Názory k článku Test: Abarth 595 Competizione

Pavel70 (neregistrovaný)
No, dopadlo to, jak jsem čekal. Skoro před měsícem tady autor avizoval test, ale už předem se odkopal a bylo jasné, jak ten test vyzní. Největší chybu udělal ten, kdo tohle konkrétní auto zadával do výroby, protože např. to, že nemá výškově nastavitelnou sedačku řidiče, to je věc priorit. Rozhodně se dá vybrat kombinace výbavy, kde výškově stavitelná sedačka je. Když sem někdo naspecifikoval paket performace I, tak sice má diferenciál se zvýšenou svorností, ale zároveň holt přišel o tu výškově nastavitelnou sedačku. Tenhle paket nemá smysl, protože zmíněný systém TTC funguje parádně a samosvor je už zbytečný. Tak dál. Neuzamykatelné víčko nádrže je opět nápad nějakého marketéra, který do výbavy Competizione dal hliníkový uzávěr namísto standardního uzamykatelného víčka. Pomlouvat motor v Abarthu je spíš diagnóza, chápu, je to obyčejný čtyřválec. Zmíněná Fiesta ST, to je přece něco, tříválec, kde se ještě jeden odpíná! Bomba!. Tak toho se snad u Abartha nedočkám. Už jsem to psal minule, že nevím, jestli je režim sport u 500 jiný než u mého Abartha Punto, ale motor je úplně stejný a právě kvůli odezvě na plynový pedál mám přepnuto trvale do režimu sport, protože v něm auto reaguje okamžitě, to jako bez prodlevy. Takže můj závěr je, že tento testovaný kus je rozporuplný, ale ten, kdo si nakonfiguruje auto podle svých představ a priorit, má širokou škálu cen, ve kterých se může pohybovat, od 485 tis. Kč výš. A když už autor propaguje tu spoustu "lepších" hatchbacků, ty mají jen zlomek stylu Abartha.
Tomas (neregistrovaný)
Zaujímalo by ma na akom aute jazdi pán recenzent - pretože takúto recenziu môže napísať len zakomplexovaný človek. Toto auto je pre fajnšmekrov a nie pre "buranov". Je smutné, keď niekto imituje recenzie z Top gear a myslí si, že tým niekoho ohúri.
Lukáš Dittrich (neregistrovaný)
Pan recenzent jezdí na Fiatu 128 a Fiatu 128 Panorama. Fiat 500 jako takový je hrozně starý model a v praxi je to dost znát. Byl bych dost neobjektivní, kdybych to kvůli svým sympatiím k téhle značce a kvůli tomu, že mám dva její staré modely v garáži, přehlédl. Za 800 tisíc si i fajnšmekr dnes může koupit objektivně lepší sportovní auto, to je holý fakt. Bohužel...