Názor k článku Tatra 603 budila před šedesáti lety ve světě úžas. A budí ho i dnes od ota.karel - Každý auto chtělo svoje. Já na starou Octávii...

ota.karel (neregistrovaný)
Každý auto chtělo svoje. Já na starou Octávii byl pyšný až tu zimu, někdy 1978, kdy jsme do práce díky startování klikou přijeli jen dva s Octáviemi a jedno embéčko, co měl taky úpravu na startování klikou. Jinak nepřijel nikdo, nenastartovali.// U S5T zkušení automechanici říkali, že když se motor kvalitně utěsní, tak neukápne ani kapka oleje. Jen to chtělo gumičky z bílé gumy a s citem utáhnout, po ujetí pár km utáhnou zase a bylo to bez problémů. To stejný starý Š100, když někdo spodní vanu dotáhnul tak, že ten plech prohnul, nebo u hliníkové promáčknul korkové těsnění, tak to teklo = když někdo neměl v hlavě, tak jen nadával, že to nestojí za nic. Já měl spolužáka, co byl takový PRASE, že ložisko do převodovky narážel za prostřední kroužek! Jak dlouho pak asi vydrželo? Bych chtěl po něm překontrolovat seřízení ventilů = chlap co má tak tvrdý ruce a hloupej mozek to musel utáhnout natvrdo o 5setin mm dolů. Přitom jeho otec byl šikovný a k tomu úžasný člověk! Pokaždý se ty geny nezdědí = to sem viděl u mýho bráchy = na co sáhnul to zmrvil, přitom dědeček byl šikovný zámečník, otec úplný všeuměl a superšikovný. Já od řemesla utekl za penězi mezi hloupé, ale líp placené nádeníky, práce pro blbce, ale za moc peněz = sem bral okamžitě 2x tolik než v autodílně.