Tomáš Rozbroj (neregistrovaný)
Kdyby jste nebyl tak zarytý český vlastenec, tak by jste možná i věděl, že tohle auto je komplet vyvinuto v Tatře a jde o české auto. Ale co chtít od "pravých vlastenců", kteří umí akorát tak poklonkovat rusům, ale o tom co se děje doma nemají ani páru. Jo a mimochodem, nástavby od Rosenbauer nesly už T 813 za toho úžasného hlubokého socíku, protože něco takového u nás tehdy vyrobit neuměli...
JanekHonzys (neregistrovaný)
Proč se tu k tomu vyjadřují lidé, co o tom vůbec nic neví? Celý podvozek včetně sestupu a kabina je málo na to, aby to byla Tatra? Tatru dělá Tatrou především podvozek. Co řeknete třeba k závodnímu Kamazu? Nápravy Sisu, převodovka ZF, spojka Sachs, závodní tlumiče Reiger, motor YAMZ… Takže Kamaz je pouze rám a kabina.
JanekHonzys (neregistrovaný)
A proč ne, i když u zdejšího výkvětu to stejně nepadne na úrodnou půdu. Pochybuju, že by se Tigonů vyrobilo tolik, co závodních skládaček od Kamazu. Tohle je speciál, kusová výroba. A ještě jednou opakuji, že Tatru Tatrou dělá především podvozek. Všichni ostatní nabízí maximálně žebřiňáky…Navíc Tatra vzduchem chlazené motory vyrábí i nadále (byť jen pro armádu, hasiče a východní trhy), a nyní se snaží naučit motor T928 splňovat i emisní normu euro6.
Tonda (neregistrovaný)
Když čtu jakým odpadem prokládají to auto a dělají z něj mišmaš (patrně v rámci politické korektnosti a západní bratrské pomoci), je mi z toho smutno. Téhle akciovce by český stát měl zakázat používat značku "Tatra", než ji uplně zku..... .
Tomáš Rozbroj (neregistrovaný)
Hele ty odpade (každý takový "vlastenec" jako ty je odpad...) Volvo dělá jedny z nejlepších motorů pro těžkou techniku, Rosenbauer dělá nejlepší hasičské nástavby a Tatra nejlepší podvozky. Místo abys byl hrdý na to, že má Tatra místo mezi nejlepšími hráči na trhu tak tu pliveš špínu. A ještě dodatek. Když chtěli soudruzi za totáče skutečně výkonnou požární mašinu, tak nástavba byla Rosenbauer a ne Polička...
Petr (neregistrovaný)
Současné automobilky naprosto běžně využívají platforem dostupných na trhu, takže pokud producentu hasičského speciálu vyšel zajímavě motor Volvo a má tim vyřešené emise, třeba i servis a podvozek Tatry tu zátěž je schopen přenášet, je na autorech jak to složí... Využití motorů napříč automobilkami by bylo zajímavé téma pro redakci...