďte blbí a blbější,ale hlavně plaťte přemrštěné částky za jakou koliv návštěvu v servisu. To je pravidlo které funguje. :-)
TOSE DĚJE I V ČESKU JENŽE TED V ČESKU JEDOU Z INTERNETU NA INT KUPUJI ZA PAKATEL AZAKAZNIKOVI NAUČTUJI 5X TOLIK SAMOZŘEJMĚ BEZ DOKLADU TŘEBA ROZVODY 3000KČ A UČTUJI 16000KČ Byla tu poznámka že takové střilet to by v česku už pomalu nebyl opravář to je pouze muj nazor
Když vidím kdo dneska dělá servisní služby vyučen kuchařem vezme noťas připojí k jednotce a pak to jde pokus omyl vymění spoustu dílů zbytečně a nakonec se trefí to že to stojí 20tisíc ho netrápí jako na montáží lince v Kvasinách cukrář pkař všichni montují nová auta po 3dením zaškolení a pak se divte že při garančce se musí přetáhnout šrouby na celém autě aby něco vydrželo.
v Rusku? a nezapomněli jste náhodou třeba jen tak namátkou na ČR? nebo jiný evropský stát? Ale ne, zadání znělo jasně: ...........
to je zase v áleji nablito
Je to asi na každém jak chce opravit auto.Jinak dělal jsem taky něco podobného ,myslím ,že to i bylo dobře udělané.Dnes to nikdo nezaplatí je to dost pracné ,ale tady se v servisech opravovalo podobně ,kdo si myslí,že autorizovaný servis je něco extra tak se mílí .Jen to jen za jiné peníze.Stopli to pojištovny pro ně je totálka snad vše.
Při dnešních cenách aut kde seženete ojetinu za pár šupů na každým rohu se tohle už asi ani nevyplatí, možná tak u aut co se pohybujou nad milion a těch tu neni tolik aby byly díly navíc.Zakže když to vemu kolem a kolem tady se to dělo taky a neni to o tom že to stát zakazuje ale o tom že tu máme asi víc možnosti se k jinýmu autu dostat než v rusku kde ještě hodně lidí jezdí ve volze a v žigulíku...
Autor tohoto článku je asi velký amatér nebo neználek. Spousta takových aut se normálně opravuje. Výměnu střechy dělají i v autorizovaných servisech. Navíc z auta udělat totálku pro pojišťovnu je velký "business". Asi autor hledal senzaci,ale zmýlil se.
Proč se do toho tahá Rusko? Vidíme to dnes a denně u našich sousedů v Polské republice. I tady se to dělá a prodává se to jako nebourané a to i v AAA. Nic nového a je to stará věc.
Já naopak musím pochválit ty kumštýře. Jsou to šikulové. Tedy pokud kvůli tomu náhodou nekradou auta jiná.
Kluci jako buci Takhle opravená karoserie chcete li skelet není již schopna vykázat tuhostní kapacitu a co se tyče vzkrutu o tom ani nemluvím.Takže na komunikace vyráží vozidlo které v podstatě nema žadny atest.jeho cena co se tyka bezpečnosti je nulová. Svarovane časti vlivem vyhratí materialu maji tendenci oxidovat,reznout,predevsim ve vykytovane časti.Takže kluci samozrejmě umí,ale ....
a k čemu je atest v eskutečnosti?? octavia je mimochodem jedno z VELMI MÁLO bezpečných vozidel. Víte vůbec kolik už umřelo lidí v těchto vozech????????? Takže takováhle oprava už jí neublíží, navíc jde to udělat mnohem líp, než to mají tito umělci..
Odborník promluvil. Co je karoserie auta? Svařenec z oceli, že? Pokud se vaří správnou technologií, tak svár není o nic horší než ten z výroby. I když se straší tím, že vysokopevnostní oceli při ohřátí měknou (ano je to pravda, alespoň částečně, říká se tomu odborně popouštění), tak stejně jsou ve výrobě vařeny (obvykle bodově právě kvůli minimálnímu tepelnému namáhání). Koroze kvůli vyhřátí materiálu? Ehm... Spíš je to o tom, že libovolné vaření spálí povrchovou protikorozní ochranu (některé technologie více, jiné méně) a mnozí karosáři pak neprovedou správné ošetření po vaření (na nezačištěný, neodstruskovaný svar přímo kyt, přebrousit, nalakovat, žádné ošetření dutin, nazdar). Pokud se řez a svár provede "správně", tj. aby síly a momenty svarem procházely optimálně (jak bylo při konstrukci zamýšleno) a použije se správná technologie svaru, tak se při další nehodě opět bude deformovat právě měněný díl a nebude se trhat svár.
