Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Test ojetiny: Audi Q7 slouží dobře, ale jen velkorysému majiteli. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Martin P. (neregistrovaný)
Mam Q7 3.0 TDI r.v. 2006 ctvrtym rokem. Kupovano se 150tis. km a do ted (250tis km) bez jakekoli vetsi zavady a nakladu na opravy. Pravidelny servis kazdy rok a pul(cca 20tis. km) vychazi v neoriginalni. servise vklidu do 10tis. (filtry, olej, doplneni klimy a bezna kontrola). Brzdy jsem delal hmed po koupi za 18.000,- (desky vc. kotoucu ... znackove ne zadna čina). Vymena oleje s v prevodovce se ma delat po 150tis km a pak co 60tis km vyjde s proplachem na 6000,- (delal jsem po koupi a pak pri 210tis km). Jedine vetsi naklady jsou pneu pri 20" vychazi asi 20.000,- sada a spotreba, ktera se da ale u takoveho auta pochopit. Ten clanek mi prijde hodne prehnany, pokud bych podle podobnych clanku mel vybirat ojetinu tak nekoupim nic protoze riziko je zavad je u vsech aut. Uvadene naklady po koupi jsou uplne mimo, kdo by s 10ti letym autem jezdil do autorizovaneho servisu se sazbou 800,-/h. Doporucuji autorovi clanku, aby psal clanky dle vlastni zkusenosti jinak je to jen vycet moznych zavad.