V12 (neregistrovaný)
Meral som pruzne zrychlenie 80-120 tej Toyoty na trojku a sestku. Na Vami udavanu hodnotu 7.3 sekundy som sa s 1 cestujucim nedostal ani nahodou - Toyka to dala za slabych 11 sekund. A na sestku ? Za nekonecnych 25 ! Merane cez OBDII zasuvku aplikaciou Torque Pro, cize ziadne stopky v ruke a odhadovana rychlost z tachometra.
jan (neregistrovaný)
Maš pravdu ja neviem čo je na nej nudne keď ju postavím k Octavii tak Octavka musí mať pocit že zaspala dobu. Interier o triedu lepši a priestranejši ako v Octavke. Motor 1,6 atmosfera istota nie ta 1,0 TSi akože najlepši motor všetkých čias po 1,9 Tdi samozerejme od škody- škodovka by mala viac investovať do dizajnu a vývoja motorov ako platiť "objektivne" testy po rôznych motoristických časopisoch a mot. stránkach. Ved len si spomenme ako prišiel 1,2 HTP motor niečo fantastické lepší v tom čase nemal nikto podľa testov a kde je teraz po roztrhaných rozvodoch a iných pataliach v zabudnutí ale v čase kedˇvyšiel poražal v testoch konkurenciu jedna radosť. Tak takto je to s testami kde figuruje voz Škoda v hoci ktorej triede.
Karel (neregistrovaný)
Za mne, perfektní rodinný vůz. Netrpím obsedantní porucho, že bez velkého kufru nic neznamenám. Mám automat s 1.6 a jsem nadšený. Srovnání mám se sedmistupnovou DSG ve Škodovce, která se fakt sere a přístup autorizovaného servisu byl zoufalý. Auto je línější, ale na druhou stranu komfortní a hlavně je to atmosféra. Než nam unie zakáže motory, je to vlastně poslední šance zajezdit si s autem, ktereé se nese... a vydrří.
Martin (neregistrovaný)
Docela by mne zajímalo kde vzal autor informaci,že automatické přepínání světel funguje špatně a se zpožděním. Syn má novou Corollu s Led paketem tzn. Led denní svícení,Led zadní světla a přední Bi-Led dálkové i potkávací.Tak jsem se ho ptal jak je spokojený s automatikou světel a říká,že u žádného nového auta se kterým kdy jezdil (Škoda,VW,Audi,Ford) to nikdy moc nefungovalo,až teď. Tak jsem si ji půjčil na noční projížďku a opravdu. Tak hbitou reakci jsem opravdu nečekal. Na začátku obce automaticky potkávací,na konci dálkové a kdykoli se objevilo auto v protisměru,nebo jsem nějaké dojížděl během setiny sekundy se světla přeply.Zkoušel jsem to manuálně a i když jako řidič z povolání mám reakce rychlé,na Toyotu jsem se nechytal.Takže fakt nechápu článek.dokonce jako u jednoho z mála aut si můžete v uživatelském menu nastavit citlivost senzoru šera,takže se vám nestává,že pokud při denní jízdě vjedete pod most,nebo krátký tunel nezapnou se vám světla okamžitě jako u jiných aut...
Mildas1 (neregistrovaný)
Corolla byla vždy autem na ježdění. Pokud někdo potřebuje závoďák, tak nesáhne po podobném voze. Atmosferický motor s nepřímým vstřikem je zárukou bezproblémového provozu a ten od auta očekávám na prvním místě.
Edye (neregistrovaný)
Nudné auto? Nudné auto je to pouze ve chvíli, když chytnu někoho před sebou, pak ale stačí krátká rovinka a problém je vyřešen během pár sekund. Časované ventily jsou opravdová delikatesa pro vášnivé řidiče a komfort při ostré jízdě je naprosto dostačující. Corolla sedí na silnici perfektně, sedačky mají výborné boční vedeni a řidič tak nemá pocit, že z ní brzo vypadne. Posilovač řízení ve vyšších rychlostech příjemně ztuhne a řížení je potom velmi přesné. Automatických světel jsem se původně bál, netušil jsem, ale jak přesný tento systém dokáže být. Teď jezdím pořád s automatickými světly a můžu se věnovat čistě jenom řízení a neřešit jestli někdo pojede proti. Duši to auto opravdu nemá, ani v jednom kole pokud vím. Auta, co mají duši jsou jistém ohledu jedinečný a to tím, že si dělají, co chtěj bez ohledu na situaci. Corolla dělá přesně, co chci já a ani "duše" v kouzelný lampě nebude takový služebník. Ale abych jenom nevyvracel nepravdivá tvrzení. S jedním musím souhlasit, jak již autor článku zmínil, podvozek je opravdu hlučný, ale jen při jízdě na štěrku, kdy kamínky naráží do podběhu kol a to se potom ozývá v interiéru. Kromě tohoto neduhu je interiér výborně odhlučněný a díky 6 reproduktorům i skvěle ozvučený.
Milan mihalik (neregistrovaný)
Z celého komentu mi vychádza že pán redaktor je asi agent koncernu , nedokáže jazdiť .tie spotreby čo dáva sú 2 litre vyššie ako skutočnosť,oktavke golfu s kľudom zmizne ak nemá 150 PS , priemernú ročnú spotrebu mám do6 litrov neviem tu dať foto po 170 km 4,5 l, síce z Liptova do Trenčína čo je trochu z kopca za 2 hodiny popod Strečno,no ale už aj koncern trošku skraslil po 20 rokoch oktavku ktorá má nepohodlný tunel neviem načo keď Corolla má komplet c celom interiéri rovnakú teplotu aj pri nohách
Michal Přibil (neregistrovaný)
zdravim, moja skusenost: mal som avensis 2.0 /5rokov/, corollu 1.4 /5rokov/, dalsiu corollu 1.6 VVTI tiez roky.. mozem potvrdit nudne jazdne vlastnosti ! ale neskutocne spolahlive auta resp.motory, ani jedno auto nebolo v servise (neprehnam) a to som ich kupoval ojazdne (vsetky benzin), toto nepochopi nikto kto Toyotu nejazdil roky..proste pozrite sa niekde aj napr do Ruska (smerom k AZII a Japonsku) .. tam je 80perc. aut na ulici Toyota.. svet je zaplaveny touto znackou a to o niecom hovori.. to len my tu na malinkom Slovensku nevidime... auta ktore naozaj sluzia nezlostia ! Inak ovela lepsi zazitok jazdne vlastnosti bol moj japonsky Nissan Almera/Primera ale to uz je ina tema. Pekny den a dakujem Toyote ze za 15rokov som nemusel riesit ziadne poruchy motora, elektroniky len bezny lacny servis. Cau a Zdar !
Tomy (neregistrovaný)
Pointa je v tom, ze jsou vsichni zvykli na turbo diesely, boji se tu atmosferu vytacet a pak jsou clanky ve stylu jak moc nudne to auto je. Pro lidi, kteri si mysli, nesmim to auto vytacet jinak mi raketove stoupne spotreba....ani omylem. :-)
Liny911 (neregistrovaný)
Na současnou Corollu jsem četl mnoho testů. Od amerických, přes filipínské a dokonce i arabské, nebo dokonce německé. A jedině u nás se setkávám s tím, že by snad kompatní sedan měl být zábavný... Jediný, kdo snad touží po zábavě za volantem, jsou čeští novináři. Všichni ostatní - majitelé, potencionální kupci, to mají naopak. Nemusí se o tom vůbec starat...Dokonce i němci jsou schopni napsat,že auto je příjemně pohodlné a jakoby "nad věcí" - místo kritiky, že to nejezdí jako sporťák...
Jan Hanysz (neregistrovaný)
Než jsem ji loni kupoval, měl jsem na konci výběru už jen 2 varianty: Mazda 3 (srdce) x Corolla (rozum). Vyhrál rozum a nelituji toho. Škodovka nebyla vůbec v mém výběru. Pokud někdo považuje za zábavu a adrenalin řešení poruch a závad, pak je Corolla opravdu nudná - jezdí bezpečně, spolehlivě a levně - opravdu nuda. To přepínání dálkových světel autor článku buď vůbec nezkoušel, nebo je úplně mimo. Je naprosto rychlé, přesné a spolehlivé. Ano, motor je potřeba více vytáčet, ale to je vlastnost atm. motorů! Spotřeba se při vyšších otáčkách příliš nezvyšuje - na rozdíl od těch maloobjemových foukaček. Mile mě překvapila cenou, pohodlím a prostorem. Snad jediné, co bych vytknul, je slabé odhlučnění od podběhů ...
