Spartan (neregistrovaný)
"ale nebyl bych objektivní, kdybych ho označil za „turecký krám“." ;-) Pro mne by to byl vrchol objektivity. "Třeba čalounění zavazadelníku je hodně laciné.." čalounění? Opravdu? LOL. Být to auto v ceně Dacia Logan, nebrblal bych ani nad tou pytlovinou ledabyly vhozenou do kufru. Velice dobře napsaný text testu. 1+
Homer (neregistrovaný)
No a právě tady je největší problém Fiatu. Ty ceny nejsou zas nastaveny tak nízko, aby se daly ty prohřešky ve zpracování a použitých materiálech tolerovat. Jak autor psal, není to úplný lowend jako Dačka, ale v některých případech je cena shodná s konkurencí, která je zpracována zase mnohem lépe. Samozřejmě nevím, kolik jde uhádat u prodejců na slevě, ale kdybych bral Tipo SW v benzínu, tak bych si základní cenu představoval max. 280 tisíc, a ne ceníkových 330. Ale určitě si Tipo pár kupců najde, řece jen je to vcelku pohledné a prostorné auto.
tom (neregistrovaný)
Každý Fiat (i 500 1,3 miultijet) je kvalitou, desingem i technicky daleko před škodovkou. Kde se hrabe i suberb. A komu škodovka neplatí,aby psal hanlivě o konkurenci, tak ví, že motory Fiat miltijet se montují i do Oplů, protože jednoduše němci nemají nic tak povedeného. No a 1,6 multijet z hlediska výkonu a spotřeby převálcuje totálně celou škodovku i VW. Tipo má větší podvozek než octavia a rapid, tyhle české strohé slabotinky jsou komedie. Rapid a Octavia můžete srovnávat maximálně s Fabií, to jsou stějné nudné šroty, o které je nuda i opřít kolo, natož v tom jezdit: ) Jinak článek tohoto autora je absolutně ujety a neprofesionální.