vlada (neregistrovaný)
na vlastni oci jsem ji bohuzel nevidel.sam nejake jawy mam a musim smeknout pred umem konstrukterum jak tu motorku vymysleli a udelali.klobouk dolu.jak si dali zalezet na detajlech oproti tomu co se vyrabi u nas. mit penize navic tak ji chci.
Ivo (neregistrovaný)
V týnecké Jawě pracuje od 89 jen parta neschopných individuí, kteří měli vše přímo před nosem - zájem trhu. Co by za to jiní prodejci dali. Stačilo modernizovat to, co jsem měli a nezaspat dobu. Že se to podařilo Indům, kteří od nás za totáče Jawu nakupovali ve velkém a jaksi nebyli s to pobrat, kde máme nyní problém, jim přeji a milerád si od nich Jawu zakoupím. Je to pocta době, kdy jsme uměli a dělali značky, které nás proslavili. A ano, i ukázka dnešní demence.
jirka (neregistrovaný)
Prvne musim rict, ze nejaky ten mesic uz ziji v indii.Jawu 42 (v par detailech se lisi od Jawy classic, zeena v pokusi pojmout to jako retro modernu) jsem si objednal v prosin i a po dlouhych 9ti mesicich jsem si ji vyzvedl v jednom z novych showroomu. Motorka je to krasna, na me jako na zacatecnika tak akorat. I velikosti, i vykonem. Co me teochu mrzi je totalni absence jakychkoliv znalosti ci povedomi o znacce v showroomu a jiste problemy vychazejici z vadne baterie, ale dle vsecho v tom nejsem sam (podle mnoha kusu odstavenych v servisu). Takze shrnuto: krasny stroj (autenticnost se opravdu povedla), na kterem si indicky silnicni chaos i uzivam. Co mne mrzi je kvalita provedeni jednotlivych detailu (ale to v indii, a v teto cenove kategorii, asi nelze ani ocekavat) a totalni nezajem prodejcu... treba v showroomu ani nevedeli ze Jawa je z CR, i presto ze maji na stenach dobove plakaty s ceskym textem ...proste Indie :)
ciba (neregistrovaný)
Viděl jsem. Příšerné dílenské zpracování - oje*bané sváry plné zápalů, díly na sebe nesedí. Proč je na předním kole kotoučová brzda? A když už tam je, proč není zdvojená? Plastové ovládací prvky.. to není retro, to je paskvil na značku JAWA po dětské "obrně". Snad se to ti kluci v Indii naučí dělat pořádně.