Jiri Lefner (neregistrovaný)
Ja to auto mam ale takovou snušku debilit co napsal tento pisalek to je za hranou. Tato Corolla prfektne jede a je radost s ni jezdit . v jinych testech dostava skoro plny pocet bodu jen tady nejaky debilek pisalek na ni vylil kybl sraček . Spotreba cca 6litru a super jizdni vlastnosti . Fakt nechapu
Zdeněk Kaláb (neregistrovaný)
Dobrý den, autor článku zřejmě vozidlo nevlastní a jen se s ním asi svezl, já ano a před koupí vozidla jsem vybíral hodně dlouho. Než jsem se pro něj rozhodl, vyzkoušel jsem hodně značek (i MAZDU 3, bylo to těžké rozhodování), hodně četl recenze uživatelů, v odborných časopisech a článcích na netu, protože pro normálního člověka je koupě vozidla a následné sumy za servis a údržbu pořádným zásahem do rodinného rozpočtu. Ke komentářů ostatních vlastníků ještě dodám dvě věci které jsem zohlednil: vozidlo nemá star-stop a řízené dobíjení, které z podstaty věci ničí motor a hlavně akumulátor. V Toyotě Corolla 1,6 VVTI je obyčejný akumulátor v ceně cca 1600,- Kč včetně DPH (1x za měsíc ji dobíjím nabíječkou CTEK), který opravdu vydrží déle než řízeným dobíjením ničené AGM akumulátory za 5 tisíc, které vydrží max. 4 roky. Potenciální kupující nenechte se odradit tendenčně píšícími autory a věřte, že takto spolehlivé auto za solidní peníze a s cenově dostupným servisem jen tak nenajdete. Corolla má navíc zadní pevnou nápravu, která se nemusí pravidelně opravovat a seřizovat geometrie jako u víceprvkových náprav. Před tímto vozidlem jsme s manželkou jezdili 11 let Yarisem 1,33 VVTi, na který nedám dopustit - nyní s ním jezdí děda. Má originální podvozkové komponenty, originální brzdy, originální výfuk, atd. - jednou ročně do autorizovaného servisu a jinak nic, žádné výdaje, žádné poruchy, spotřeba za celou dobu 5,85 litrů/100 km, naposledy jsem měnil akumulátor za 900,- Kč včetně DPH. Ukažte mi jiné takové tříválcové auto s turbem, start-stopem, řízeným dobíjením po 10 letech provozu. Přeji hodně šťastných km a spokojenost s Toyotami.
Jirka (neregistrovaný)
Já měl Škodu 110L, Favorita, Felicii, Fábii I a II, Octávii, Yetiho (cekem 16 aut, všechna nová) a mohu Vám říci že se mi po nich vůbec nestýská. Na dražší auta jsem neměl, tak proto Škodovky-Bohužel.Ty nervy s Yetim ohledně řetězu, klepavý motor u tzv. HTP, hrůza. Škodovka auta dělat zkrátka neumí. Napsat o Toyotě Corolle, nejprodávanějším autě na světě že nemá duši? Opravdu nevím co to má znamenat. Divný výraz. Já jsem se v tom svezl, řídil jsem to a mohu Vám říci že se tomu žádná Škodovka nemůže ani rovnat. Největší průšvih byl ale Turbo tříválec Opel Crossland. Před dvěma měsíci jsem ho prodal. Turbo a tříválec už nikdy.Ten zvuk byl příšerný.Jako digestoř v kuchyni.Jen mě zarazia ta poznámka o té hlučnosti. To si asi přispěvatel s pletl s jiným autem.. Nebo jako autor recenze, který má zřejmě jinou značku a Toyoty to ho zkrátka s....u., tak pomlouvá a mele z mrákot cosi o duši.
David (neregistrovaný)
Vše podstatné je napsáno již v předešlých komentářích, mohu většinu, a to hlavně kladné, jen potvrdit. S autem naprostá spokojenost. Jen pár údajů. Autem (koupené nové v plné výbavě, benzín, 1.6 manuál) jezdím 4,5 roku denně, krátké i delší trasy, nejeto lehce přes 190 000, město, dálnice, okresky. ČR i zahraničí (Německo, Itálie, Polsko, Maďarsko, Bosna, Srbsko, Rakousko...). Pravidelný servis v Toyotě dle servisního plánu (oleje, brzdy, filtry). Žádné jiné zavady, vše plně funkční jako u nového. Na silnicích mám za 40 let (čerstvě šestý křížek) najeto cca 1.5 mil km (od Fordu Cortina :-), přes Simcu, Škodu od Š120 po Superb, Seaty, MB, Honda a další), tak snad i objektivní pohled. Jízdně jak na pohodu, tak i když provoz dovolí, svižně. Atmosférický motor, po letech s turby, mě stále retro baví i když o žádné trhání asfaltu nejde (s vhodným podřazením s nostalgickým meziplynem a otáčkami nad 5,5 tis. to úplně líné není). No, a vzhled toho auta se mě osobně líbí. Prostor plně vyhovuje. Jsem spíše na sedany, na dovolenou v létě / v zimě místa dost, na pracovní věci a techniku taky. Na ostatní jsou dodávky a náklaďáky. Co bude po Corolle bude asi příště oříšek :-)