Michal (neregistrovaný)
Prosím Vás pozrite sa ako dynamicky jazdí konkurencia a potom opravte tie blbosti v článku - ak 1.4tsi nejazdí dynamicky tak neviem :-) Je to SUV. Jazdí to lepšie ako polovica áut na ceste. Oproti konkurencii je to raketa. A testovali ste 4drive takže je to pomalšie ako 2WD. Oficálne má 8.9 pri 4WD a 8.5 pri 2WD. To je málo dynamické? :D :D Interiér môže vychádzať z Leona, je tam však viditeľný rozdiel. Interiér Ateca teraz prebral faceliftovaný Leon. Autor článku má doma aké auto? Tipujem RS6...
Alino (neregistrovaný)
No neviem - mozem porovnat Atecu 1.4 (testovacia jazda) s Qashqai a CX5 (maju kamarati) s 1.2 a veruze mi nesedia 3 veci: -> Vyšší spotřeba - neprislo mi zeby Ateca mala vyssiu - otestujem podrobne ked mi v maji pride -> Spíše laxní dynamika - v pohode porovnatelna s CS5 2.0 ale vyrazne lepsia ako Quashqai -> Qashqai je o něco prostornější ---- tak toto uz vobec nie je pravda ;) ... mam 1,85 a v Qashqai sa nedalo normalne sediet s CX5 porovnatelne
jaro (neregistrovaný)
Nevím, podle čeho byla určena cena. Já jsem do ceny čtyřkolky za 820 tisíc vešel ještě automatickou převodovku a tažné zařízení. Nemám akorát střešní okno. Ale jinak plno výbavy včetně asystenčních systémů, navigace a např vyhřívání čelního skla. U prodejce jsem vyjednal 10% slevu, takže výsledek je za 720 tisíc za vozidlo 4x4, DSG a téměř všech výbav. Důvodem je možná skutečnost, že jsem si dal tu práci s konfiguračním programem a našel některé asistenční systémy zdarma, nebo s výraznou slevou v paketech. Co se týká prostoru. Do Qashqai se střešním oknem se nevejdu, i když mám sedadlo na doraz dole. V Atece se vejdu s rezervou i se sedadlem uprostřed. Spotřebu porovnat nemohu, protože dodání bude až v únoru. Ovšem spotřebě 8 l nevěřím. Odhaduji to po zajetí motoru mezi 6 a 7.
Michal (neregistrovaný)
Ta spotřeba 8 L, kterou autor píše v článku je nesmyslná. A mám pocit, že to nebylo ani v tom, že by vůz byl nezajetý, ale spíše v řidiči. Mám Atecu 1.4 TSI 2WD od dubna. Jak jsem si ji přebíral měla najeto 7 km. Po ujetí první nádrže jsem měl dlouhodobý průměr 6,7 L. Nyní mám najeto 2600 km a dlouhodobý průměr mám 6,4 L. A to věřím, že spotřeba ještě klesne. S autem jezdím normálně, po dálnici rychlostí 120 km, po městě 60-90 km. Navíc jsem se před měsícem vrátil z hor (Jeseníky), kde jsme denně jezdili na výlety. Domů jsem přijel s dlouhodobou spotřebou 5,9 L a to se opravdu nepovažuji za brzdu provozu. Co se týče vypínání válců, taktéž je v testu nesmyslná informace, že to vypíná málo. Mě to vypíná při každé jízdě a pokud se člověk naučí s autem jezdit, tak může jet ve dvouválcovém režimu podstatný kus jízdy. Co se týče "živosti" vozidla, tak 1,4 TSI naprosto dostačuje. Když si chcete s autem vyhrát, tak to vytočíte a jede to krásně. Pokud chcete jezdit na spotřebu, tak i v tomto případě je auto na rozjezdy i na stabilní jízdu naprosto v pohodě. Já osobně jsem s autem naprosto spokojený.