Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Test ojetiny: Ford Focus 1.0 EcoBoost vyvrací mýty o litrových tříválcích. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jarek (neregistrovaný)
Kamarád má 1,2l tříválec ve škodovce. Není to určitě ten poslední model, tak nevím jak se za poslední roky ty motory změnily, ale nadává na to kudy chodí. Možná je to auto na jezdění do obchodu, ale absolutně nepoužitelné na dálnicích. Jezdí s tím max 110 a má to 7L spotřebu. Nějak si neumím představit co to je ten pojem stát tomu na dálnici na krku, pokud tím autor myslí svižnější jízdu při které jedu na hranici povolené rychlosti a při předjíždění ji i mírně překročím. Tak takovým stylem přece jezdí každý rozumný člověk, který nechce blokovat provoz. Není tam náhodou těch 9 litrů spotřeby nějaká tisková chyba? Vždyť za to sem jezdil po dálnici s třílitrem vyrobeným před 15ti lety!!!Dvoulitry jezdily na dálnicích za max 8 litrů. Kam jsme se to s těmi prťavými motory dopracovali když mají větší spotřebu než silnější motory dvojnásobné velikosti? A neodpustím si ještě jednu poznámku k autorovi. Že se nestydíš, píšeš tu o spolehlivosti ojetiny a přitom testuješ skoro nové auto s 20 000 nájezdem. Bys měl ten článek asi přejmenovat ne?