Názory k článku Test ojetiny: Audi Q7 slouží dobře, ale jen velkorysému majiteli
P.tišnovský
(neregistrovaný)
18. 9. 2017 9:04
Myslím si , že není úplně fér přistupovat k velkému SUV jako k bezedné pokladničce a děsit případné zájemce výčtem možných závad ( z nichž většina je naprosto výjimečných). Motorizace 3,0 TDI je naprosto spolehlivá (sám mám odzkoušeno s náběhem přes 300tis.km) a můžu ji doporučit bez větších rizik.Ani zmiňovaný interval výměny oleje 15 000 km je podlě mě zbytečně nízký a prodražuje provoz(20 000 úplně dostačuje).Možná by bylo fajn aby se vyjádřili majitelé těchto vozů
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petrsailor
(neregistrovaný)
18. 9. 2017 9:46
"Výřivé klapky"! Koukám na to jako vír! :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
M!
(neregistrovaný)
18. 9. 2017 15:21
Rozhodně bych se nebál 3.0TDI motoru. Měl jsem ten samý v jiném modelu a prakticky bez problémů. Na vířivé klapky se prodává sada za cca 2000kč na repasi, zanesení DPF filtru se stane (hlásí to na palubce)když přestane fungovat vířivá klapka a bez problémů se po opravě zase vypálí. Jinak s tím motorem není prakticky žádný problém. Myslím že měnit olej po 15tis je zbytečné, bohatě stačí 20-25tis km. Spíš bych si dával pozor a tankoval naftu bez biosložek, to je ten problém který zasírá motor i olej.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin P.
(neregistrovaný)
18. 9. 2017 19:32
Mam Q7 3.0 TDI r.v. 2006 ctvrtym rokem. Kupovano se 150tis. km a do ted (250tis km) bez jakekoli vetsi zavady a nakladu na opravy. Pravidelny servis kazdy rok a pul(cca 20tis. km) vychazi v neoriginalni. servise vklidu do 10tis. (filtry, olej, doplneni klimy a bezna kontrola). Brzdy jsem delal hmed po koupi za 18.000,- (desky vc. kotoucu ... znackove ne zadna čina). Vymena oleje s v prevodovce se ma delat po 150tis km a pak co 60tis km vyjde s proplachem na 6000,- (delal jsem po koupi a pak pri 210tis km). Jedine vetsi naklady jsou pneu pri 20" vychazi asi 20.000,- sada a spotreba, ktera se da ale u takoveho auta pochopit.
Ten clanek mi prijde hodne prehnany, pokud bych podle podobnych clanku mel vybirat ojetinu tak nekoupim nic protoze riziko je zavad je u vsech aut. Uvadene naklady po koupi jsou uplne mimo, kdo by s 10ti letym autem jezdil do autorizovaneho servisu se sazbou 800,-/h. Doporucuji autorovi clanku, aby psal clanky dle vlastni zkusenosti jinak je to jen vycet moznych zavad.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavlas
(neregistrovaný)
18. 9. 2017 22:19
Též jsem tento model Audi pořizoval ojetý před dvěma lety. Nemám co vytknout žádné extra nákladné opravy zatím nebyly třeba a jezdí opravdu perfektně, jsem moc spokojený. Tak mě článek celkem překvapuje...pokud autoři co dělají tyto testy píší z vlastní zkušenosti,tak bych to i třeba pochopil,ale tohle bude zase nějaký šotek:D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
19. 9. 2017 22:50
Ahoj Martine. Prosím dal by si me cislo na servis, kde chteji za olej v prevodovce 6 000,-
Po me chteli 18 000,-
Diky Pavel
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
21. 9. 2017 7:15
Mam již druhou po sobě během 4 let a lepší auto jsem zatím neměl . Obojí motor 3,0 tdi . Nemyslím , ze to auto ma extrémní náklady . V te tabulce nákladu na provoz co píšou z testu se asi spletli . Pokud auto taháte po městě ma větší spotřebu , ale to ma i třeba vw pólo 1,2 htp . Jinak mimo město je spotřeba úměrná autu . Proste váží přes 2 tuny. Bezpečnost tohoto auta je dana . To je u me na prvním miste. Zdraví si za peníze nekoupíte . Tak co všichni pořad řešíte ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dawa
(neregistrovaný)
27. 12. 2017 18:26
Audi Q7 3.0Tdi jsem vlastnil 2 kousky 7 let a znám další 3 majitelé co mají Q7 od nova a všichni jsme měli obdobný najezd km cca 350tkm (km není problem když se někdo stará) pouze s běžným a PRAVIDELNÝM servisem brzdy kotouče a náplně...jinak bez šáhnutí a bez investované koruny! Zde uvaděné náklady jsou nesmysl možná u auta 400tkm což maji v čr všechny...kdo ma malo km a stav tak si to nechá zaplatit všude na světě! Spotřebu neřešim za 4,5l /100km není možné dosahnout jako u škodovečky I, Pan Mirek co jsi nechal měnit olej v převodovce za 6000,- Kč je velký hazarder vzhledem k velké naplni + prace je realné těch 18.000,- Na určité práce doporučuji servis se zarukou i u stareho kbelíku, co se tyče DPF filtru funguje že o něm nevím a to jezdí manželka pouze po městě
Oproti Mercedesu kde netušite dne ani hodiny...nefunguje vzduchový podvozek měchy a kompresor + aut.převodovka spodní deska a měnič... nebo Bmw X5 X6 kdy se nahodou přetrhne rozvodový řetěz u neurčitelného nájezdu km a je ticho...
Audi Q7 je teměř 100% pokud nekoupíte "dojezd" kde svítí 160tkm potřetí...nebošpatnej kus!
Jinak Já bych byl první kdo by šahnul po MB GL nebo GLS...ale Audi Q7 3.0Tdi jsem nahradil 4.2Tdi a jsem naprosto spokojen!!! Chudáka to nepotká.... Aktualně nevím za co bych měnil na SQ7 zatím nedošáhnu
Audi Q7 hodnotím jako Opradu povedené auto!!! Nekupujte však na Bazoš.cz od 6 majitele se 160tkm na parkovišti pod lampou za 250.000,.kč pak jsou investice skutecně závratné!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
4. 1. 2018 0:14
Mám Q7 již 4 roky. Kupovana od znameho (jediny majitel, r.v. 2006) ve 108tkm. Nyní mám najeto 200tkm. Brzdy komplet nové. Jinak jsem měnil kompresor klimy, škrtící klapku, větrák, startér, baterii, mezichladič oleje a chladicí kapaliny. Ceny stejné jak u passata. Servis na 3. pokus nalezen perfektní. Cena běžného servisu po 15tkm okolo 5t Kč. Celkově shrnuto. Trochu náročnější na provoz, ale nic překvapivého. Spotřeba okolo 10 litrů, ale to neřešim, protože auto je pohodlné, bezpečné a nic mě z něj nebolí. Není to alternativa za ojetou oktavku, ale pro mé potřeby lepší než nový Superb.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Digi
(neregistrovaný)
14. 1. 2018 18:05
Je dobré varovat vesměs lehkomyslné kupce před velmi pravděpodobnými účty za servis, akorát ten kdo do má na to nebát se takových položek za opravy si může dovolit rovnou novou že :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
10. 3. 2018 17:25
Dobrý den
mohu dotaz "Audinářů"... co ta Q7 s motorem 3.6 benzin? Mám to v Superbu druhé generace a naprosto v pořádku a jsem spokojený... a v Audi mi to nepřijde jako blbost, když toho nenajedu s tímto autem moc... nebo je to skutečně "průšvih"? Moc děkuji za komentáře a názory...nejlépe od těch co ho přímo měli / mají. Děkuji, Martin.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
S. Veselý
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 19:47
Ahoj. Chlapi mám prosbu. Chci koupit Q7 rv 2010 3.0 8 st. automat. o nákladech a provozu je tady toho hodně. Chtěl bych vědět ale upřímně jaký je rozdíl mezi Q7 6-rychlostní a Q7 8-rychl. ve spotřebě. Protože v pořizovací ceně je samozřejmě dražší 8 mička. V inzerátech je uváděná průměrná spotřeba u 8-rychl. 7,2 - 7,8 l/100 km. U 6-rychl 8.9 - 9,8. Je to reálné nebo jen někdo opsal techničák. Díky moc.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Nasrany obcan
(neregistrovaný)
16. 10. 2018 15:30
Clanek je ustraseny ale vesmes pravdivy..Takove tanky pokud maji tri kila,jsou zrale na odpis,nebo repasi...Nechapu proc si to nekdo kupuje,kdyz nema ani pak na brzdy.Takovym bych to zakonem zakazal.Nemas prachy,jezdi ve felde,pak takovy hovadka jen hani dobre jmeno znacky,a vubec technice nerozumi..Nejlepsi audi vsech dob bylo a6 c4 2.5tdi quattro..to stalo 1.5mega a vydrzelo mega,bez vetsich zasahu,zralo sest litru,jelo pres dve kila ,melo vybavu bez dementnich asistentu,, vyjelo zasnezene kopce.Byl to betelny analogovy stroj,co se nerozpadal,nic nechtel a nehnil...Pak uz je to jen nalestena krehka bida,,ostatne jako vsechna povrchni nova trsatka...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Sharon
(neregistrovaný)
26. 1. 2020 16:48
Zdravím ) pro Nasranèho občana ) naprostý souhlas A6 combi 2,5tdi jsem měla 7 let najeto na motoru bezmála milion kilometrů !!! Neodešlo nic kromě běznèho servisu .. brzdy olej atp. A pouze jsem nechala zrepasovat turbo v Bíteši udělali super na počkání bylo to mé nejlepší Audi !!! Pak nový Allroad v záruce odešla praskla trubka na dálnici se vylila plná nádrž nafty ( prej se to nemůže stát .. tohle nepraská!!) no pak spadly měchy plus zimní servis 70 tisíc .. šel do rodiny .. po něm přišla Audi A 6 combi 2.0 2007 najela jsem s ní 230000 km bez investic !!! Byla super !! Jezdila za pár korun velmi vděčnè auto ! Teď zkusim od známého koupit Q7 můj životní sen )) po 15 letech v A6 tkách ) se dotknu svého snu .. někdy si ho prostě koupí někdo jako já a splní si tím svůj sen prostě se mi to auto líbí ...audiny dobře znám ( dvě ze tří zůstaly v rodině a pořád slouží ) jo a nikdy !!!!! Jsem je opravdu nešetrila co do rychlosti ale ani na servisech ! Recenze si ráda přečtu a hlavu používám svoji )) co člověk to jiný názor ) hezký den Sharon
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Sharon
(neregistrovaný)
26. 1. 2020 16:49
Zdravím ) pro Nasranèho občana ) naprostý souhlas A6 combi 2,5tdi jsem měla 7 let najeto na motoru bezmála milion kilometrů !!! Neodešlo nic kromě běznèho servisu .. brzdy olej atp. A pouze jsem nechala zrepasovat turbo v Bíteši udělali super na počkání bylo to mé nejlepší Audi !!! Pak nový Allroad v záruce odešla praskla trubka na dálnici se vylila plná nádrž nafty ( prej se to nemůže stát .. tohle nepraská!!) no pak spadly měchy plus zimní servis 70 tisíc .. šel do rodiny .. po něm přišla Audi A 6 combi 2.0 2007 najela jsem s ní 230000 km bez investic !!! Byla super !! Jezdila za pár korun velmi vděčnè auto ! Teď zkusim od známého koupit Q7 můj životní sen )) po 15 letech v A6 tkách ) se dotknu svého snu .. někdy si ho prostě koupí někdo jako já a splní si tím svůj sen prostě se mi to auto líbí ...audiny dobře znám ( dvě ze tří zůstaly v rodině a pořád slouží ) jo a nikdy !!!!! Jsem je opravdu nešetrila co do rychlosti ale ani na servisech ! Recenze si ráda přečtu a hlavu používám svoji )) co člověk to jiný názor ) hezký den Sharon
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ssedcglobp
(neregistrovaný)
9. 9. 2020 14:40
Test ojetiny: Audi Q7 slouží dobře, ale jen velkorysému majiteli - Autobible.cz
[url=http://www.g564nk18b1zbfrjma3v45d8j86sr5944s.org/]ussedcglobp[/url]
assedcglobp
ssedcglobp http://www.g564nk18b1zbfrjma3v45d8j86sr5944s.org/
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat