Subaru pro nový modelový rok zapracovalo na sportovních modelech WRX a WRX STI. Design se až na několik detailů nezměnil a ani na techniku pod kapotou automobilka příliš nesahala. Přesto mají být omlazené modely uživatelsky komfortnější (dostaly třeba účinnější akustickou izolaci u čelního okna) a díky drobným úpravám na podvozku a řízení také dynamicky nadanější.
Subaru WRX si ponechává přeplňovaný plochý čtyřválec 2,0 l o výkonu 200 kW (272 k) v 5600 min-1 a točivém momentu 350 Nm v 2000 až 5200 min-1. Standardně má šestistupňovou manuální převodovku, ale zákazníci si mohou zvolit i bezestupňový automat CVT s možností řazení předvolených rychlostních stupňů.
Doporučujeme: Čtyřikrát 4×4 — Souboj ostrých čtyřkolek
Nově naladěný podvozek a elektrický posilovač řízení mají přinést lepší odezvu, zpětnou vazbu a komfort. Manuální převodovka pak dostala nové synchrony a celkově byla přepracována tak, aby bylo řazení pohodlnější, rychlejší a příjemnější. Určitě pomůže i nová, komfortnější kalibrace spojky. Subaru bude nabízet i Performance paket, který modelu WRX přidá lepší brzdy či anatomické sedačky a naopak v zájmu snížení hmotnosti a těžiště ubere střešní okno.
Upraveného podvozku se dočkalo i Subaru WRX STI. Spolu s tím dostane tento vrcholný model automobilky nový elektronický mozek systému DCCD AWD, takže reakce pohonu všech kol mají být rychlejší a přesnější. Nové jsou také šestipístkové brzdy Brembo a poprvé dostalo Subaru WRX STI devatenáctipalcová kola v základu.
Pod kapotou zůstává přeplňovaný plochý čtyřválec 2,5 l o výkonu 227 kW (309 k) v 6000 min-1. Točivý moment má hodnotu 393 Nm v 4000 min-1. Subaru dále upravilo zábavní systém, rozšířilo možnosti konektivity a také přidalo nové bezpečnostní systémy, případně modernizovalo ty stávající.