Petr (neregistrovaný)
No, pokud vidim procenta za ochranu osob, tak to ma Kqaroq hodne dobre - zvlast ve srovnani s vyrazne drazsim Volvem to je super. Takze velmi pekne vysledky. No a to Polo ci Arona? Nechtel bych v tom sedet, kdyz to nekam vleti - tam by me nejaka papirova procenta moc neutesila. A asistencni systemy? Nevim jestli je to zrovna tenhle test ale v nejakem mu sebrali body za to, ze uz v zakladu nema system pro udrzovani jizdniho pruhu ale ma ho jen za priplatek. No dobra, u nas, kde tech dalnic zas tak neni, to je urcite velky problem. :-) Takze i ten, co to za cely rok nevyuzije by za to mel zaplatit? A smysl je jaky - rozumny clovek za volant unaveny nesedne a jestli se nekdo utahany spolehne na kontrolni system tak je to spis proti bezpecnosti. A diky vyssi cene se dost lidi rozhodne pro nejakou levnejsi variantu - taky super krok za bezpecnost. Cele je to o tom, ze tyhle testy je treba cist s rozumem. Nejsem nijaky fanda Karoqu ale tady ty ostatni celkem valcuje.
Petr (neregistrovaný)
Tak ted jsem si dal tu praci a podival se primo na vysledky testu ADACu. A je to tak, oni davaji body za kazdou kravinu. karoq nemel na testovanem vozidle Lane Assist - smula. :-) A taky po prekroceni rychlosti speed limiter jen p9ska, kdezto Volvo zacne samo od sebe brzdit. A ochrana chodcu? Maji tam obrazek zon a podle barev je to Volvo rekl bych vic cervene nez Karoq. No, vyborne srovnani, auto o pul tuny tezsi a jednou tak drahe je v tom podstatnem jen o malo lepsi. Tak tomu se da naprosto seriozne rici, ze Karoq je spise horsi. :-)