Radek (neregistrovaný)
OK, ale rad bych cetl, ktera auta - Renault, Peugeot, Opel, Ford zrejme nikoliv. Zajimala by me myslenka autora, ktera auta mel na mysli? Kdyz bych bral v potaz "kvalitu" Octavie, velky zavazadlovy prostor, spolehlivost a financni naklady - jak na porizeni vozu, údrzbu(moznost ND z druhovyroby), tak me moc aut nenapada... :-( Autor odpovi? Diky za odpoved.
Zdeněk (neregistrovaný)
Na octávii nedám dopustit. Najezdili jsme s octávií II 1.9 TDi 780000km bez sebemenších problémů, při běžné pravidelné údržbě a nyní jezdí dál jako Taxi... Já si pro sebe koupil octávii II 2.0 TDI CR 2013 a nic jiného bych nechtěl. A ta spotřeba, nevím zatím o lepším autě...!
MOJE JMÉNO (neregistrovaný)
Hezky a celkem objektivně popsáno. Má zkušenost s 1,2TSI 77kW je taková, že krom výměny řetězu na 25.000km a preventivně na 85.000km se jedná o skutečně velmi spolehlivé auto. Celkem najeto 212.000km. Prováděna pravidelná výměna oleje vždy po 25.000km. Olej není třeba vůbec dolévat. Spotřeba za celou dobu 5,8L/100km. Podvozek (čepy, řízení, zavěšení, silentbloky, ložiska a pod.) je kompletně !! původní, auto čerstvě po STK. Provedena pouze výměna předních tlumičů a kotoučů s deskama. V autě nic nedrnčí, nebouchá, plasty jsou neopotřebované. Nebýt té krávy, co do mě zezadu drcla, tak by ani ten pravý zdaní blatník po dvojité opravě (v nejmenovaném značkovém servisu na Jarově) nehnil.... Jinak podvozek je bez známek koroze, výfuk původní. Ale ano - jedno je naprosto strašné... Od počátku... To příšerné příplatkové rádio... Fakt děs ! Takže za mne : velmi dobrý a nadmíru spolehlivý vůz.
Saj (neregistrovaný)
Konkurence sice nabídne levnější vozidlo v rámci kategorie, s lepší výbavou si nejsem jistý, ale hlavně konkurenční vůz časem prodáte za míň, většinou je tam i větší finanční ztráta a to nepočítám nákladné opravy. V ČR prostě levnější servis a ND než na Škodu neseženete, ať si každý říká co chce. A když už nehrajete na díly, tak na servis. Protože Škodovek je tolik, že každý servis a servisák s tím má bohaté zkušenosti, tak všechno udělá rychle, levně a spolehlivě. Úspěch Škody je prostě jasný.
Jirka (neregistrovaný)
Zdravím, Osobně jsem měl 3 Octavie všechny 2 generace, vždy ve vyšší výbavě a s TDI motory, roky 2005, 2007, 2009, pokaždé bylo z dovozu a 2 byli ojeté a jedna zánovní s DSG převodovkou. Jak bylo již psáno výše, když budete s autem jezdit "slušně" a dáte autu patřičný pravidelný servis tak Vám auto vydrží. Za 10 let mě to auto nikde nenechalo a vždy jsem nastartoval a odjel, stačí nenechat nic na poslední chvíli každou jsem najel v průměru 220t. KM ta poslední už má 320t. KM, ano v 305 dostala nové Turbo, ale motor stále jede a ještě to samé zvládne. Jinak případným kupcům potvrzuji = nekupovat první kus který na oko slušně vypadá, vždy se s někým domluvit kdo tomu rozumí ať to nejdřív vyčte diagnostikou, většina jednotek v autě zapisuje stav KM a jednouše odhalíte stočenou nebo takovou se kterou se manipulovalo, obzvlášť s DSG tam je také stav KM a počet přepsání, kterým se odhalí případný podvod. Cena a dostupnost dílů je bezkonkurenční. Osobně doporučuji !!! po koupi ihned vyměnit oleje a všechny filtry a interval začít počítat od 0 :) ušetříte si starosti a cenově to není drahé +- 2500kč na dnešní poměry + měnit po max 15000km. A pro případné zlodějíčky namontovat tajný vypínač (na pojistku řídící jednotky) z 99% je to odradí(náklad cca 100korun) mě osobně se vyplatil 2x mi jí chtěli ukrást. Takže všem škodovákům zdar a mnoho najetých kilometrů.
Zuscik (neregistrovaný)
Zase neskutečné bludy. Pokud dovezu auto z Holandska a má najeto 400000 km a při dovozu se auto stočí na 120000 km pokud zajdu do ŠKODA servis a nechám si před koupi ověřit historii , tak tam i z Holandska vyjede historie a že to má ve skutečnosti 400 000 km. Psal to laik . Před koupi jsem požádal prodávajícího o možnost zajet na prohlídku do Škodovky . Jsou spojení s centrální databázi v Praze a ti jsou spojení i s Holandskem a nebo Německem. Horší je to z Italie.
IDDQD (neregistrovaný)
Myslím, že tam některé motory chybí... Mám Octávku II facelift rok 2010 a motor 1.9TDI PD 77kw. I ty nájezdy? Kupoval jsem to jako čtyřletý s cca 80.000km a teď to má 114t km. Původně jsem naftu nechtěl, ale přiznám se, že se s tim jezdí pěkně. Sice se na mě v servisu pokaždý dívaj s lehkým úsměvem, když jedu na výměnu oleje a filtrů už po 10 - 13t km - servisní limit je údajně někde kolem 30t km, ale upřímně nechtěl bych vidět třeba ten filtr po takový porci kilometrů... Hádám, že častější výměnou se nic nezkazí.. :))
René (neregistrovaný)
Autor to napsal hezky. Ten kdo chce jezdit tak se musí i starat. A to stojí peníze. A to je ten problém. Znám hodně pitomců co si myslí,že když budou tankovat a jezdit na myčku tak mu auto vydrží roky. Mám octu 2 v naftě DSG. Najeto pomalu 350 000 za celou dobu bez problémů. Ale cokoliv v autě vrzne nebo se mi nezdá tak okamžitě jedu do servisu.
ja (neregistrovaný)
Nesouhlasím s názorem, že "Právě v soukromých inzerátech končívají auta, která v solidnějších bazarech odmítají vykoupit ať už kvůli podezření na stočený tachometr nebo kvůli jiným vadám." Právě v soukromých bazarech a hlavně v různých klubových fórech právě naleznete velice slušná servisovaná auta, které majitel nechce prodat do bazaru aby mu nabídli směšnou výkupní cenu a pak si bazar nasadil cenu přemrštěnou. Nejhorší je, když člověk hledá auto s malým nájezdem a co nejnižší cenou nejlepší výbavou a v TDI. Takové auta s bohatou příplatkovou výbavou si právě kupují lidi, kteří potřebují jezdit. Tak je spíš pak podezřelé že takové auto má roční nájezd pouze 10 tis. km. Dobře servisovaný vůz na takovém klubovém fóru bude jeden z nejdražších i přes to, že na tachometru bude svítit hodnota o několik tis km víc než je průměr stočených "prověřených" vozů v autobazarech, protože majitel ví, že takovou hodnotu má a jak se o něj staral a to vše se nechá dohledat z jeho příspěvků na fóru. A pokud je to zavedený člen, tak nebude ryskovat svojí pověst tím, že by prodal auto se skrytou vadou.
Danny (neregistrovaný)
Koupili jsme OII po faceliftu 1.6TDI 77kw. Stáří 5 let najeto 150tis km. Zakoupeno v autorizovaném servisu Škoda Auto přes Škoda plus. Auto má komplet historii. Vše nám řekli, jaké mělo nehody, co bylo opravováno. Zkrátka komplet historie. Vůz máme půl roku a zatím žádný problém. Již jsem takhle zakoupil druhý vůz a bylo to stejné. Myslím, že doložitelná historie je základ a pak by člověk mohl oželet nějakou extra výbavu. První vůz jsem prodal za neskutečnou cenu právě proto, že měl historii. Škodovka si zkrátka dokáže udržet skoro až nesmyslnou cenu v porovnání s konkurencí. Abych byl konkrétní, koupili jsme tříletou Fabii 1.2TSI naj. 25tis km za 175tis za další tři roky jsme ji prodali za 160tis. naj. 50tis km.
Karel (neregistrovaný)
Poslední kloudná Škodovka byla Octavia I nejlépe ve verzi 1,9TDi 66Kw. Další generace už jsou jen předražené mrchy! Koroze začíná již po čtvrtém roce ( !!! ) a o stálé výměně různých el. čidel, silentbloků atd ani nemluvě. Abych řekl pravdu, nechápu tu stálou oblíbenost techto "automobilů" .... Navíc mi připadá - jak už tu někdo psal, najdou se i takoví kteří si snad věří že toto auto bylo vyrobeno v NASA :D Ale teď vážně - nechci tu hanit žádnou aut. značku, samozřejmé že každé auto má svoje slabiny, ale myslím že výběrem automobilu od jiného vyrobce se mohou ušetřit peníze za nesmyslné připlácení za "nic" .. Závěrem bych rád podotkl že se netěším na dobu (která již možná pomalu započala) kdy budou mít automobily karoserii z plechu tlustého jako alobal a motor na jedno použití.. Jinak všem hodně km bez problémů a nehod..
Kubajzna (neregistrovaný)
Řešení rozvodů pro motor 1.4TSI už je nějakou dobu na světě, konkrétně od května 2015 a jmenuje se opravná sada 03C198229C (nebo B pro starší motory s jiným náhonem olejového čerpadla), která obsahuje komplet rozvod a cenově je velmi přijatelná.
Jirka (neregistrovaný)
Proč by nemohla existovat 10ti letá Oktávka TDI se 70k km? Manželka má 7mi letou Oktávku TDI se 48k km. Ale je pravda, že ještě řadu let do prodeje nepůjde a už teď si uvědomuju že ty kilometry mi časem stejně nikdo nikdy neuvěří. Asi to budu muset nechat natočit směrem nahoru :-)
Jirka (neregistrovaný)
Zdravim. To co vydržela naše bývalá služební octa II starý model 1.9tdi77kw bylo až neskutečné. Na voze nebyli nikdy měněny rozvody, olej se měnil tak po100000km a obyč olej 15w40 určený do starších autobusů a dvouhmota mlátila zhruba tak 250000km. Jednou byla i přes střechu a za zimu sundala tak 7srnek a třeba i kance. Vypadala jak po tankové bitvě. Ale spolehlivá, sedlo se a jelo třeba do belgie, itálie atd vystřídat řidiče atd. Až ve 340000km praskla klika a za jinej motor všichni chtějí od 25tis výše tak se octa prodala. Takže až se na ní zmůžu tak si taky dvojkovku koupím. Za mě dobrý. A hlavně se z toho servisování nepo... Auto má sloužit člověku a ne naopak...
Milda (neregistrovaný)
Jsem majitelem této octavie s motorem 1,6 MPI, r.v. 2009, najeto necelých 60 000Km, garažovaná, nehavarovaná, jsem jediný majitel i řidič a mohu zde říci, že tvrzení, že si drží cenu tak to tak ani není pravda. Cenil jsem si ji na 200 000 Kč a nabídli jen 150 000Kč
Patrik (neregistrovaný)
Problém bude ta motorizace. Já mám 1.6mpi z 2007 a žere olej. Obecně tyto motory stojí za starou belu, žerou olej, sama škodovka u nich udává normu 1l/1000km! Můj vydržel nežrat olej asi 6 let, potom po generálce skoro dva roky. Momentálně jsem zase na 1l oleje na 2000km. Pravidelný servis, najeto poctivých 145000 km, ale krátké trasy po českých vesnických tankodromech. Tlumiče třetí spojka druhá, podvozek dělaný 2x.
Marie (neregistrovaný)
Neni a nebude nad Octavii I s motorem 1.9 TDI a 81 kW a u benzinu 1.6 a 74 kW . Rozhodne bych nesla do Octavia II s motorem 2.0 TDI a 103 kW. Velmi poruchove auto ,hlavne co se turba tyce.Tolik mnozstvi turba,jako na tuhle motorizaci jsem nikdy neobjednavala. Hlavne jsou nestastni Ti ,co si tuhle motorizaci ac v Octavii nebo treba i VW koupi jako ojetinu. Kdyz to udelalo par lidi z rodiny,jen jsem se za hlavu chytala.Co nevidet postupne telefonaty,za kolik jim sezenu turbo. Samozdrejme se pokazi i jine auta u kterych by to clovek necekal. Ale taky dokazou nektere auta s vydrzi a bezporuchovosti prekvapit. Vyrobci se snazi hodne aby bylo vozidlo v plne elektronice ale u nekterych aut to vyhra bohuzel neni. Ale mene je nekdy vice. Radeji kvalitni motor a karoserie nez zbytecnosti v interieru.
JeDe (neregistrovaný)
Fakt mě štvou řeči, že když auto má málo najeto ročně (třeba jen 8000km), že to je podfuk a taky že soukromé inzeráy jsou podvodné. Osobně nenajedu v průměru za rok víc než 8000 , proto mám benzínovou škodovku a to že ji nenechám pod cenou vykoupit z bazaru je snad více než logické, příklad z mé zkušenosti, kdy mi nabídli 30000,- tak jsem si vůz přes soukromý inzerát prodal za 65000,- ,kupující má dnes ty samé možnosti prověření vozu třeba přes internet, jako autobazary, tak proč nechávat vydělat 35000,- bazaru ???
Lakouš (neregistrovaný)
Nechápu, proč jsou lidi ochotní za to dávat ty hříšné peníze. Když si pročtu ten článek, víc jak polovina motorizace skrývá pasti. Že se koncern nestydí to pouštět mezi lidi takhle nedodělaný. A to nemluvím o sedačce. Horší sezení jsem nezažil. Stačí dát víc jak 200km a na bolesti v zádech je zaděláno. A co se podvozku týče, přesedni z Focusu do Octavky a první zatáčka tě vyškolí.
Marcel (neregistrovaný)
Mohu mluvit z vlastní zkušenosti s autobazarem AAA auto, kde jsem přímo v autobazaru vyří˘dil úvěr i povinné ručení. Když jsem tam auto bral, tak už mělo najeto přes 200 tisíc kilometrů, dnes tedy za 4 roky od koupě mám 300 tisíc, a auto stále skvěle jede.
Radek (neregistrovaný)
A co zvukové vybavení salonu? Já jsem někde četl, že pokud bereš použitý vůz, a chceš kvalitní zvuk, tak je třeba vše vyměnit na nové, jelikož málo kdo umí se zvukem a prostě za roky užívaní auta tu techniku totálně zničí. Já třeba rad poslouchám kvalitní zvuk v aute, takže proto mi tohle info ve článku trochu chybí. Ted mam Subaru BRZ a tam jsem vyměnit celou zvukovou techniku. Tak kdyby někdo hledal co a kam, posilám najednou odkaz, kde jsem to vše dělal, ať neztratíte zbytečně čas https://www.2din.cz/ozvuceni-dle-vozu/
Radek (neregistrovaný)
A co zvukové vybavení salonu? Já jsem někde četl, že pokud bereš použitý vůz, a chceš kvalitní zvuk, tak je třeba vše vyměnit na nové, jelikož málo kdo umí se zvukem a prostě za roky užívaní auta tu techniku totálně zničí. Já třeba rad poslouchám kvalitní zvuk v aute, takže proto mi tohle info ve článku trochu chybí. Ted mam Subaru BRZ a tam jsem vyměnit celou zvukovou techniku. Tak kdyby někdo hledal co a kam, posilám najednou odkaz, kde jsem to vše dělal, ať neztratíte zbytečně čas https://www.2din.cz/ozvuceni-dle-vozu/