Názory k článku Test Toyota Corolla 1.6 Valvematic: Auto bez duše
V12
(neregistrovaný)
12. 11. 2017 10:07
Meral som pruzne zrychlenie 80-120 tej Toyoty na trojku a sestku. Na Vami udavanu hodnotu 7.3 sekundy som sa s 1 cestujucim nedostal ani nahodou - Toyka to dala za slabych 11 sekund. A na sestku ? Za nekonecnych 25 ! Merane cez OBDII zasuvku aplikaciou Torque Pro, cize ziadne stopky v ruke a odhadovana rychlost z tachometra.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JimmiNil
(neregistrovaný)
28. 11. 2017 9:44
SR7Zmf http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
J&J
(neregistrovaný)
3. 12. 2017 23:02
Nudné auto? Pro mě je nudný hlavně celý koncern VW.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan
(neregistrovaný)
13. 12. 2017 21:23
Maš pravdu ja neviem čo je na nej nudne keď ju postavím k Octavii tak Octavka musí mať pocit že zaspala dobu. Interier o triedu lepši a priestranejši ako v Octavke. Motor 1,6 atmosfera istota nie ta 1,0 TSi akože najlepši motor všetkých čias po 1,9 Tdi samozerejme od škody- škodovka by mala viac investovať do dizajnu a vývoja motorov ako platiť "objektivne" testy po rôznych motoristických časopisoch a mot. stránkach. Ved len si spomenme ako prišiel 1,2 HTP motor niečo fantastické lepší v tom čase nemal nikto podľa testov a kde je teraz po roztrhaných rozvodoch a iných pataliach v zabudnutí ale v čase kedˇvyšiel poražal v testoch konkurenciu jedna radosť. Tak takto je to s testami kde figuruje voz Škoda v hoci ktorej triede.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
14. 3. 2018 20:29
Za mne, perfektní rodinný vůz. Netrpím obsedantní porucho, že bez velkého kufru nic neznamenám. Mám automat s 1.6 a jsem nadšený. Srovnání mám se sedmistupnovou DSG ve Škodovce, která se fakt sere a přístup autorizovaného servisu byl zoufalý.
Auto je línější, ale na druhou stranu komfortní a hlavně je to atmosféra. Než nam unie zakáže motory, je to vlastně poslední šance zajezdit si s autem, ktereé se nese... a vydrří.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ivo
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 16:03
To píšou lidi, kteří o autech nic neví a živí je koncern ww aškoda. Jezdím jen v toyotách ano ne všechny se mi líbí, ale vždycky dojedu. S německými auty mám jiné zkušenosti
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 20:06
Docela by mne zajímalo kde vzal autor informaci,že automatické přepínání světel funguje špatně a se zpožděním. Syn má novou Corollu s Led paketem tzn. Led denní svícení,Led zadní světla a přední Bi-Led dálkové i potkávací.Tak jsem se ho ptal jak je spokojený s automatikou světel a říká,že u žádného nového auta se kterým kdy jezdil (Škoda,VW,Audi,Ford) to nikdy moc nefungovalo,až teď. Tak jsem si ji půjčil na noční projížďku a opravdu. Tak hbitou reakci jsem opravdu nečekal. Na začátku obce automaticky potkávací,na konci dálkové a kdykoli se objevilo auto v protisměru,nebo jsem nějaké dojížděl během setiny sekundy se světla přeply.Zkoušel jsem to manuálně a i když jako řidič z povolání mám reakce rychlé,na Toyotu jsem se nechytal.Takže fakt nechápu článek.dokonce jako u jednoho z mála aut si můžete v uživatelském menu nastavit citlivost senzoru šera,takže se vám nestává,že pokud při denní jízdě vjedete pod most,nebo krátký tunel nezapnou se vám světla okamžitě jako u jiných aut...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JohnST
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 21:50
Toyota zrazila kojota. Nudaaa, zivacka.To by som si nekupil ani ako 100rocny dedo!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mildas1
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 21:51
Corolla byla vždy autem na ježdění. Pokud někdo potřebuje závoďák, tak nesáhne po podobném voze. Atmosferický motor s nepřímým vstřikem je zárukou bezproblémového provozu a ten od auta očekávám na prvním místě.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Edye
(neregistrovaný)
27. 3. 2018 0:54
Nudné auto? Nudné auto je to pouze ve chvíli, když chytnu někoho před sebou, pak ale stačí krátká rovinka a problém je vyřešen během pár sekund. Časované ventily jsou opravdová delikatesa pro vášnivé řidiče a komfort při ostré jízdě je naprosto dostačující. Corolla sedí na silnici perfektně, sedačky mají výborné boční vedeni a řidič tak nemá pocit, že z ní brzo vypadne. Posilovač řízení ve vyšších rychlostech příjemně ztuhne a řížení je potom velmi přesné.
Automatických světel jsem se původně bál, netušil jsem, ale jak přesný tento systém dokáže být. Teď jezdím pořád s automatickými světly a můžu se věnovat čistě jenom řízení a neřešit jestli někdo pojede proti.
