Názor k článku Test ojetiny Toyota Prius XW30: Baterie (skoro) nestárnou od Tomas Fantomas - Konecne slusny clanek o Priusu. Ne jako ty...
Tomas Fantomas
(neregistrovaný)
5. 5. 2020 17:26
Konecne slusny clanek o Priusu. Ne jako ty co meli auto tyden a udelaj rychlokvasku recenzi. Akorat s tim LPG jsou to kecy uplne klasicke jako pred lety. To je tak vecne omilane tema, az z toho boli oci. Asi jste jeste neslyseli o vstrikovani lubrikantu, ktery se uz leta pouziva. A to, ze se prestavba vyplati je snad jasne, kdyz LPG stoji 10,50Kc. Na trojkovem Priusu mam najeto 600tis km s LPG v kazdodennim provozu (taxi). Trakcni baterie vydrzi neco pres pul milionu, lze ji repasovat za par korun a vymena nestoji 45tis, ale 28tis. Na aute jsem menil jen predni tlumice (vlastni blbost), trakcni baterii a vodni pumpu, jinak mam vse puvodni. Dulezite veci ktere je nutne obcas prekontrolovat/vycistit a o kterych se clanek vubec nezminuje, je vetrak chlazeni tr. baterie. Jeho zaneseni zpusobuje prehrivani baterie a znacne snizeni jeji zivotnosti. Druha vec je vodni pumpa. Auto nema merak teploty chladici kapaliny, jen zahlasi prehrati, a to kdyz uz fakt strili vicko expansky do nebes. Kulhajici vodni pumpa zajisti prubezne prehrivani hlavy, ktere nemate sanci zjistit kvuli absenci meraku. Diagnostika to nezjisti, dokud pumpa vylozene nestoji a nedojde k totalnimu prehrati motoru. Zjistite to, az kdyz se vam foukne tesneni pod hlavou.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat