Jezdil jsem tim a pro antiautickare - chalupare je to s malymi benziny temer ideal. Nezere to, dole to tahne, co chtit vic. Autickari bych to nedoporucil. Vlecena zadni naprava obcas zaplave, je to hlucne, motor nahore nejede, sedacky klasicky naprd. Zabava nula.
Koupil jsem červenou III octavii 1,2 TSI 77 kW novou v nh car za 320 T. holátko, ale se vším co potřebuji. V únoru 2014. Teď má najeto 80 T. km absolutně bez závad. Olej si měním sám po 10.000 km. Filtry za pár šupů. Spotřeba kolem 5 litrů a jede občas 200 km/hod po Německu. Dovolené Chorvatsko ve čtyřech. Nyní se dá prodat za 250 T. Zkuste to s jiným autem.
Za 250000??? To Vaše holátko koupí leda blázen. Co třeba Dacia? Koukněte na net. Nejmenší pokles ceny. Za 320000,-Kč jsem vloni koupil Sandero v plné palbě - kůže, klima, zadní kamera, navigace atd, motor origoš LPG a spotřeba lehce nad 6 l LPG. Když to peru 180km/h, tak 11 l/100km. Což ta jedna dvojka dává taky, ale v benzínu. Tak asi tak. A 200 maximálka? To máte načipované?
U levnějších Oktávek pozor na výbavu. Mnoho z nich nemá zadní reproduktory, i když tam jejich mřížka je, kvalita zvuku je příšerná. Někdy chybí tempomat a nelze ho levně dodělat, tak u starších Oktávek. A jako jediné auto ve své třídě mohlo být vyrobeno i bez dálkového centrálu nebo tónovaných skel, takové kusy jsou naštěstí raritní.
Nemyslím si, že octavka třetí generece patří mezi ty spolejhlivější vozy, vy ano? Kamarád ji má a je pořád v servisu. Za mě všechno co poslední dobou škodovka předvadí nijak nevyčnívá, nebo se snad pletu?
Máme několik služebních 1.8 a 1.4 s nájezdem kolem 100k km a fungují celkem v poho. Akorát nechápu řazení. Nejprve jde zlehka, potom jako by tam byla překážka a pak zase zlehka a doklepne se. O kulisu řazení až tak nejde (asi je to o zvyku), ale to klepání mě štve. Na to byla I. i II. gen podle mě lepší.
Jinak spotřeba u 1.8 8-9l mimo město a 11-12l město.
Úplné holátko bych nebral, kvůli absenci Bluetooth popř. aux vstupu. Za pár let při prodeji se to jistě bude hodit. Stejně tak dneska kupovat-prodávat auto bez tempomatu je hloupost, asi jako před 10ti lety bez klimy - dnešní hodnota auta bez klimy? Téměř nulová.
Octavie III opravdu spolehlivé auto není. Sám jsem ji chvilku měl a byl jsem rád, že jsem jezdil 2 měsíce v kuse!! (pořád v servisu). Tento článek mi přijde jako chabý pokus o reklamu škodovky, Vám ne? Je tu někdo kdo má s touto octavkou lepší zkušenosti? Upřímně bych se dost divil !
Nevím každý ať si koupí co chce a co se mu líbí přeci. Já měl 2 ve 2.0 TDI a auto fungovalo do 320tis velice dobře pak se měnili provozní věci na napravach a spojka ale to je přeci logické s tolika km. Teď mám 3 v 1.6 koupil jsem ji když měla 79tis najeto teď má 90 tis a na auto sem si už zvykl cesta do Chorvatska za 4.0 na tempomat při chyrlosti 120 km/h prostornější než 2 a myslím že není co na ní hanit když se někteří k tomu chovají jako hovada a vím že slušnosti mého brachi který má autoservis že lidi jenom jezdí dokud se auto nezastaví
který motor je lepší v Octavii III, 1,2tsi 63kw nebo 1,2tsi 77kw? Vím že v Octavii II měl motor problém s řetězem.. do Octavie III 1,2tsi 77kw už nedávali řetěz?
Octavka III není spolehlivé auto! Známej ji má a je z ní už na prášky - pořád v servisu. Ono se ale není čemu divit, že? Škodovka zkrátka neumí udělat kvalitiní,spolehlivé auto za rozumnou cenu, nebo se pletu?
Njn kamarád kamaráda od bráchy kámoš říkal.proc tu píšete takové hovadiny až ji budete vlastnit najedete sní 200tis a víc pak tu pište tyhle bludy. U nas v práci 3kovou octavii má snad každý 3ti a ze by nekdo řekl krivy slovo sem ještě neslyšel.A za druhé ať si každý kupuje co chce vždyť je dobře že se každým z líbí něco jiného.A jak tu někdo píše ze je tam radio jak z favorita i kdyby já mám rád tenhle strohý interiér nemám rád moderní interiéry lcd displeje atd každý sme jiný.nekdo chce mít inter. V kůži dřevu a nekdo lcd ptákoviny a různý světýlka a je to tak dobre
spolehlivé? Tohle? Ve firmě jich pár máme a nepřijde mi to jako spolehlivé :D furt to chce dolejvat močovinu atp a za takový prachy si raději pořídim něco v lepší výbavě ne?
Za ty prachy se dá pořídit kdekoliv,cokoliv lepšího. Jediné co škodovka umí je nadsazovat cenu a hrabat. Spolehlivá auta už dávno nevyrábí. Samej kus šrotu, nemluvě o zastaralých motorizach. Hrůza.
Říkal Pepa v hospodě u vedlejšího stolu.
Jen zapomněl říct ze to bylo nějaké jiné auto. Do žádné Octavie se močovina (AdBlue) nedolévá. Nemají na to nadrzku, nepotřebuji to.
Vážně si někdo myslí, že škodovka 3.generace je spolehlivé auto? Sám sem ji měl a byla pořád v servisu a pak šla z domu. Je tu snad někdo kdo je s tímto autem spokojený? Myslím, že ne.
Já má O III, 1.2 77 kW 4 roky, je to 2013 (jsem druhý majitel), najeto 120 tis. km střední vybava (manuál klima, vzadu švihadla, kožený paket, atd.
Spotřeba 6,02, mimo žravosti oleje (0,5 l/5 tis.km) plná spokojenost.
Už bych ty jejich vozy za moc spolehlivé nenazýval, dřív tomu tak možná bylo,ale co předvadí teď je prostě hrůza ani se nedivím, že se lidi začínají více přiklánět ke konkurenci,ořece jenom eko vozy jsou zajímavější.
Je zajímavé jak tu všichni brečí jak je octávie pořád v servisu já si osobně myslím že je to pěkná hloupost buď se majitel o outo nestará tak jak má nebo je to hňup co naletěl prodejci v bazaru a koupil si ovci poskládanou ze dvou bouraček Jinak vlastním octavii 3 g-tec 1,4 tsi rv 2014 najeto 50 000 km a vše v pohodě servisuji v autorizovaném servise škoda jednou ročně kontrola + výměna oleje a jsem v pohodě výbava elegance a naprostá spokojenost jo a pro ty zastánce nafty jezdím za 1 Kč na km na Cng. A můj postřeh z letošní dovolené v Chorvatsku cesta tam a zpět za 2 000 Kč + dalniční poplatky a je zajímavé že jsem neviděl žádnou octávku na odtahovce jenom bmw x5, vw passat, mazda 6 atd tak nevím jak je to stou spolehlivostí?
Už nadpis článku je směšný. Octavie 3.generace rozhodně spolehlivé auto není! Na firmě jsem měly dvě a obě každou chvilku v servisu. Díky, ale od škodovky už nikdy nic nekoupím!
Souhlas! Otec tuhle octavku měl a za chvilku šla z domu! Pořád v servisu. Proto nedokážu pochopit tento článek, který vlastně tvrdí, že Octavie III je "spolehlivé auto" Čistý výmysl!
Když dělají u VW auto, to co zbude dají do Octavie, jezdíval jsem s nimi, včetně 2.0 4x4. Byl jsem spokojen. Ale jakmile sednete do něčeho jiného, hned poznáte rozdíl k lepšímu. Místo průměrné octavie 1.6 v naftě je daleko lepší třeba přímá konkurence Hyundai. Mají daleko lepší a výkonnější motory.
Spolehlivé auto? To je snad vtipm ne? By mě zajímalo zda pisálek článku s tímto autem pár měsíců jezdil když doláže napsat, že je to spolehlivé auto. Bylo by spolehlivé tak před 15 lety, teď už rozhodně škodvka nědělá kvalitné vozy!
Kecy kecy já jezdím v octaviích od první generace a vždy spokojenost a bezproblémový provoz octavie první generace 1.9tdi 74kw pd naprosto v pohodě, druhá generace 2.0 fsi 110kw 4x4 taky bez problémů nyní třetí generace 1.4 tsi g-tec 81kw zatím najeto 50 tis a v pohodě tak nevím co tu melete o nespolehlivosti hau domluvil jsem
Opravdu někdo věří nadpisu tohot článku? Nemusel jsem ho ani číst celý abych věděl, že 3. generace octavky se prostě nepovedla. Nebo je tu někdo kdo je s tímto autem spokojený? Dost pochybuji.
Pochybuji. Octavka III je jen další ze série nepovedených aut. Škodovka už dávno auta dělat neumí. Jediné co umí je vydávat rádoby fl s jinými motorizacemi a prodávat to za vyšší cenovku. Škodovku jednoduše nebrat!
Lidi je zvlastni ze skodovka trha rekordy v prodejich aut, hlavne letos.... nekupuji to jen cesi .... proc asi.???? Jasne golf a passat jsou vyssi trida ale jen v detailech (odhluceni, podvozek....) motorizace a ostatni technika je koncernova... strjne jako managment kvality..... Kdo chce delnika, ktery si udrzi hodnotu a odveze ho spolehlive z bodu a do bodu B a je prostrorny -koupi Oktavku..... jasna volba.....kdyz se nahodou neco podela tak servis vas nezrujnuje a hlavne opravi to zase kazdy ferda z horni dolni, protoze skodovka je proste jednoducha jak facka.....
Za me je clanek OK.... a skodu si koupi kdo chce, kdo ji nechce nekupuje... ale nema duvod hanit ji...... O III se proste nepovedla?!?!....vzdyt prodavaji nejvice kusu rocne v historii znacky..... design nadcasovy a kubisticky .... libivy... kam se hrabou korejci.... kia a ni hyundai neni vitezstvi.... jsou to solidni auta ale standardem uplne rovne skodovce....
Mám O2, 1,6 tdi, manual kupoval som to nové v roku 2010, teraz má najazdených 517000 km. Spotreba 4,8 - 5,5 litra. ( Pri kvalitnej nafte od Shell nižšia 4,8 l ) Výmena oleja každých 15-20000 km. Nenaháňam sa sním, jazdím kludne ale razantne. Občas si zahrám s cestnými pirátmi...Denne najazdím cca 250 km. Nie som extra náročný, ale motorický ma ešte O2 nikdy nezradila. Klima pumpa bola menená v 3. roku ( tesne po záruke ). Egr ventil v 4. roku. Odvtedy je kľud. Teraz idem kupovať O3 kombi, 1,6 tdi, Style automat. Dúfam že aspoň na 8 rokov budem mať pokoj nad autami rozmýšľať.
pro cerf vzpamatuj se kde jsi to cetl...je to vrak v evrope se to prodava nekde ke konci všech znacek vedou nemci pak renault...to je tady vysnena modla masirka redaktoru.a to ze to opravuje kdejaky ferda ve vesnici to taky vypada….:(
"Jenže tady není měnič, se kterým můžete v koloně popojíždět prostým pouštěním brzdy."
A jak jinak mám tedy s automatem ve městě jezdit? Mám snad vypnout motor a v kolonách auto tlačit?
Necekam odpoved, uplne jsme nahodou natrefil na tento stary clanek a pridam sve zkusenosti s O3-COMBI/2014/2TDI-MAN-110KW protoze az ted mam ty zkusenosti. Mam najeto 260 000 KM a jedine s cim jsem mel problem byla vodni pumpa v cca 180 tis. kilometrech. Jinak krom pravidelne vymeny oleje a ostatnich filtru pripadne brzdovych desticek jsem nikdy, ale opravdu nikdy nic neresil. Samozrejme s zvysujicim najezdem a lety urcite neco prijde, ale to predpokladam u kazdeho auta. Spotreba 4,2-5,5 l - v podstate podle toho, jak s tim jezdim - pohoda/specham. Praha - Viden = prum. 4,2 l anebo z Rican do Prahy i za prum. 3,7/100 km je neuveritelna. Na dalnici (ted nemluvim o ucpane D1 kamiony) zaradim 6ku a kdykoli chci predjet tak mi staci seslapnout plyn + dokoncit predjizdeni + zaradit se zpet a nechat tempomat srovnat rychlost. Auto odvezlo uplne vsechno, co jsem potreboval - od nejdelsich veci az po nejtezsi. Za mne zadny luxus, zadne kosmeticke cicury ale standard pro normalni lidi s tlacitky a kolecky, ktere k provozu potrebuji - nic dalsiho k jizde moc nepotrebuji...jen prachy na stavu a take mit s kym a kam jezdit - a vzdy se bezpecne a spolehlive vratit. Neznam nikoho v mem okoli, kdo by se s O3 nevratil. No a nesmysly typu LCD, automaticke otvirani kufru, atd ktere zadnou jizdu nezlevni akorat zdrazi nakupku jsou pouze obchodnim trikem jak z lidi vymamit korunky za vybavenejsi model - byt nektere vychytavky jsou fajn(ale nejsou v zivote podstatne), ale to dela kazda firma. Za mne ma smysl pouze bezpecnosti prvky a to predevsim proto, ze normalni lidi doplaceji na 2 druhy ridicu - 1-keteri neumi jezdit a jsou hrozbou i pro sebe samotne a 2 - ty kteri si pletou cestu se zavodistem a nechapou, ze clovek neni nesmrtelny a ohrozuji ty ostatni.Tady velikost Octavy je vzdy plusem. Nicmene je stale spousta lidi, kteri si OCTAVU koupit nemohou a chteli by protoze ve srovnani s jejich soucasnym mensim autem je to upgrade. Nicmene k tematu, at si koupi kazdy co chce - nabidka je obrovska jak v novych tak i v ojetinach. Kdyz se k tomu bude chovat slusne, tak i VEC jako AUTO ma vetsi nadeji, ze bude dele bezproblemu slouzit. Bezproblemovym autum zdar bez rozdilu znacky :-)
Necekam odpoved, uplne jsme nahodou natrefil na tento stary clanek a pridam sve zkusenosti s O3-COMBI/2014/2TDI-MAN-110KW protoze az ted mam ty zkusenosti. Mam najeto 260 000 KM a jedine s cim jsem mel problem byla vodni pumpa v cca 180 tis. kilometrech. Jinak krom pravidelne vymeny oleje a ostatnich filtru pripadne brzdovych desticek jsem nikdy, ale opravdu nikdy nic neresil. Samozrejme s zvysujicim najezdem a lety urcite neco prijde, ale to predpokladam u kazdeho auta. Spotreba 4,2-5,5 l - v podstate podle toho, jak s tim jezdim - pohoda/specham. Praha - Viden = prum. 4,2 l anebo z Rican do Prahy i za prum. 3,7/100 km je neuveritelna. Na dalnici (ted nemluvim o ucpane D1 kamiony) zaradim 6ku a kdykoli chci predjet tak mi staci seslapnout plyn + dokoncit predjizdeni + zaradit se zpet a nechat tempomat srovnat rychlost. Auto odvezlo uplne vsechno, co jsem potreboval - od nejdelsich veci az po nejtezsi. Za mne zadny luxus, zadne kosmeticke cicury ale standard pro normalni lidi s tlacitky a kolecky, ktere k provozu potrebuji - nic dalsiho k jizde moc nepotrebuji...jen prachy na stavu a take mit s kym a kam jezdit - a vzdy se bezpecne a spolehlive vratit. Neznam nikoho v mem okoli, kdo by se s O3 nevratil. No a nesmysly typu LCD, automaticke otvirani kufru, atd ktere zadnou jizdu nezlevni akorat zdrazi nakupku jsou pouze obchodnim trikem jak z lidi vymamit korunky za vybavenejsi model - byt nektere vychytavky jsou fajn(ale nejsou v zivote podstatne), ale to dela kazda firma. Za mne ma smysl pouze bezpecnosti prvky a to predevsim proto, ze normalni lidi doplaceji na 2 druhy ridicu - 1-keteri neumi jezdit a jsou hrozbou i pro sebe samotne a 2 - ty kteri si pletou cestu se zavodistem a nechapou, ze clovek neni nesmrtelny a ohrozuji ty ostatni.Tady velikost Octavy je vzdy plusem. Nicmene je stale spousta lidi, kteri si OCTAVU koupit nemohou a chteli by protoze ve srovnani s jejich soucasnym mensim autem je to upgrade. Nicmene k tematu, at si koupi kazdy co chce - nabidka je obrovska jak v novych tak i v ojetinach. Kdyz se k tomu bude chovat slusne, tak i VEC jako AUTO ma vetsi nadeji, ze bude dele bezproblemu slouzit. Bezproblemovym autum zdar bez rozdilu znacky :-)