Názory k článku Test na pondělí: Fiat Tipo 1.6 MultiJet
pepa
(neregistrovaný)
10. 7. 2017 13:13
proč to nesrovnáváš s Rapidem ale s Octavii?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luke
(neregistrovaný)
11. 7. 2017 6:30
Protoze rapid je prodlouzena indicka fabie o 2cm na zadnich sedadlech!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Spartan
(neregistrovaný)
11. 7. 2017 9:47
"ale nebyl bych objektivní, kdybych ho označil za „turecký krám“."
;-) Pro mne by to byl vrchol objektivity.
"Třeba čalounění zavazadelníku je hodně laciné.." čalounění? Opravdu? LOL.
Být to auto v ceně Dacia Logan, nebrblal bych ani nad tou pytlovinou ledabyly vhozenou do kufru.
Velice dobře napsaný text testu. 1+
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Homer
(neregistrovaný)
11. 7. 2017 13:54
No a právě tady je největší problém Fiatu. Ty ceny nejsou zas nastaveny tak nízko, aby se daly ty prohřešky ve zpracování a použitých materiálech tolerovat. Jak autor psal, není to úplný lowend jako Dačka, ale v některých případech je cena shodná s konkurencí, která je zpracována zase mnohem lépe. Samozřejmě nevím, kolik jde uhádat u prodejců na slevě, ale kdybych bral Tipo SW v benzínu, tak bych si základní cenu představoval max. 280 tisíc, a ne ceníkových 330. Ale určitě si Tipo pár kupců najde, řece jen je to vcelku pohledné a prostorné auto.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
pepan
(neregistrovaný)
17. 8. 2017 12:01
Bídný zátah do 2000 o/min --- 320N/m při 1750 o/min ,to mi hlava nebere.
Laciné čalounění zavazadelníku - sorry jako ,co tzn ?
Turecká Bursa je jedna z nejmodernějších fabrik na světě.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
tom
(neregistrovaný)
24. 8. 2017 7:13
Každý Fiat (i 500 1,3 miultijet) je kvalitou, desingem i technicky daleko před škodovkou. Kde se hrabe i suberb. A komu škodovka neplatí,aby psal hanlivě o konkurenci, tak ví, že motory Fiat miltijet se montují i do Oplů, protože jednoduše němci nemají nic tak povedeného.
No a 1,6 multijet z hlediska výkonu a spotřeby převálcuje totálně celou škodovku i VW.
Tipo má větší podvozek než octavia a rapid, tyhle české strohé slabotinky jsou komedie.
Rapid a Octavia můžete srovnávat maximálně s Fabií, to jsou stějné nudné šroty, o které je nuda i opřít kolo, natož v tom jezdit: )
Jinak článek tohoto autora je absolutně ujety a neprofesionální.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat