Radovan (neregistrovaný)
Přiznejme si, že ty nesmysly s dojezdy jsou opravdu nesmysly. Žena najede denně do práce celkem 24 km. Donedávna 40. Já už roky 10. Občas najezdím za den 100, max.200. A to je Ostrava a okolí. 90% automobilové populace to má stejně. Většina aut prostojí více než 22 hodin denně na parkovišti nebo v garáži. Takže řešit nějaké dojezdy má cenu tak +- do max. 300 km neboli Ostrava-Brno či Brno-Praha při dálničních 130 km/hod. na jeden zátah. To minimum lidí, co tohle jezdí denně a ty firmy, co tohle potřebují, ať si řeší maximální dojezdy. Byť při dnešní hustotě benzínek je to taky nesmysl. My ostatní v klidu můžeme jezdit MHD či vývojově 10 let starými elektromobily s dojezdy něco přes 100 km. Ostatně vyjedete z Ostravy a první rychlonabíječka (podle velikosti auta čili baterky nabito na 80% za 15-30 minut) je buď Valašské Meziříčí po 60 km nebo Olomouc po 100 km. Další rychlonabíječky Mohelnice, Vyškov, Zlín, Uherské hradiště, Brno, Jihlava, Humpolec, Šumperk, Pardubice, Hradec Králové......... A když přeskočíte na Slovensko, tak je rochylonabíječka co 50-80 km po celém území a hlavně perfektně kopíruje hlavní tahy. Takže proč jezdit 1000 km pomalu na 1 nabití?