Duši to auto opravdu nemá, ani v jednom kole pokud vím. Auta, co mají duši jsou jistém ohledu jedinečný a to tím, že si dělají, co chtěj bez ohledu na situaci. Corolla dělá přesně, co chci já a ani "duše" v kouzelný lampě nebude takový služebník.
Ale abych jenom nevyvracel nepravdivá tvrzení. S jedním musím souhlasit, jak již autor článku zmínil, podvozek je opravdu hlučný, ale jen při jízdě na štěrku, kdy kamínky naráží do podběhu kol a to se potom ozývá v interiéru. Kromě tohoto neduhu je interiér výborně odhlučněný a díky 6 reproduktorům i skvěle ozvučený.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan mihalik
(neregistrovaný)
12. 8. 2018 1:50
Z celého komentu mi vychádza že pán redaktor je asi agent koncernu , nedokáže jazdiť .tie spotreby čo dáva sú 2 litre vyššie ako skutočnosť,oktavke golfu s kľudom zmizne ak nemá 150 PS , priemernú ročnú spotrebu mám do6 litrov neviem tu dať foto po 170 km 4,5 l, síce z Liptova do Trenčína čo je trochu z kopca za 2 hodiny popod Strečno,no ale už aj koncern trošku skraslil po 20 rokoch oktavku ktorá má nepohodlný tunel neviem načo keď Corolla má komplet c celom interiéri rovnakú teplotu aj pri nohách
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal Přibil
(neregistrovaný)
27. 12. 2018 7:02
zdravim, moja skusenost: mal som avensis 2.0 /5rokov/, corollu 1.4 /5rokov/, dalsiu corollu 1.6 VVTI tiez roky.. mozem potvrdit nudne jazdne vlastnosti ! ale neskutocne spolahlive auta resp.motory, ani jedno auto nebolo v servise (neprehnam) a to som ich kupoval ojazdne (vsetky benzin), toto nepochopi nikto kto Toyotu nejazdil roky..proste pozrite sa niekde aj napr do Ruska (smerom k AZII a Japonsku) .. tam je 80perc. aut na ulici Toyota.. svet je zaplaveny touto znackou a to o niecom hovori.. to len my tu na malinkom Slovensku nevidime... auta ktore naozaj sluzia nezlostia ! Inak ovela lepsi zazitok jazdne vlastnosti bol moj japonsky Nissan Almera/Primera ale to uz je ina tema. Pekny den a dakujem Toyote ze za 15rokov som nemusel riesit ziadne poruchy motora, elektroniky len bezny lacny servis. Cau a Zdar !
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomy
(neregistrovaný)
24. 1. 2019 17:21
Pointa je v tom, ze jsou vsichni zvykli na turbo diesely, boji se tu atmosferu vytacet a pak jsou clanky ve stylu jak moc nudne to auto je. Pro lidi, kteri si mysli, nesmim to auto vytacet jinak mi raketove stoupne spotreba....ani omylem. :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Liny911
(neregistrovaný)
26. 1. 2019 18:03
Na současnou Corollu jsem četl mnoho testů. Od amerických, přes filipínské a dokonce i arabské, nebo dokonce německé. A jedině u nás se setkávám s tím, že by snad kompatní sedan měl být zábavný... Jediný, kdo snad touží po zábavě za volantem, jsou čeští novináři. Všichni ostatní - majitelé, potencionální kupci, to mají naopak. Nemusí se o tom vůbec starat...Dokonce i němci jsou schopni napsat,že auto je příjemně pohodlné a jakoby "nad věcí" - místo kritiky, že to nejezdí jako sporťák...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Hanysz
(neregistrovaný)
6. 3. 2019 17:06
Než jsem ji loni kupoval, měl jsem na konci výběru už jen 2 varianty: Mazda 3 (srdce) x Corolla (rozum). Vyhrál rozum a nelituji toho. Škodovka nebyla vůbec v mém výběru. Pokud někdo považuje za zábavu a adrenalin řešení poruch a závad, pak je Corolla opravdu nudná - jezdí bezpečně, spolehlivě a levně - opravdu nuda. To přepínání dálkových světel autor článku buď vůbec nezkoušel, nebo je úplně mimo. Je naprosto rychlé, přesné a spolehlivé. Ano, motor je potřeba více vytáčet, ale to je vlastnost atm. motorů! Spotřeba se při vyšších otáčkách příliš nezvyšuje - na rozdíl od těch maloobjemových foukaček. Mile mě překvapila cenou, pohodlím a prostorem. Snad jediné, co bych vytknul, je slabé odhlučnění od podběhů ...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiri Lefner
(neregistrovaný)
14. 2. 2020 16:49
Ja to auto mam ale takovou snušku debilit co napsal tento pisalek to je za hranou. Tato Corolla prfektne jede a je radost s ni jezdit . v jinych testech dostava skoro plny pocet bodu jen tady nejaky debilek pisalek na ni vylil kybl sraček . Spotreba cca 6litru a super jizdni vlastnosti . Fakt nechapu
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
