Názory k článku Test ojetiny Toyota Prius XW30: Baterie (skoro) nestárnou
Znalec
(neregistrovaný)
4. 5. 2020 21:15
Prius som osobne nešoféroval, len sa pár krát viezol.
Okrem malo miesta nad hlavou a podivného zvuku som mal dojem slabej pružnosti motora.
Vie niekto napísať, za koľko vytlačí 60-100 a 80-120?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomas Fantomas
(neregistrovaný)
5. 5. 2020 17:31
To presne netusim, ale vyprasil jsem kozich kazdy smradlavy oktavce jak nic. Zadne ztraty pri razeni a dohromady cca 200koni a pulka v elektrice. Na nejaky sekundy nehraju, staci, ze na ne koukam ve zpetnym zrcatku jak postupne mizi s tim jejich smradlavym dymem z vykuchanych katiku. :D
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lubo
(neregistrovaný)
14. 7. 2020 12:19
pocitovo ten stroj ide pomalšie, najprv hučí motor na max. až potom sa to pohne... Presné časy som nemeral, ale Taliansko sme odvrchu až dole za dva týždne obehli úplne v pohooodee. V meste je to raketa, na dialnici nič moc extra rýchle, ale neunaví. Pohodlné. Dizajn trafený LSD. Spotreba okolo 4.8l.
Oproti turbo motorom to pocitovo neťahá 60-100, 80-130. Ale na semaforoch z 0 - 60 hohooooo ako trojliter. ;)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomas Fantomas
(neregistrovaný)
5. 5. 2020 17:26
Konecne slusny clanek o Priusu. Ne jako ty co meli auto tyden a udelaj rychlokvasku recenzi. Akorat s tim LPG jsou to kecy uplne klasicke jako pred lety. To je tak vecne omilane tema, az z toho boli oci. Asi jste jeste neslyseli o vstrikovani lubrikantu, ktery se uz leta pouziva. A to, ze se prestavba vyplati je snad jasne, kdyz LPG stoji 10,50Kc. Na trojkovem Priusu mam najeto 600tis km s LPG v kazdodennim provozu (taxi). Trakcni baterie vydrzi neco pres pul milionu, lze ji repasovat za par korun a vymena nestoji 45tis, ale 28tis. Na aute jsem menil jen predni tlumice (vlastni blbost), trakcni baterii a vodni pumpu, jinak mam vse puvodni. Dulezite veci ktere je nutne obcas prekontrolovat/vycistit a o kterych se clanek vubec nezminuje, je vetrak chlazeni tr. baterie. Jeho zaneseni zpusobuje prehrivani baterie a znacne snizeni jeji zivotnosti. Druha vec je vodni pumpa. Auto nema merak teploty chladici kapaliny, jen zahlasi prehrati, a to kdyz uz fakt strili vicko expansky do nebes. Kulhajici vodni pumpa zajisti prubezne prehrivani hlavy, ktere nemate sanci zjistit kvuli absenci meraku. Diagnostika to nezjisti, dokud pumpa vylozene nestoji a nedojde k totalnimu prehrati motoru. Zjistite to, az kdyz se vam foukne tesneni pod hlavou.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lubo
(neregistrovaný)
14. 7. 2020 12:25
Jo súhlas s teplotou - a baterka nestojí mazec - original okolo 1800€, náhrady cca 1100€, ale dajú sa meniť jednotlivé články (oprava bat. na dve etapy napríklad), ten vetrák je pomerne lahko dostupný, a treba ho len čistiť. A nezabúdať na zadné brzdy, odídu pomerne rýchlo .. ono keď sa furt rekuperuje motorom...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Justin
(neregistrovaný)
3. 8. 2020 19:52
Zdravim. Kdo ma Prius 3 prosim ozvete se mi. Potreboval bych poradit ale bohuzel neznam nikoho ke komu bych se obratil za radou. Jsem cerstvym majitelem starsiho Priusu trojky a tak bych potreboval par rad o tomto vozu. Predem moc dekuju muj email: : internet ( zavinač ) 87887.cz
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
PanKočí
(neregistrovaný)
7. 2. 2021 21:45
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký LPG systém ve svém Priusu máte? Uvažuji o přestavbě Priusu 3. generace, který mám najeto nějakých 160tisíc km. A je potřeba mít tam to přimazávání ventilů? Moc díky za odpověď.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alexandr
(neregistrovaný)
22. 1. 2022 1:29
Dobry den. Kde se da koupit baterie nebo články na prius 30? Mate zkušenosti z repas?
Předem děkuji.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pm
(neregistrovaný)
28. 10. 2020 10:54
Mám rok prius 2 R. V. 2006 dovoz Itálie. Najeto 240000 km. Závady nefunkční parkovací zadní senzory, vyhřívání zadního okna. Žere olej. Odešlo čerpadlo chlazení hybridního okruhu (dle internetu) bylo na toto čerpadlo svoláváci akce a dle Toyoty u mého vozu už meneno 2x cena 6000 Kč. Toto jsou závady o které by se měl budoucí majitel zajímat. Zrychlení z 0 díky elektromotorů nechávám za sebou i audi TT, dlouhodobá spotřeba na zimních gumach 5,2 l toto mi nesedí s ostatními majiteli, možná ty gumy a nebo slabší baterie nevím, ale ty 2km na Elektro zvládne. Vůz je velice pohodlny i na dlouhé cesty. je jiný někomu se nelíbí, ale když ho postavíte do řady aut před marketem tak ho poznáte neboť skoro všechna auta jsou "stejná" Velká výhoda v kolonach a při popojizdeni. Manuál už nechci. Měl jsem půjčené BMW X2 s automatem ten při řazení oproti Priusu děsně cukal (v porovnání) Kufr je dostatečný, v autě se dá pohodlně přespat při složení zadní řady se tam vejde i nafukovací matrace. Jízdní vlastnosti dobré, ale není to sportovní vůz. Je to takový Hybrid na vše :-)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat