Tomas Fantomas (neregistrovaný)
To presne netusim, ale vyprasil jsem kozich kazdy smradlavy oktavce jak nic. Zadne ztraty pri razeni a dohromady cca 200koni a pulka v elektrice. Na nejaky sekundy nehraju, staci, ze na ne koukam ve zpetnym zrcatku jak postupne mizi s tim jejich smradlavym dymem z vykuchanych katiku. :D
Lubo (neregistrovaný)
pocitovo ten stroj ide pomalšie, najprv hučí motor na max. až potom sa to pohne... Presné časy som nemeral, ale Taliansko sme odvrchu až dole za dva týždne obehli úplne v pohooodee. V meste je to raketa, na dialnici nič moc extra rýchle, ale neunaví. Pohodlné. Dizajn trafený LSD. Spotreba okolo 4.8l. Oproti turbo motorom to pocitovo neťahá 60-100, 80-130. Ale na semaforoch z 0 - 60 hohooooo ako trojliter. ;)
Tomas Fantomas (neregistrovaný)
Konecne slusny clanek o Priusu. Ne jako ty co meli auto tyden a udelaj rychlokvasku recenzi. Akorat s tim LPG jsou to kecy uplne klasicke jako pred lety. To je tak vecne omilane tema, az z toho boli oci. Asi jste jeste neslyseli o vstrikovani lubrikantu, ktery se uz leta pouziva. A to, ze se prestavba vyplati je snad jasne, kdyz LPG stoji 10,50Kc. Na trojkovem Priusu mam najeto 600tis km s LPG v kazdodennim provozu (taxi). Trakcni baterie vydrzi neco pres pul milionu, lze ji repasovat za par korun a vymena nestoji 45tis, ale 28tis. Na aute jsem menil jen predni tlumice (vlastni blbost), trakcni baterii a vodni pumpu, jinak mam vse puvodni. Dulezite veci ktere je nutne obcas prekontrolovat/vycistit a o kterych se clanek vubec nezminuje, je vetrak chlazeni tr. baterie. Jeho zaneseni zpusobuje prehrivani baterie a znacne snizeni jeji zivotnosti. Druha vec je vodni pumpa. Auto nema merak teploty chladici kapaliny, jen zahlasi prehrati, a to kdyz uz fakt strili vicko expansky do nebes. Kulhajici vodni pumpa zajisti prubezne prehrivani hlavy, ktere nemate sanci zjistit kvuli absenci meraku. Diagnostika to nezjisti, dokud pumpa vylozene nestoji a nedojde k totalnimu prehrati motoru. Zjistite to, az kdyz se vam foukne tesneni pod hlavou.
Lubo (neregistrovaný)
Jo súhlas s teplotou - a baterka nestojí mazec - original okolo 1800€, náhrady cca 1100€, ale dajú sa meniť jednotlivé články (oprava bat. na dve etapy napríklad), ten vetrák je pomerne lahko dostupný, a treba ho len čistiť. A nezabúdať na zadné brzdy, odídu pomerne rýchlo .. ono keď sa furt rekuperuje motorom...
Justin (neregistrovaný)
Zdravim. Kdo ma Prius 3 prosim ozvete se mi. Potreboval bych poradit ale bohuzel neznam nikoho ke komu bych se obratil za radou. Jsem cerstvym majitelem starsiho Priusu trojky a tak bych potreboval par rad o tomto vozu. Predem moc dekuju muj email: : internet ( zavinač ) 87887.cz
Pm (neregistrovaný)
Mám rok prius 2 R. V. 2006 dovoz Itálie. Najeto 240000 km. Závady nefunkční parkovací zadní senzory, vyhřívání zadního okna. Žere olej. Odešlo čerpadlo chlazení hybridního okruhu (dle internetu) bylo na toto čerpadlo svoláváci akce a dle Toyoty u mého vozu už meneno 2x cena 6000 Kč. Toto jsou závady o které by se měl budoucí majitel zajímat. Zrychlení z 0 díky elektromotorů nechávám za sebou i audi TT, dlouhodobá spotřeba na zimních gumach 5,2 l toto mi nesedí s ostatními majiteli, možná ty gumy a nebo slabší baterie nevím, ale ty 2km na Elektro zvládne. Vůz je velice pohodlny i na dlouhé cesty. je jiný někomu se nelíbí, ale když ho postavíte do řady aut před marketem tak ho poznáte neboť skoro všechna auta jsou "stejná" Velká výhoda v kolonach a při popojizdeni. Manuál už nechci. Měl jsem půjčené BMW X2 s automatem ten při řazení oproti Priusu děsně cukal (v porovnání) Kufr je dostatečný, v autě se dá pohodlně přespat při složení zadní řady se tam vejde i nafukovací matrace. Jízdní vlastnosti dobré, ale není to sportovní vůz. Je to takový Hybrid na vše :-)