Vlákno názorů k článku Test ojetiny: Škoda Rapid má před sebou skvělou bazarovou kariéru od 666 - Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní...

666 (neregistrovaný)
Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní peníze by za to nedal. Stejná recyklace technoligii jako Dacia. Tady reinkarnace předku kořeny ve Fabii I a zadku u Octavie I. Je to uvnitř hnusné jako Dacia: ano Je to stejně osekané auto jako Dacia: ano Je to levné auto jako Dacia: NE "prestiž jako stříbrný Passat TDI v kůži a v R-Line paketu" - Levný fleetový krám a prestiž? Holt v ČR jo
666 (neregistrovaný)
Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní peníze by za to nedal. Stejná recyklace technologií jako Dacia. Tady je reinkarnace předku s kořeny ve Fabii I a zadku u Octavie I. Je to uvnitř hnusné jako Dacia: ano Je to stejně osekané auto jako Dacia: ano Je to levné auto jako Dacia: NE „prestiž jako stříbrný Passat TDI v kůži a v R-Line paketu“ – Levný fleetový krám a prestiž? Holt v ČR jo
Petr (neregistrovaný)
Souhlasím, kdo v tom musí jezdit jako ve firemním, ten musí uznat, že to žádná hitparáda není. Jezdím v spacebacku s nejsilnějším dieselem a style výbavou. Auto je hrozně hlučné, tvrdé, pětikvalt jsem nepochopil dodnes. Zlatá o2, tohle naoko hezké, ale realita nic moc.
MOJE JMÉNO (neregistrovaný)
Je ten 5ikvalt fakt tak hroznej ? Čeká mě ve služební Octě s 1.6TDI a všude čtu, že těch 5 kvaltů je málo.