2. 7. 2020 16:22
Jako u Corolly mě štve hluk v autě ale zas na druhou stranu lze to vyřešit pomoci https://www.2din.cz/odhlucneni-auta/ . Další velké mínusy nejspíše nenajdu ale interierově je fakt hezká.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk Kaláb
(neregistrovaný)
17. 3. 2021 13:03
Dobrý den,
autor článku zřejmě vozidlo nevlastní a jen se s ním asi svezl, já ano a před koupí vozidla jsem vybíral hodně dlouho. Než jsem se pro něj rozhodl, vyzkoušel jsem hodně značek (i MAZDU 3, bylo to těžké rozhodování), hodně četl recenze uživatelů, v odborných časopisech a článcích na netu, protože pro normálního člověka je koupě vozidla a následné sumy za servis a údržbu pořádným zásahem do rodinného rozpočtu. Ke komentářů ostatních vlastníků ještě dodám dvě věci které jsem zohlednil: vozidlo nemá star-stop a řízené dobíjení, které z podstaty věci ničí motor a hlavně akumulátor. V Toyotě Corolla 1,6 VVTI je obyčejný akumulátor v ceně cca 1600,- Kč včetně DPH (1x za měsíc ji dobíjím nabíječkou CTEK), který opravdu vydrží déle než řízeným dobíjením ničené AGM akumulátory za 5 tisíc, které vydrží max. 4 roky. Potenciální kupující nenechte se odradit tendenčně píšícími autory a věřte, že takto spolehlivé auto za solidní peníze a s cenově dostupným servisem jen tak nenajdete. Corolla má navíc zadní pevnou nápravu, která se nemusí pravidelně opravovat a seřizovat geometrie jako u víceprvkových náprav.
Před tímto vozidlem jsme s manželkou jezdili 11 let Yarisem 1,33 VVTi, na který nedám dopustit - nyní s ním jezdí děda. Má originální podvozkové komponenty, originální brzdy, originální výfuk, atd. - jednou ročně do autorizovaného servisu a jinak nic, žádné výdaje, žádné poruchy, spotřeba za celou dobu 5,85 litrů/100 km, naposledy jsem měnil akumulátor za 900,- Kč včetně DPH. Ukažte mi jiné takové tříválcové auto s turbem, start-stopem, řízeným dobíjením po 10 letech provozu. Přeji hodně šťastných km a spokojenost s Toyotami.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
30. 7. 2021 11:19
Já měl Škodu 110L, Favorita, Felicii, Fábii I a II, Octávii, Yetiho (cekem 16 aut, všechna nová) a mohu Vám říci že se mi po nich vůbec nestýská. Na dražší auta jsem neměl, tak proto Škodovky-Bohužel.Ty nervy s Yetim ohledně řetězu, klepavý motor u tzv. HTP, hrůza. Škodovka auta dělat zkrátka neumí. Napsat o Toyotě Corolle, nejprodávanějším autě na světě že nemá duši? Opravdu nevím co to má znamenat. Divný výraz. Já jsem se v tom svezl, řídil jsem to a mohu Vám říci že se tomu žádná Škodovka nemůže ani rovnat. Největší průšvih byl ale Turbo tříválec Opel Crossland. Před dvěma měsíci jsem ho prodal. Turbo a tříválec už nikdy.Ten zvuk byl příšerný.Jako digestoř v kuchyni.Jen mě zarazia ta poznámka o té hlučnosti. To si asi přispěvatel s pletl s jiným autem.. Nebo jako autor recenze, který má zřejmě jinou značku a Toyoty to ho zkrátka s....u., tak pomlouvá a mele z mrákot cosi o duši.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
David
(neregistrovaný)
21. 9. 2021 4:39
Vše podstatné je napsáno již v předešlých komentářích, mohu většinu, a to hlavně kladné, jen potvrdit. S autem naprostá spokojenost. Jen pár údajů. Autem (koupené nové v plné výbavě, benzín, 1.6 manuál) jezdím 4,5 roku denně, krátké i delší trasy, nejeto lehce přes 190 000, město, dálnice, okresky. ČR i zahraničí (Německo, Itálie, Polsko, Maďarsko, Bosna, Srbsko, Rakousko...). Pravidelný servis v Toyotě dle servisního plánu (oleje, brzdy, filtry). Žádné jiné zavady, vše plně funkční jako u nového. Na silnicích mám za 40 let (čerstvě šestý křížek) najeto cca 1.5 mil km (od Fordu Cortina :-), přes Simcu, Škodu od Š120 po Superb, Seaty, MB, Honda a další), tak snad i objektivní pohled. Jízdně jak na pohodu, tak i když provoz dovolí, svižně. Atmosférický motor, po letech s turby, mě stále retro baví i když o žádné trhání asfaltu nejde (s vhodným podřazením s nostalgickým meziplynem a otáčkami nad 5,5 tis. to úplně líné není). No, a vzhled toho auta se mě osobně líbí. Prostor plně vyhovuje. Jsem spíše na sedany, na dovolenou v létě / v zimě místa dost, na pracovní věci a techniku taky. Na ostatní jsou dodávky a náklaďáky. Co bude po Corolle bude asi příště oříšek :-)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat