davidK
(neregistrovaný)
15. 5. 2018 16:07
hmm, opravdu inovativní. Znaš autore článku Citroën a jeho hydro podvozek? Zkus si o něm něco načíst ;-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hanz397
(neregistrovaný)
16. 5. 2018 11:48
Ještě bych doplnil podvozek konkrétně v C6 se systémem AMVAR...
Hydractive sám o sobě mění jen dva módy a výšku podle kvality povrchu. AMVAR si přední nápravou"přečte"povrch a upraví podle něj i zadní nápravu. Nejlépe je to cítit (člověk to nejvíc pozná) při přejezdu příčných prahů, nebo železničního přejezdu,kde přední nápravou je to cítit,ale zadní skoro ne...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat