Tom (neregistrovaný)
věta: "Z aktuálních aut na trhu mu v terénu nemůže konkurovat téměř nikdo" mě velmi rozesmála :D :D :D Za poloviční cenu je v terénu stejný a řekl bych i LEPŠÍ Jeep Wrangler ;) Autor článku na značku Jeep zcela zapomněl a podle toho celý článek vypadá... smutné :(
Jirka (neregistrovaný)
Terenní auta vymírají o tom nejni pochyb. Dnes už vlastně neexistují, ty opravdové když už zapadly tak je vytáhl traktor a jelo se dál, zkuste dnešní auto táhnout pár desítek metrů bahnem pomocí navijáku traktorem, ten účet za vše co se oláme je dost mastný. Řešit jestli je to Gčko, Uaz, Rover je jedno prostě krabice na rámu s pohonem všech kol a at je to jak je to ve výsledku projedou přibližně stejně, pak jde o to jak dlouho takové zacházení vydrží a kolik potřebuje péče o tom jsou pracovní auta v terénu, jestli má maximálku 100 nebo 150 je šumák a ty spousty hejblátek budou fungovat za pár let v prachu a blátě? Nejlíp si nakonec užiju pracovní den když na mne vyjde ten traktor, dojede všude a nikdo neřeší jestli ten blatník už takhle zkroucený byl nebo že je to njaké špinavé což u ostatní techniky přecejen uplně neplatí. Konkrétně k tomuhle autu no je fakt pěkný a jsem si jistý že zákazníky si i přes vysokou cenu najde, jen bych neřekl že v roli opravdu pracovního auta.
Václav (neregistrovaný)
Auto pěkné svezení na terénní auto přepich cena extrémní a poruchovost maximální a to i v dost zásadních věcech jako diferenciálu, ložiska na klikovce. Zatím co vím nikomu nevydrželo nad 30000km Některé i po 2000km. Ale co si budeme povídat dnešní auta se šidí jak to jde úplně všechny.
tziqbqfync (neregistrovaný)
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pro vyvolené - Autobible.cz atziqbqfync [url=http://www.g17v8198147g374w0k3m2sqwpqxugo5rs.org/]utziqbqfync[/url] tziqbqfync http://www.g17v8198147g374w0k3m2sqwpqxugo5rs.org/