Miky (neregistrovaný)
Já vyzkoušel model X (https://jizda-zazitkova.cz/jizda-v-tesle-model-x/), kterej autopilota neměl a i tak mi to auto přišlo nebezpečný. Baterky, který nejdou uhasit, když chce člověk ztišit rádio nebo topení tak musí koukat na display uprostřed palubovky. Nic moc bezpečného dle mě. To je ale teď u všech automobilek. Předhání se kdo nabídne větší "display". Za mě je to celý na palici... Zlatá moje Mazda :D
Lukáš (neregistrovaný)
Pravda je taková, že FSD je iterativni proces, kde vývoj jde ruku v ruce s legislativnimi povolenimi. Takže se začne u SAE2 pro všechny funkce, získají povolení (ideálně časem pro celý svět) a mezitím se bude system dal vylepšovat, aby získal certifikaci pro úroveň 3,4,5... Že FSD zůstane navzdy jen lvl 2 je pouze zbožné přání autora článku, realita je takova, že časem ho jako lvl 5 certifikuje i konzervativni Evropa.
Radek (neregistrovaný)
Blbost, Tesle to nefunguje z vlastní zkušenosti, byť v ČR s modelem 3 2021. Nejenže FSD je zde prakticky nepoužitelné, ale auto se leká těch protijedoucích i na bězného autopilota s adaptivním tempomatem a nouzově brzdí. Stalo se mi to několikrát.