Michale Straková (neregistrovaný)
Do bodu 2 bych dala spíše mlhovky. A tím bodem 5 se myslí co? Není spíš naopak problém, když řidiči nevyužijí většinu připojovacího pruhu, aby nabrali dostatečnou rychlost, ale připojují se okamžitě a v pomalé rychlosti, jako by tam ten připojovák vůbec nebyl, a nutí tak ostatní brzdit nebo uhýbat?
Viktor (neregistrovaný)
Podle mne tady chybí ještě dva, dnes hodně rozšířené nešvary (hlavně u majitelů "luxusních" sedanů a off-roadů). A to zaprvé jízda u středu vozovky, často i jedním kolem v protisměru, bez ohledu na protijedoucí vozidla. A za druhé "řezání" zatáček do kterých není vidět a poměrně hojně i v případě, že vidět je a někdo jede do protivky.
Vladimír Bžoch (neregistrovaný)
ad 5 . Zařazování do průběžného pruhu - tak jak nám to nutí zdejší rádoby odborníci - je nesmysl. ! ! V celé západní evropě se řadí ihned u první značky vyznačující zůžení do jednoho pruhu např. 700m . Pak se jede bez problémů. Řazení dle českého systému vyvolá jen- pustí mě tam ? nepustí mě tam ? vjede mi tam - nevjede mi tam ? A všichni stojíme !!
Jan Vacek (neregistrovaný)
Pak to dělají špatně. Řadit se u první značky vyvolává zmatky a tím se vytvářejí fantomové kolony. Hlavní důvod zipování až na konci, který z mně nepochopitelného důvodu nikdo nepropaguje je poloviční délka kolony, díky čemuž se neucpávají křižovatky za vašimi zády. Viz: https://i.imgur.com/9ho6rhO.jpg Bohužel je to příliš náročná úvaha pro ty, kteří vnímají dopravu jen od svého volantu dopředu. Nicméně mám podezření, že autor hovořil v bodu 5 o připojovacích pruzích a pak je také mimo. Připojovací pruh se má využívat celý a při souběžné jízdě se jím může i zprava předjíždět.
Jakub Ondráček (neregistrovaný)
Musím nesouhlasit s tím, co tady píšete v bodu 5, připojit se co nejdříve do druhého pruhu kvůli zúžení. Správně by řidiči měli dojet až na konec, kde zúžení končí a ,,zipem,, se připojit do provozu, do druhého pruhu. Alespoň vždy to tak bylo.
Pavel (neregistrovaný)
Naopak pane Bžochu, neumíme zipovat. Jezdím hodně po Rakousku a Německu a provoz o půlnoci na dálnici kolem Norimberku je asi tak jako v Českých Budějovicích v odpolední špičce a protože tam lidi neumí zipovat, jsou tam neustále zácpy a není výjimkou si chvilu postát na třípruhu a naopak ve Vídni, kde je taky obrovský provoz, ale lidé tam zipují předpisově, jsem sice v ranní špičce musel zpomalit na dvacet, třicet, ale stál jsem velmi výjimečně a když tak na pár vteřin. Prostě bod pět je špatně, souhlasím z praxe s paní Strakovou.
Milan (neregistrovaný)
Takých pseudovodičov a "umelcov" máme plno aj na Slovensku. Absolútne súhlasím s pánom Jakubom Oráčkom,pretože zaraďovanie sa hneď na začiatku zaraďovacieho pruhu obmedzuje plynulosť jazdy a vytvára ďalšiu kolónu a často krát nie malú za čakateľom na zaradenie sa, pretože ho takmer nikto nechce pustiť. Takým by som bral papiere hneď na mieste !!!