To, z čeho bych měl strach není vaření, ale naopak rovnání nosných částí (prahů, sloupků...). Pokud se ocel ohne pod určitý radiusu (závisí na typu) materiálu, vzniknou v ní drobné (únavové) trhliny, které pak mají zásadní vliv na výslednou pevnost.
Nicméně únavové nebo vrubové trhliny mohou vznikat i na rozhraní krystalických zrn samotné oceli a to i při naprosto běžném provozu, takže pane "ateste" (v automotive se tomu říká homologace), doporučuji vozidlo vyměnit po vymetení prvního kanálu.
P.S.: homologační požadavky na pevnost konstrukce vozidel jsou obvykle silně překračovány, takže rezerva k tomu, aby se oprava neprovedla na 100% a zároveň vozidlo stále vyhovovalo předpisu, podle kterého bylo homologováno, tak je. Co však považuju za nehoráznost je zapřená prasofilní oprava.
spíš se divím že takový střepy který koupíte za pár šušňáků se vůbec někomu vyplatí opravovat, jenom ten čas v poměru strávený hodiny/cena musí vycházet tak katastrofálně že to prostě nepochopím, leda by to byl schopen sfouknout za týden a i toho bych dost pochyboval že se to stále vyplatí !
Neskutečně obdivuju lidi, kteří dokáží takovou "renovaci". Dali něčemu zdánlivě na šrot novou šanci. Připomíná mi to renovaci válečných letadel, která po vykopání vypadala podobně a po pár letech se opět dostala do luftu. Nebo Staré stodoly, co z nich šikovní zedníci dokázali udělat útulné bydlení. Prostě, šikovní a zruční lidé jsou všude na světě. Važme si jich...
"převovdovka a motor to přežil" no tk to že jde nastartovat a dokonce se i točí neznamená vůbec nic rozhodně ne že to přežil takovej vrak bych fakt nechtěl hromada prasklin ktere nejsou vidět, ale projeví se později, nehledě na pevnost karoserie takto zflikovanych vraku.... to je bud na nachytani hejla co mu nereknu v jakem stavu to auto pred opravou bylo nebo leda pro tchyni
Jo inzeráty jsou plný těchto pochybných vozů, to si raději desetkrát zajdu do auto bazaru kouknout na nějakou zánovní ojetinu, než pořídit bouranou plečku!
Nikdy bych si nekoupil přes nějaký soukromý inzerát, to je jak "ruská" ruleta, auto 2x utopený, 3x ukradený... to raději zajdu někam do velkýho autobazaru...
Myslím si, že toto se praktikuje především když se dováží bouračka z jiného celního prostoru než je Rusko členem (např. z EU nebo Japonska) - jelikož tím, že je auto rozdělané a bez motoru se obchází clo.
To je panečku přístup k ekologii. Ne všechno hned vyhodit a běžet si koupit nové. Tak by to mělo být všude. Mě také baví dávat věcem druhý život :-) . Pracuji s železem a je fajn pozorovat, co pod vašimi rukami vzniká. Při práci je mým největším pomocníkem invertorová svářečka, kterou jsem si vybral z https://www.pantermax.cz/MIG220-invertorova-svarecka-MIG-TIG-MMA-SET-1-d25.htm a už spolu pracujeme několik let.
To je dost zajímavé. Na druhou stranu v Rusku je možné úplně všechno, takže mě to tolik nepřekvapuje. Mně se bohužel také podařilo zrušit mého Renaulta. Stalo se mi to minulou zimu na náledí. Opravovat to by se už nevyplatilo, takže mi nezbylo nic jiného, než prodej auta na náhradní díly. Nakonec jsem ho prodal sem https://zahotove.cz/ a musím říct, že jsem za něj dostal víc, než jsem předpokládal.
Co? Tohle snad není možné. Podle první fotografie bych si myslela, že jde auto do šrotu. Já jsem potřebovala opravit nárazník u mého auta a byla to pro mě dost stresující záležitost. Naštěstí mi kamarádka poradila autoservis zde, kde jsem si objednala opravu. Technici udělali skvělou práci a já jsem teď klidná, protože moje auto je zase v pořádku.
Co? Tohle snad není možné. Podle první fotografie bych si myslela, že jde auto do šrotu. Já jsem potřebovala opravit nárazník u mého auta a byla to pro mě dost stresující záležitost. Naštěstí mi kamarádka poradila autoservis zde, kde jsem si objednala opravu. Technici udělali skvělou práci a já jsem teď klidná, protože moje auto je zase v pořádku.