Josef (neregistrovaný)
Dobrý den, chtěl bych poprosit autora o trochu citlivější přístup k českému slohu. Zkazit se může jídlo, zkazit můžeme nějakou práci, ale auta a jiné mechanické věci se povětšinou porouchají a nekazí se. Jak jsem řekl zkazit se může autorovi salám v housce, kterou zapomněl na sedadle testovaného vozu, ale vůz samotný, že by zasmrádl? No nevím.
666 (neregistrovaný)
Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní peníze by za to nedal. Stejná recyklace technoligií jako Dacia. Tady reinkarnace předku s kořeny ve Fabii I a zadku z Octavie I. Je to uvnitř hnusné jako Dacia: ano Je to stejně osekané auto jako Dacia: ano Je to levné auto jako Dacia: NE "prestiž jako stříbrný Passat TDI v kůži a v R-Line paketu" - Levný fleetový krám a prestiž? Holt v ČR jo
666 (neregistrovaný)
Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní peníze by za to nedal. Stejná recyklace technoligii jako Dacia. Tady reinkarnace předku kořeny ve Fabii I a zadku u Octavie I. Je to uvnitř hnusné jako Dacia: ano Je to stejně osekané auto jako Dacia: ano Je to levné auto jako Dacia: NE "prestiž jako stříbrný Passat TDI v kůži a v R-Line paketu" - Levný fleetový krám a prestiž? Holt v ČR jo
666 (neregistrovaný)
Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní peníze by za to nedal. Stejná recyklace technoligii jako Dacia. Tady reinkarnace předku kořeny ve Fabii I a zadku u Octavie I. Je to uvnitř hnusné jako Dacia: ano Je to stejně osekané auto jako Dacia: ano Je to levné auto jako Dacia: NE "prestiž jako stříbrný Passat TDI v kůži a v R-Line paketu" - Levný fleetový krám a prestiž? Holt v ČR jo
666 (neregistrovaný)
Tady člověk, který v tom jezdil a vlastní peníze by za to nedal. Stejná recyklace technologií jako Dacia. Tady je reinkarnace předku s kořeny ve Fabii I a zadku u Octavie I. Je to uvnitř hnusné jako Dacia: ano Je to stejně osekané auto jako Dacia: ano Je to levné auto jako Dacia: NE „prestiž jako stříbrný Passat TDI v kůži a v R-Line paketu“ – Levný fleetový krám a prestiž? Holt v ČR jo
Petr (neregistrovaný)
Souhlasím, kdo v tom musí jezdit jako ve firemním, ten musí uznat, že to žádná hitparáda není. Jezdím v spacebacku s nejsilnějším dieselem a style výbavou. Auto je hrozně hlučné, tvrdé, pětikvalt jsem nepochopil dodnes. Zlatá o2, tohle naoko hezké, ale realita nic moc.
Jano (neregistrovaný)
Ja som si rapidka kupil vo verzi spaceback verzia ambition plus zac roku 2015, takze este 63kW. Nazory typu vykuchana ako Dacia sa mozu vypchat. Auto jazdi za benzin (5.8L/100km priemer) a vymenu oleja, co bohuzial s velkym mnozstvom kurvitok pod kaputou robi uz maloktore ine auto. Autor zabudol spomenut ze modely po roku 2014 maju nove nastavenie podvozku kt robi jazdu ovela komfortnejsiu. Interier po 2014 je tiez ovela viac nacacany s climatronicom, kozennym paketom, bluetooth, prepojenie s mobilom a pod. Spaceback spravi vzadu kralovstvo aj velkym postavam, oproti oktavke je najvecsim rozdielom vzadu sirka, takze dvaja ludia vzadu ok, ale traja cele zle. Suma sumarum za 330 000,- mam v nom komfort, skoro ziadne servisne naklady, nizku spotrebu, s gulou mi obcas pomoze aj na stavbe, rodinku mi odveze kamkolvek a nemusim sa bat ze v polovici cesti do Kodane sa rozsype. Co viac by som mal od vozu chciet? Ano s Passatom R-line sa to neda porovnavat ale ste pekne na omyle co sa tyka pomeru cena a kvalita. Ta je v rapidku paradna, ale passat R-line nechavam pre tych co si potrebuju honcovat ego na vozéku, ktorý uz davno neni cenou pre "volks," ostal uz iba wagen
Pavel (neregistrovaný)
Vy měníte v servisu olej za 4 tisíce jde vidět ze ste v servisu v zivote nebyl ve škodovce stojí výměna oleje 2000 kč včetně filtru jelikož mám auto od novoty a jezdím pravidelně k nim na garancky měním každých 15 tisíc olej tak vím kolik co stojí.Mozna proto mi auta vydrží tolik např mondeo 400 tisíc bez závady turbo vstřícný vše origo citroen xantia 800 tisíc turbo vstriky vše origo tam hrablo elektrice.
bobanHTP (neregistrovaný)
Mám Rapid 2016 SB 1.2 TSI 66kw Plusy: - nízká spotřeba - tichý motor (ne úplně v celém spektru otáček, ale i tak fajn) - docela živé auto, ale od cca 1800 otáček - docela dost místa na nohy vzadu, kufr 400l na SB je nadstandardní - pojistka při zavírání oken zadních dveří, velmi dobré pokud máte děti - auto je nízké a tak je celkem stabilní i při bočním větru - řazení, spojka, řízení jdou velmi lehce, tady palec nahoru za mě Mínusy - turbodíra, do 1800 se nic neděje, únavné hlavně v koloně a ve městě - slabé bzrdy ikdyž mám i vzadu koutouče, Focus II i Megane III brzdí o cca 30%! lépe - tvrdé plasty tlačí na pravé koleno, levé koleno mí občas kopne do páky na nastavení volantu - jinak krásný volant má v dolní půlce ostré hrany, bolí to při častém ručkování ve městě, opět zlatý Focus II - nedokážu najít pohodlnou pozici za volantem,sedadla nemají ergonomický tvar v křížích, zlatý Focus II - vrže a lupe plynový pedál, v reklamaci vám to vymění, ale ten začne do pár měsíců vrzat také - stísněný prostor - velmi malé přední sklo, úzké a o více jak 10cm nižší než u konkurence!! - řadící páka je utopená nízko, děláno asi pro tschen schimpanzen :-) - motor na volnoběh popískává a obohacování směsi pro katalyzátoru dělá občasné zacukání motoru rovněž na volnoběh - Climatronic občas začne dělat různé zvuky, reklamace nic nenašla, leze to v létě na nervy, hlavně když začne různě "pocrkávat" - občas vrže přední náprava při max rejdu, reklamace, řešeno promázání manžet Resume - Focus III je za podobnou cenu jinde, možná nemá takovou výbavu a nízkou spotřebu, ale jinak ve všem ostatním poráží Rapid na hlavu.
František Potřebný (neregistrovaný)
Rapida mám půl roku - jedna z poslední 1.2 a jsem s tím maximálně spokojený. Ale to bych byl asi s čímkoliv po feldě z roku 2000 :-) Felda dovede rychleji akcelerovat při nižších rychlostech, ale nad 80 km/h se z ní stává pomalý roztřesený a uřvaný velbloud. Ale když si člověk pohlídá otačky na max. kroutícím momentu tak i do kopce slušnē táhne:-) Rapid se rozjíždí pomalu ale vytrvale bez výrazného narůstu hluku a než se nadějete jedete 170 km/h a dal už netlačíte, protože si chcete svého miláčka šetřit :-) Koupil jsem si to proto, že jsem chtěl levné a nadčasové hezké auto, které mne odveze z bodu A do bodu B a zpět :-) A jsem spokojen.
OV (neregistrovaný)
Mám dva metry, ujel jsem s tím jen asi 150 km, bylo to náhradní auto od operativního leasingu po nezaviněné nehodě a málem jsem přišel o záda. A to s nimi nemívám potíže, dost sportujeme. Něco tak nepohodlného, jako je tohle, Fabia a Passat, kde se zase pravá noha nevejde vedle "tunelu" se jen tak nevidí. Vůbec to nemůžu doporučit lidem, kteří jsou vyšších postav a zvyklí na pohodlí opravdických aut a ne na koncernové předražené a nepovedené pokusy. Jezdit v těch drecích je zdraví škodlivé. Zůstanu raději u pohodlí a spolehlivosti Subaru.
Grimpo (neregistrovaný)
Koupil jsem si Rapid SB 2013 1.4 TSI jako roční auto pro rodinu. Důvodem byl omezený rozpočet. Kdo jezdil většími auty, bude ho v Rapidu trochu pobolívat ego - Rapid ještě nikomu nezvýšil status. Třeba si zvyknete, ale lepší to nebude. Na moje víkendové ježdění je to však dobré. Když jedu o víkendu já, tak to bere (DSG) cca 5,5 l, žena tak za 7. Vážný problém jsme neměli; trochu divný je podvozek. Když občas převážím auto plné dospělých, tak se karosérie divně kývá.
Pali (neregistrovaný)
Problém Rapidu, hlavne nového je následovný: Vyberiete si 81 kW so strednou výbavou, doplnite automatickú klímu... A ste na cene Mazdy 3 2,0 L, výbava Challenge (2. stupeň - má všetko, čo sme dali do toho Rapidu). Nebudem spomínať, že Mazdy 3 bude vo všetkých ohľadoch lepším autom. Záver - pri kúpe auta je občas na mieste premýšľať, či sa oplatí vyššia výbava, silnejší motor, prípadne radšej úplne iné auto za dané peniaze. Rapid je dobré rodinné auto, ale nie za cenu spomínanej Mazdy 3 - na Slovensku cca 17 500€.