Pablopuding (neregistrovaný)
Celý jsem to přečet prolít parametry a fotky a nechápu jak kia může vyjít jako lepší auto. Za stejnej peníz lepší výbava a konstrukce která má dlouhou životnost ačkoliv planetová převodovka neodvádí nejlepší výkony, kdyby byla s manualem tak by dost možná dopadla jinak. A řízení,posilovač a jeho odezva je pro mě jedna z nejdůležitějších vlastností auta. Pak je tu stránka vzhledu kia mi zepředu připomíná scorpio a zezadu accord combi. Toyota ma moderní japonskej švih a líbí se mi daleko víc než novej civic. Pak je tu interiér. Toyota ma tu věc který se říká cockpit, prostě řidičův prostor a vše okolo něj směřuje přímo na pohled.. Karbonove prvky, obrovska obrazovka a držáky na pití v zadních dveřích všechno tak nějak ladí. Oproti tomu kia vypadá lacině od palubky po sedačky a prostor řidiče. Auta z roku 99 mají stejne velkou obrazovku, stejně funkční navigaci a stejnej počet tlačítek nemluvě o tom startování klíčkem, oproti tomu toyota...Takže můj závěr je, že toyota je pro zelenýho fotříka ikdyž už poveze děti tak jim bude muset otevřít dveře ale bude při řízení štastnej. Kia je pro starší generaci, který se líbí že má na vše tlačítko a nemusí se patlat po strašlivé dotykové obrazovce a má dost místa na vycházkovou hůl při nasedání a auto řídí spotřebu za ně aniž by museli zmáčknout tlačítko. Myslím že by to mělo být jasně pro toyotu i přes její možná zastaralejší hybridní jednotku a slabší výkon převodovky. Rozhodně bych peníze utratil za spolehlivost, vzhled a příjemné svezení, což se konstrukci toyoty rozhodně upřít.Serus
david (neregistrovaný)
Kia má od pohledu emocí jako krabice od bot plná toaletního papíru. Pohled na interiér je u KIA jako pohled o 20 let zpět. Pochybuju, že ta KIA bude ještě za 10 let jezdit nebo mít vůbec nějakou cenu narozdíl od Toyoty.. Pro lidi s IQ nad 30 je tak volba úplně jasná ikdyž se autor za ten příspěvek na konto od KIA snažil vážně hodně
Gabriel (neregistrovaný)
Mal som moznost vyskusat tieto auta na trase zhruba 1200 km Praha-Poprad a Kia je jasny favorit. Ok design interieru je v Toyote napaditejsi obzvlast v tomto teste, kedze Kia vo vyssiej specifikacii ma uz pouzite hodnotnejsie materialy, ale to je tak vsetko. Exterier Kie je striedmejsi, ale trendy bude dlhsie nez ufo design Toyoty, na ktory si za tri roky nikdo nespomenie. Skoda, ze Kia redaktorovi zapozicala verziu comfort, kedze exclusive je komplexne krajsie auto, no u Nira v prvom rade ide o funkcnost hybridneho celku, ktora je na 16" kolesach rozhodne efektivnejsia a pohodlnejsia.
Ludvik (neregistrovaný)
Jedným z u mna dôležitých parametrov ktoré sa tu nespomenuli je kvalita. Ale to sa ukáže až časom. Keďže mám doma 12 ročný Yaris a 3 ročnú Corollu myslím že kvalita a skúsenosti Toyoty sa úkažu až časom, čiže o 10 rokov sa uvidí ako pôjde hybrid KIA a ako bude fungovať hybrid Toyota. A tam je ten rozdiel, podľa skúseností s Toyotou sú to bezporuchovej a dlhovekú autá, už som si objednal novú CH R aby som mal dalších 15 rokov bezproblémových.
bzhvhoezt (neregistrovaný)
Srovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Když je žák lepší než učitel - Autobible.cz [url=http://www.gol9lw4b0p5469a4leh1z5y3844o5o4ls.org/]ubzhvhoezt[/url] abzhvhoezt bzhvhoezt http://www.gol9lw4b0p5469a4leh1z5y3844o5o4ls.org/