Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Tesla Model S ujela víc než 1000 km na jedno nabití. Přichází konečně elektrická revoluce?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Radovan
(neregistrovaný)
8. 8. 2017 18:22
Přiznejme si, že ty nesmysly s dojezdy jsou opravdu nesmysly. Žena najede denně do práce celkem 24 km. Donedávna 40. Já už roky 10. Občas najezdím za den 100, max.200. A to je Ostrava a okolí. 90% automobilové populace to má stejně. Většina aut prostojí více než 22 hodin denně na parkovišti nebo v garáži. Takže řešit nějaké dojezdy má cenu tak +- do max. 300 km neboli Ostrava-Brno či Brno-Praha při dálničních 130 km/hod. na jeden zátah. To minimum lidí, co tohle jezdí denně a ty firmy, co tohle potřebují, ať si řeší maximální dojezdy. Byť při dnešní hustotě benzínek je to taky nesmysl. My ostatní v klidu můžeme jezdit MHD či vývojově 10 let starými elektromobily s dojezdy něco přes 100 km. Ostatně vyjedete z Ostravy a první rychlonabíječka (podle velikosti auta čili baterky nabito na 80% za 15-30 minut) je buď Valašské Meziříčí po 60 km nebo Olomouc po 100 km. Další rychlonabíječky Mohelnice, Vyškov, Zlín, Uherské hradiště, Brno, Jihlava, Humpolec, Šumperk, Pardubice, Hradec Králové......... A když přeskočíte na Slovensko, tak je rochylonabíječka co 50-80 km po celém území a hlavně perfektně kopíruje hlavní tahy. Takže proč jezdit 1000 km pomalu na 1 nabití?
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM