Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Teploty spadly hluboko pod bod mrazu. Co dělat, aby vám nezamrzla nafta?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Honza
(neregistrovaný)
12. 1. 2017 23:51
Pravdu má každý, svým způsobem. Typ auta si každý musí pořídit dle účelu použití a vytížení. Ženě bych na ježdění na nákupy do města nekoupil VW T4 v naftě a sobě na denní ježdění na práci nepořídím třeba Fabii v benzínu.
Ale raději bych se tu něco dočetl o tématu a něco přínosného. MámVW T4 2,5TDI a tankuji "méněcennou naftu" na ONO a 6 let jsem neměl žádný problém se zamrznutím. Tankuji vždy plnou do skoro prázdna cca 70l. Aditiva jsem nikdy nepoužil a filtr je starý 3 roky. Minulý týden -21°C a -19°C čtyři dni po sobě. Start přes kabely po druhém žhavení a točení po 10-15sek chytilo všech 5 válců. Jízda bez problémů. Baterie VARTA stáří 5 let, pod -15°C to neutočí. Do -10°C to točí samo. Pravidelný servis rozvodů a olej, najeto 380 000km Můj osobní názor je že pumpy mají staré zásoby letní či přechodové nafty a 15.11. nemají zimní naftu ze dne na den. Vyděli jste někdy odčerpávat PHM do cisterny a odvážet? Já ne! Pak to má člověk ješte dva měsíce ve svém autě a v lednu to zamrzne. Moje rada...tankujte kde se to točí, kde je plno. Když se podíváte na fronty na ONO a prázdné stojany na Shellce nebo OMV (tam si dávám kafe a vanilkový rohlíček) nemusím asi víc psát.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM