Oskar (neregistrovaný)
To SuperPepa95: A kde jsi, ty trubko, četl, že vezl rodinu? V článku se píše, že sice jel 200 km/h, ale že vezl rodinu nikde nevidím, jen že na ni myslel. Což se asi o tobě říct nedá, myslím to myšlení obecně. Nejsem zastánce elektromobilů, naopak mám TDI, ale jaký je rozdíl mezi tím, že jede 200 km/h v elektromobilu nebo benzínu, popř. naftě a má závadu zavěšení? Předpokládám, že ta číslovka v tvém nicku je ročník narození a obráceně IQ. To taky hovoří za vše..... ty trdlo.
MarekS (neregistrovaný)
Na vlastní oči jsem viděl rozpůlený motor Mercedesu po zlomení ojnice a vypochodování klikovky, jak část vlastního motoru auto přejelo a ten skončil pod zadní nápravou. Výrobní vada po 7.000 Km... Ale znáte to, Mercééédes.
Jakub (neregistrovaný)
Nu, auto má dost velký nálet, má po záruce, což svědčí o tom že auto není nejnovější.. Běžná závada, spíše jen ignoroval stav vozu a zanedbal údržbu. Nechci tím teslu bránit, jsou auta mnohem novější a mladší s menšími nájezdy kterým odpadávají kusy karoserie (střecha) a podobně, pak taky nekvalitní antikorozní ochrana, spousta nových tesel má se rzí fakt problém...
miro (neregistrovaný)
Nezoufejte, i Japonsko před sedmdesáti lety začalo s auty nevalné kvality a dnes? Čína už začíná také dělat slušná auta, byť většinou kopírovaná z Evropy. Možná i Američané se za padesát let naučí dělat dobrá auta. Možná čínská.
Lucieooo (neregistrovaný)
Všímám si, že problémy s podvozkem má víc a víc lidí. Nevím čím to je a raději bych radila ho pravidelně kontrolovat a hlídat. Sama mám už nastříkaný celý spodek kvůli rzi. Jinak bych doporučila nejlépe test podvozku, který mám také hotový díky http://www.pneu-novak.cz/test-podvozku-praha-10.html a spokojenost. Vše bylo zkontrolováno a teď spokojeně jezdím na silnicích.