Ivo (neregistrovaný)
Absurdní, podívejte se na Indickou Jawu pérák. Luxusní retro styl odpovídající opravdu jawácké klasice, cena do 80 tisíc. Kdo zažil, co musí snést motorky v Indii, tak ví, že to bude držák, oproti čínské srajdě. Na týnecku by se měli použit z toho, jak se vrací na trhl klasiky.
Aleš (neregistrovaný)
Motorka i recenze pěkná. Jen za ten nápis Jawa bych se styděl, když v Jawě nevzniká ani konstrukce (paramtery motocyklu), ani podstatná konstrukční část, ať už motor nebo rám... Toto je pouze designová úprava, garážová přestavba čínské kopie staré Hondy...
Aleš (neregistrovaný)
Oni by se třeba i poučili, někteří, otázka je, kdo to zaplatí... Tady se jedná o miliardy...Na druhou stranu, lepší období na vzkříšení legendární značky motorek, se spalovacím motorem, již zřejmě nepřijde.
MICHAL (neregistrovaný)
Kdysi sem byl hrdý že mám jawu tramp 350,ale tet co vidím a vím co vydrží čínské plasty. O motorech nevím vím jen že tamní opraváři to zpravuji u silnice. Raději zůstanu u yaponce Honda sw-t 400. Zdravím všechny ŠÍLENÝ KRTEK
Jan Valenta (neregistrovaný)
Samozřejmně máte pravdu ,bez DKW by nebylo toho okopírovaného, ještě špatně, slavného Péraka.