nerozumím (neregistrovaný)
Takže jak to je s tím podvozkem? M packetový podvozek nefuguje jako celek nebo je to spíše vina našich silnic? To je důležité rozlišit a mám takový pocit, že auto článku mi na to nedává zcela jasnou odpověď. Protože pokud jsou na vině naše silnice, nemůži si stěžovat na nastavení podvozku. To bych mohl rovnou říct, že M3 má také špatný podvozek, když na naších silnicích "nefuguje"...
Lukas (neregistrovaný)
Jazdim 330i s M-adaptivnym podvozkom a suhlasim s autorom. 90% jazdim v rakusku a moje pocity su rovnake - auto je prilis "uhopkane" a v spojeni so strmym riadenim vyzaduje prejazd rychlych zakrut velku snahu na udrzanie auta v pozadovanej linii. Sportove nastavenie podvozku nikdy nepouzivam. Pokial je cesta uplne, ale uplne hladka, auto sa sprava krasne vyvazene a je s nim naozaj radost. Zviezol som sa chvilu ako spolujazdec v 318d so standardnym podvozkom, kde si mi zdal podvozok lepsie odladeny a poddajnejsi. Samozrejme nevravim, ze sa s autom zle jazdi, ale zaroven viem, ze BMW to vie spravit aj lepsie.. O ca mesiac budem mat 320d s klasickym sportovym podvozkom, tak som zvedavy aky tam bude rozdiel oproti adaptivnemu..