Vlákno názorů k článku Test ojetiny Toyota Prius XW30: Baterie (skoro) nestárnou od Znalec - Prius som osobne nešoféroval, len sa pár krát...
Znalec
(neregistrovaný)
4. 5. 2020 21:15
Prius som osobne nešoféroval, len sa pár krát viezol.
Okrem malo miesta nad hlavou a podivného zvuku som mal dojem slabej pružnosti motora.
Vie niekto napísať, za koľko vytlačí 60-100 a 80-120?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomas Fantomas
(neregistrovaný)
5. 5. 2020 17:31
To presne netusim, ale vyprasil jsem kozich kazdy smradlavy oktavce jak nic. Zadne ztraty pri razeni a dohromady cca 200koni a pulka v elektrice. Na nejaky sekundy nehraju, staci, ze na ne koukam ve zpetnym zrcatku jak postupne mizi s tim jejich smradlavym dymem z vykuchanych katiku. :D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lubo
(neregistrovaný)
14. 7. 2020 12:19
pocitovo ten stroj ide pomalšie, najprv hučí motor na max. až potom sa to pohne... Presné časy som nemeral, ale Taliansko sme odvrchu až dole za dva týždne obehli úplne v pohooodee. V meste je to raketa, na dialnici nič moc extra rýchle, ale neunaví. Pohodlné. Dizajn trafený LSD. Spotreba okolo 4.8l.
Oproti turbo motorom to pocitovo neťahá 60-100, 80-130. Ale na semaforoch z 0 - 60 hohooooo ako trojliter. ;)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat