Vlákno názorů k článku Studie odhalila 10 věcí, kterými štveme ostatní řidiče. Neděláte je i vy? od Vladimír Bžoch - ad 5 . Zařazování do průběžného pruhu -...
Vladimír Bžoch
(neregistrovaný)
27. 3. 2020 23:00
ad 5 . Zařazování do průběžného pruhu - tak jak nám to nutí zdejší rádoby odborníci - je nesmysl. ! !
V celé západní evropě se řadí ihned u první značky vyznačující zůžení do jednoho pruhu např. 700m . Pak se jede bez problémů.
Řazení dle českého systému vyvolá jen- pustí mě tam ? nepustí mě tam ?
vjede mi tam - nevjede mi tam ?
A všichni stojíme !!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Vacek
(neregistrovaný)
28. 3. 2020 23:12
Pak to dělají špatně. Řadit se u první značky vyvolává zmatky a tím se vytvářejí fantomové kolony. Hlavní důvod zipování až na konci, který z mně nepochopitelného důvodu nikdo nepropaguje je poloviční délka kolony, díky čemuž se neucpávají křižovatky za vašimi zády. Viz: https://i.imgur.com/9ho6rhO.jpg Bohužel je to příliš náročná úvaha pro ty, kteří vnímají dopravu jen od svého volantu dopředu.
Nicméně mám podezření, že autor hovořil v bodu 5 o připojovacích pruzích a pak je také mimo. Připojovací pruh se má využívat celý a při souběžné jízdě se jím může i zprava předjíždět.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat