Dušan (neregistrovaný)
Zkoušel jsem to 3x - ani ťuk (Auto Lukáš) naposled mi na argument, že Focuse combi ve srovnatelné výbavě koupím o 30 tisíc levněji než Fábii Combi, řekli cituji:" Ale pane, tohle je Škoda, na ni se stojí pořadník". Na Civica jsem dostal 50 tisíc z akční ceny, na Astru K 15 % + výbavu a střešní nosiče (a to byla v roce 2016 horká novinka), na Merivu 15 %. Kolega na Tiguana dokonce 17 % a jiný kolega na Scalu dostal povinnou výbavu zdarma :) Takže, kde je ta sleva?
Beky (neregistrovaný)
Je smutné že Škoda už není lidové vozítko pro české lidi..Kvalita je dobrá , cena nadsazene nedostupná a proto ani neni divu že stály zakaznici odcházeji ke konkurenci...já taky Japonske SUV 2019 tak jak pánove píšou, domluvite se na cene i výbavě tak proč zase tvrdohlavou ŠKODU...
FR (neregistrovaný)
Tak třeba u Hyundai i30 jste opomenuli další dvě podstatné věci na rozdíl od škody (a koncernu): 1. má multilink ve všech verzích, tj zadní náprava tolik nedrnčí a neodskakuje! 2. má poctivý ČTYŘVÁLCOVÝ motor 1.4, narozdíl od škodováckých mrzáků 1.0 tříválec, 1.5 příležitostný DVOUVÁLEC!
Martin (neregistrovaný)
Ty jsi tedy myslitel. Firmy si asi kupují Škodovky, aby se jim ve firmách kazily a měly s tím firmy starosti. Se prober. Kupují Škodovky pro jejich robustnost a vysoké nájezdy. Mnoho firem už velmi rychle vystřízlivělo z Hyundaiů ve firemních flotilách. V některých městech se například městská policie trápí s Hyundaii. Mimo vše jiné žerou i trávu okolo cesty, spotřeba jako hrom.
Skrew77 (neregistrovaný)
Otazka neni odkdy je, ale do kdy byla. Prvni generace novodobe Octavie byla uvnitr hodne mala a dvojka na tom nebyla o moc lepe. Puvod v Golfu se nezaprel. U treti generace se Skoda snazila Octavii prezentovat jako auto o tridu vyssi, coz ji ne vsichni zbastili. A ctvrta generace je zase o neco vetsi. Tady uz je v primem porovnani s i30 opravdu videt rozdil ve velikosti.
Petrzel1 (neregistrovaný)
Metrové převisy vepředu i vzadu!!! Z hlediska bezpečnosti paráda. Z hlediska zábavy na okreskách totální propadák, kde rychlejší a bezpečnější bude i Dacia Sandero....:) To zase bude omotaných Ochcávek okolo stromů.....:)
Martin (neregistrovaný)
No to automatické přepínání dálkových u Hyundaie bych raději jako nějaké plus moc neprezentoval. Vůbec to nefunguje spolehlivě. Na matrix světla od Audi to třeba vůbec nezareaguje, až když Hyundaie probliknu dálkovými, tak to přepne. Opravdu nechápu to násilné cpaní těchto systémů do křápů z nižších tříd jen za cenu toho, že pak mají tento systém pouze podle názvu. Zkoušeli jsme to se sousedem za absolutní tmy, jen dě auta proti sobě a reaguje to tak, že to nereaguje. Soused to reklamuje, v hyundaii si s tím neví rady, není tam co nastavit, když to prostě nefunguje.
Honda CBR 1000rr (neregistrovaný)
Po X osobních aut jsem dostal novou služební Ochcavku 2018 Tdi za nějakých 560tis..Za rok jízdy výměna předních stahovacek... repráku, ložiska, hlavní displej,komptesor klimy... nepočítám ošoupany volant od slunce, vrzání čalounění dveří a když člověk pustí na full tu srandovní audio sestavu, tak koukám kolem sebe co vše chrastí. Jízdní vlastnosti nákupního kombíku ,no když s ním jedu rovně,tak to ujde jinak za ty prachy bych si to osobně nikdy nekoupil...mohu si ho odkoupit,ale za ty prachy si koupím hodnotnější ojetinu,kterou nejezdí kde kdo a nestojí u každého paneláku.. Když to porovnám z jakoukoliv ojetinou kolem 300tis tak vše co jsem měl bylo o x lvl někde jinde..jako služební a na stavbu když teď stavím ujde ..jinak nikdy víc...kdyby slevili o 2kila tak možná..
Martin (neregistrovaný)
Ve firmě máme najednou koupeno 9 octavií 2018 Tdi. Od ledna 2018. Každá má pouze 1 svého řidiče, nestřídají se. 8 Octavií jezdí naprosto v pohodě, mají nalítáno okolo 130 - 150. tisíc km. Obchodní zástupci. 1 Octavia - problémy, tu geometrie, tu vlnovec, tu chladič od klimy. Nakonec zjištěno, že člověk, co s ní jezdí s ní jezdí jako dement. Přifrčí po dálnici, žene to, sjede z dálnice, zastaví ve firmě a hned vypne motor. Takže docela chápu vaše poruchy. Srovnání několika aut ve firmě je dostatečný vzorek.
Petr (neregistrovaný)
U mého nového ceeda přepínání dálkových světel funguje naprosto perfektně. Nikdo za celou dobu na mě ani jednou neprobliknul, auto vidí vůz před sebou už z dálky tak vypne. To samé i když se k někomu blížím. Blížím se k vesnici, městu a senzor dálková světla vypne.
Vergl (neregistrovaný)
Automatické přepínání dálkových světel není a nebude nikdy schopno nahradit lidské oko. Když se na horizontu objeví např. kamion, nejdříve vidím malá obrysová světla co má nad oknem, pak se objeví teprve potkávací světlomety. Mezitím moje automatické přepínání svítí řidiči do obličeje dálkovými. To už ale kamioňák pouští světelnou rampu z mlhovek, a já oslepen havaruji v do stromu. Auto hoří, rodina umírá, pes umírá, strom umírá.... . To je idilka a pokrok zároveň. Moje zkušenost s automatickým přepínáním dálkových světel u Opel Combo Life 2019.