Josef Dvořák (neregistrovaný)
Uváděná spotřeba do 4 l je naprosto nereálná. podívejte se testy na Youtube a zjistíte , že průměrná spotřeba se pohybuje od 5,5 do 7 litrů/100 km. Nechápu , proč má taková automobilka jako Toyota zapotřebí takto klamat spotřebitele. Mě to trochu zavání klamavou reklamou. Chápu , že někdo jezdí více ve městě , někdo více po dálnicích , ale toto by mělo být dekladováno v reklamních materiálech. Budu rád , když mě nějaký odborník vyvede z omylu .
Lubo (neregistrovaný)
Pobavila má citujem: Shodou náhod jsem hned z hybridní Toyoty Corolla přesedl do Octavie Combi G-Tec, což mne donutilo zamyslet se, jestli ona nakonec není cesta k ekologickému kombi přece jen trochu jednodušší. Jasně, G-Tec nemá takový výkon a v přímce není tak dynamický, ale dokáže nabídnout vyšší maximální rychlost (testovaná Corolla se rozjede jen na 180 km/h), výrazně tišší interiér i při svižnější jízdě, klasickou převodovku a spotřebu CNG, která je když ne stejná, tak oproti hybridní Toyotě ještě nižší. Kde jazdí pán redaktor 180>? 1 x (5x) ročne v DE? U auta sa jedná hlavne o dynamiku a nie max. rychlosť. A ako je to ČS na zemný plyn v ČR?
Týpek (neregistrovaný)
A to ještě neví, že plyn je levný jen proto, že na něj vláda neuvalila takové daně jako na benál. Takže se může snadno stát, že se pán redaktor jednou probudí a bude na benzince platit 2x tolik, aby se srovnala daňová zátěž a najedou mu bude stát v garáži auto s nejdrazším provzem vůbec. A to se vyplatí.