Já
(neregistrovaný)
23. 6. 2017 11:34
Kde jsi přišel na to, že víceprvková zadní náprava je až od 93 kW? 1.4 TSI 92 kW ji má taky...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
23. 6. 2017 21:35
Ze zkušenosti doporučuji 16" kola, mám 17" a je to utrpení. Bohužel je v akci dávali zdarma a nešlo je vyměnit za 16...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petras
(neregistrovaný)
25. 6. 2018 7:33
Nejpohodlnější automobil, který jsem kdy měl. Sice jsem jich zatím moc neměl .... ale spokojenost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
prajz
(neregistrovaný)
20. 7. 2018 11:25
Mám Golfa VI s 1,6 TDI 77 kW. Koupeno z fleetu 4 roky starý, nalítáno 125 tis. km. Absolutní spokojenost. Fleetový žebrák? Manuální klima, handsfree, okna v elektrice, tempomat, ale za cca 190 tis. Kč, nový kolem 550 tis.! Co bych tam ještě měl chtít? A myslím, že u VI je víceprvek i zde..... Samozřejmě zkrácen servisní interval na 15 tis. km a výměna rozvodů při 145 tis. km místo deklarovaných 210 tis. km (prevence).
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
4. 4. 2019 8:30
Ahoj, zvažuji koupi Golfa Sportsvan s 1.6 TDI. Bojím se ale problémů s DPF filtrem. Jakou máš zkušenost ? Jak dlouhé trasy s ním jezdíš ? Prodejce mě ubezpečuje, že tyto motory jsou právě na krátké trasy, na provoz ve městě a proto žádný problém. Měl jsem ale Zafiru a problém veliký, proto mé obavy. Díky za info. Jarda
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
majitel
(neregistrovaný)
12. 9. 2018 20:16
mam tento motor v O3, cipnuty na zo 77kw na 100 kw a 300nm.
natocene 135000 km , priemerna spotreba 4,8 monitorovame spritmonitorom, pri 140 kmh toci na 5 ty stupen 2600 ot.
olej menim pi 15000 km.
spokojnost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
franta flinta
(neregistrovaný)
20. 10. 2018 12:42
Kamarád ho má taky a jen nadává jaká je to sračka!! Už by si ho nekoupil a prý je to jak v Itálii!!
Tak tomu známému co si koupil vw golf variant 1,4tsi 90 kw odešlo turbo během 300 km!!!!! Pak mu něco mlátilo v motoru,pak další nějaký rachot zase v motoru, pak další problém bylo hvízdání, pak mlácení a cvakání ve dveřích a problém ze zadní nápravou. Lidi už dávno to není auto a kvalita co bývala a ty údajný testovači jenom žvaněji naprostý hovadiny a krávoviny, aby se neodlišovali od jiných. Nemají ani páru o tom co je to kvalita a jak se vyrábí a z čeho. Byli jste se někdy podívat do fabriky, jak tam lidi pracujou, jak se vyrábějí a kontrolujou jednotlivé díly a komponenty? HRŮZA, jen si hrajou jak všechno zvládají a zaměstnávají tam ty největší pitomce co mají jen základní školu!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Majitel
(neregistrovaný)
24. 6. 2020 20:52
Divná recenzia.
Mám 1.6 TDi s 5st prevodovkou a 200000 km.
Auto ide úplne v pohode.
Nemá dvojhmotu, egr je až za dpf, takze nie je ohrozené.
5st prevodovka točí pri 140 kmh okolo 2500 otáčok.
Pri 60 kmh v meste ide hladko na 3stupni.
Za celu dobu (jazdené hlavne Dialnica) je spotreba 4.8 litra.
Tsi reálne berie okolo 6,5 litra.
Potrebuje sviečky, aditíva..
Nemyslím, že moderný diesel je poruchovekdi ako benzín - skôr naopak. Dieselove dpf už vydržia skutočne hodné, netreba meniť sviečky, egr je ok, takze v čom akože je diesel zlý??
Už nie je rok 1980
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ja
(neregistrovaný)
24. 3. 2021 7:57
Autor článku videl motor 1,6 TDI akurát z lietadla a v živote ho nevyskúšal, zbytočne trepe o je nekultivovanosti, opak je pravdou.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat