MasoxCZ
(neregistrovaný)
16. 3. 2018 21:19
Dobrý večer, zajmala by mě ta konkrétní trasa, protože mi hlava nebere, jak pluginy mohly se spotřebou skončit v okolí 6ti litrů / 100km, když já s Priusem+ r.v.2013 s baterkou deklarovanou na 2-3km jezdím za 6/100 když to hodně proženu, a do 4,6 když jedu klidně. V Praze se dá dostat i pod 4,5 podle profilu. Takže kdyby byl itinerář aspoň podle názvů obcí, rád bych si to příležitostně pro srovnání projel.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
peet
(neregistrovaný)
29. 6. 2019 9:40
porovnávajíci test je falešný...REKLAMA pro Hyundai! ! ! !
Osobne vím že Toyota PHEV pri bežné jízde na dalnici (130-140km/h) má 4,2 L/100km. Ioniq a Niro na dálnici pod 6 nejdou ani ve snu.
Na elektrinu s Priusem jsem dal 55km.
Životvost 6st. dvojspojkove prevodovky s dvouhmotovým setrvačníkem sa určite nevyrovná planetové bezspojkové prevodovke.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mil
(neregistrovaný)
5. 11. 2019 17:35
A co topení? Má Hyundai také tepelné čerpadlo a umí topit z baterie ( jako Prius), nebo topí jen motorem? Což potom zvyšuje spotřebu...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat