Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Test ojetiny: Škoda Octavia II je úplně jiná liga. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jirka (neregistrovaný)
Zdravím, Osobně jsem měl 3 Octavie všechny 2 generace, vždy ve vyšší výbavě a s TDI motory, roky 2005, 2007, 2009, pokaždé bylo z dovozu a 2 byli ojeté a jedna zánovní s DSG převodovkou. Jak bylo již psáno výše, když budete s autem jezdit "slušně" a dáte autu patřičný pravidelný servis tak Vám auto vydrží. Za 10 let mě to auto nikde nenechalo a vždy jsem nastartoval a odjel, stačí nenechat nic na poslední chvíli každou jsem najel v průměru 220t. KM ta poslední už má 320t. KM, ano v 305 dostala nové Turbo, ale motor stále jede a ještě to samé zvládne. Jinak případným kupcům potvrzuji = nekupovat první kus který na oko slušně vypadá, vždy se s někým domluvit kdo tomu rozumí ať to nejdřív vyčte diagnostikou, většina jednotek v autě zapisuje stav KM a jednouše odhalíte stočenou nebo takovou se kterou se manipulovalo, obzvlášť s DSG tam je také stav KM a počet přepsání, kterým se odhalí případný podvod. Cena a dostupnost dílů je bezkonkurenční. Osobně doporučuji !!! po koupi ihned vyměnit oleje a všechny filtry a interval začít počítat od 0 :) ušetříte si starosti a cenově to není drahé +- 2500kč na dnešní poměry + měnit po max 15000km. A pro případné zlodějíčky namontovat tajný vypínač (na pojistku řídící jednotky) z 99% je to odradí(náklad cca 100korun) mě osobně se vyplatil 2x mi jí chtěli ukrást. Takže všem škodovákům zdar a mnoho najetých kilometrů.