Martin (neregistrovaný)
Giuliettu jsem vlastnil necele dva roky. Od nova s 2jtd, automatem a ve verzi Veloce. Exterier krasny, interier povedeny. Zadna moderna, ale bytelne postaveny. Jen malo odkladacich mist. Motor super, automat usel a brzdy Brembo pecka. Jizdne super a rozhodne nesouhlasim s tezkym predkem u 2jtd. Mozna to bylo sportovnim podvozkem ale to auto drzelo neskutecne a je jedno, jestli bylo sucho, mokro nebo snih. Dnes mam posledni Bmw 1 ve verzi 120i s automatem, zadohrab. Interier dost horsi, co se tyce zpracovani. Exterier tezko hodnotit, je to hodne subjektivni, ale se sport paketem a spoustou priplatku fajn. Jizdne ale o dost horsi nez Alfa. Necekal jsem to, ale krome zabavy na mokru nebo snehu vyrazne nestabilnejsi ve vyssich rychlostech - 150+. To Alfa sedela a byla o hodne pohodlnejsi nez Bmw. Castecne to asi bude runflatama, ale urcite i podvozkem. Za ty necele 2 roky alfa nemela jedinou zavadu, najel jsem s ni cca 50tkm. Urcite muzu jenom doporucit. Mel jsem pujcenou i QV v automatu a pecka. Ten motor je blazen a projev spravne italskej, pekne drsnej. Pro nekoho nekultivovanost, pro jineho charakter :)
Jirka (neregistrovaný)
Alfu bohužel nesedlám ,ale sesterskou L.Deltu 1,6 jtd 88kw.Alfa je krásná a nedoceněná.Vedle tuctovek , nádhera.Lancii mohu posoudit a bez jakýkoliv problémů.Italské JTDéčka nemají chybu.A nesmyslné hanění se nezakládá na pravdě.Pravda je,že interval výměn naplní atd.je potřeba řešit včas i dříve.Italiano goooo.Jen bohužel v naši krásné zemičce je většina řidičů konzervativní a bez rozhledu.
Nerez (neregistrovaný)
Giulietta je zajímavé auto. Je už pár let, co jsem po ní pokukoval. Problém byl ten, že když jsem chtěl výbavu, tak od novoty byly nesmyslně drahé. Ojeté byly většinou dost neudržované. Interiér byl bytelný, nikde nic nevrzalo, ale třeba řadící páka byla od majitele rozervaná jak kdyby používal kovové rukavice, kufr uvnitř rozedřený jak kdyby vozil medvěda atd. Pro řidiče perfektní, pro zbytek posádky interiér jen průměrný a řekl bych, že spousta plastů byla identická s jinými Fiaty. Srovnání s MB-A to třeba nesneslo. Problém byl asi hlavně ten, že jsem Giuliettu vyhledával po 159ce a ta je plná kvalitní kůže, měkčených plastů, hliníku a tak. O třídu níž se pak špatně chodí. Přitom prostorově to bylo skoro stejné, jen ta "prémiovost" trošku ubyla. Na druhou stranu jízdě a pocitově (jako řidič) se jí málo co tehdy dovnalo.
Petr (neregistrovaný)
Giuliettu jsem koupil v roce 2014, dovoz z Rakouska, tehdy najeto 110.000km, rok 2010. Jízdně perfektní, vše drží a spolehlivost kterou jsem nečekal že bude kdovíjaká, je vynikající. Mám 1,4 benzín 88kW, aktuálně najeto něco přes 200.000km, jediné co odešlo bylo rádio (tedy rádio hraje ale přestalo číst jakékoli CD). Jsem velice spokojený a rozhodně Italové zvedli kvalitu na nesrovnatelně vyšší úroveň než u předchozího modelu 147.
Lukas (neregistrovaný)
Dobrý den, rád bych se zeptal autora článku a nebo i jiných majitelů alf se suchou dvouspojkou TCT na zmiňovanou výměnu oleje v TCT. Autor článku doporučuje výměnu oleje v převodovce po 60 tis. kilometrech. Alfu mám, snažil jsem se na toto informovat snad všude. Praha Imofa, automates, dokonce autohaus Scholz v Německu a každý tvrdí že se olej nevyměňuje, že je doživotní, ale jaká je životnost nikdo neprozradí. Děkuji za informace, Houdek lukasglass@gmail.com