Vlákno názorů k článku Tatra představila nový speciál. Má 700 koní, čtyři nápravy a dvě děla od JanekHonzys - Proč se tu k tomu vyjadřují lidé, co...
JanekHonzys
(neregistrovaný)
7. 8. 2018 6:23
Proč se tu k tomu vyjadřují lidé, co o tom vůbec nic neví? Celý podvozek včetně sestupu a kabina je málo na to, aby to byla Tatra? Tatru dělá Tatrou především podvozek. Co řeknete třeba k závodnímu Kamazu? Nápravy Sisu, převodovka ZF, spojka Sachs, závodní tlumiče Reiger, motor YAMZ… Takže Kamaz je pouze rám a kabina.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tonda
(neregistrovaný)
7. 8. 2018 17:08
Aha.. takže tady srovnáváš závodní speciál se sériově vyráběným vozem.. a co sériově vyráběný Kamaz, kolik z toho je Kamaz víš?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JanekHonzys
(neregistrovaný)
7. 8. 2018 20:20
A proč ne, i když u zdejšího výkvětu to stejně nepadne na úrodnou půdu. Pochybuju, že by se Tigonů vyrobilo tolik, co závodních skládaček od Kamazu. Tohle je speciál, kusová výroba. A ještě jednou opakuji, že Tatru Tatrou dělá především podvozek. Všichni ostatní nabízí maximálně žebřiňáky…Navíc Tatra vzduchem chlazené motory vyrábí i nadále (byť jen pro armádu, hasiče a východní trhy), a nyní se snaží naučit motor T928 splňovat i emisní normu euro6.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat