prajz (neregistrovaný)
Mám Golfa VI s 1,6 TDI 77 kW. Koupeno z fleetu 4 roky starý, nalítáno 125 tis. km. Absolutní spokojenost. Fleetový žebrák? Manuální klima, handsfree, okna v elektrice, tempomat, ale za cca 190 tis. Kč, nový kolem 550 tis.! Co bych tam ještě měl chtít? A myslím, že u VI je víceprvek i zde..... Samozřejmě zkrácen servisní interval na 15 tis. km a výměna rozvodů při 145 tis. km místo deklarovaných 210 tis. km (prevence).
Jarda (neregistrovaný)
Ahoj, zvažuji koupi Golfa Sportsvan s 1.6 TDI. Bojím se ale problémů s DPF filtrem. Jakou máš zkušenost ? Jak dlouhé trasy s ním jezdíš ? Prodejce mě ubezpečuje, že tyto motory jsou právě na krátké trasy, na provoz ve městě a proto žádný problém. Měl jsem ale Zafiru a problém veliký, proto mé obavy. Díky za info. Jarda
franta flinta (neregistrovaný)
Kamarád ho má taky a jen nadává jaká je to sračka!! Už by si ho nekoupil a prý je to jak v Itálii!! Tak tomu známému co si koupil vw golf variant 1,4tsi 90 kw odešlo turbo během 300 km!!!!! Pak mu něco mlátilo v motoru,pak další nějaký rachot zase v motoru, pak další problém bylo hvízdání, pak mlácení a cvakání ve dveřích a problém ze zadní nápravou. Lidi už dávno to není auto a kvalita co bývala a ty údajný testovači jenom žvaněji naprostý hovadiny a krávoviny, aby se neodlišovali od jiných. Nemají ani páru o tom co je to kvalita a jak se vyrábí a z čeho. Byli jste se někdy podívat do fabriky, jak tam lidi pracujou, jak se vyrábějí a kontrolujou jednotlivé díly a komponenty? HRŮZA, jen si hrajou jak všechno zvládají a zaměstnávají tam ty největší pitomce co mají jen základní školu!!
Majitel (neregistrovaný)
Divná recenzia. Mám 1.6 TDi s 5st prevodovkou a 200000 km. Auto ide úplne v pohode. Nemá dvojhmotu, egr je až za dpf, takze nie je ohrozené. 5st prevodovka točí pri 140 kmh okolo 2500 otáčok. Pri 60 kmh v meste ide hladko na 3stupni. Za celu dobu (jazdené hlavne Dialnica) je spotreba 4.8 litra. Tsi reálne berie okolo 6,5 litra. Potrebuje sviečky, aditíva.. Nemyslím, že moderný diesel je poruchovekdi ako benzín - skôr naopak. Dieselove dpf už vydržia skutočne hodné, netreba meniť sviečky, egr je ok, takze v čom akože je diesel zlý?? Už nie je rok 1980
ja (neregistrovaný)
Autor článku videl motor 1,6 TDI akurát z lietadla a v živote ho nevyskúšal, zbytočne trepe o je nekultivovanosti, opak je pravdou.