Eda
(neregistrovaný)
12. 1. 2020 23:01
Cituji: "Kapalinou chlazené monstrum s objemem 38,8 litru bylo schopné vyvinout výkon 375 koní, což bylo na tehdejší dobu velmi vysoké číslo. Vůz sice jel maximální rychlostí 68 km/h, ale zato dokázal na korbě utáhnout sedm tun a na přívěsu dalších 15.§
Tak to by se autor článku z V3S podělal, ta při svých parametrech uvezla na korbě 3t a na vleku dalších 7t.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Eda
(neregistrovaný)
12. 1. 2020 23:11
MAZ-535 byl určen pro tahání návěsů o celkové hmotnosti 50 tun, Teplotní rozpětí pro práci je od -50 do +50 oC, dojezd 600km...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
13. 1. 2020 10:32
X-tý článek o ničem. Ale proč si nevydělat mrzký peníz, když to někdo zaplatí! Nerad se takto vyjadřuji, ale pokud autor sedí u počítače a neví co je to praxe (projít se nějakou výrobní linkou -Tatra, příp. osobních aut, aj), příp. opravna nákl.aut, civil nebo armáda, tak o čem chce psát? Ale ano, dá se kopírovat (pardon extrahovat data) z Wikipedie, anebo seriózních webů.
Proč tohle píši? Protože jsem nevěděl, že-cituji: "Ten posílají do turbíno-elektrické převodovky, jež ji promění na elektrickou energii. Tou následně pohání trakční elektromotory na každém z kol." Howgh. A já myslel, že je to turbínogenerátor (adekvátně k dieselgenerátoru). Elektrickou převodovku jako zdroj elektrické energie neznám. Ale proč se nepoučit u "odborníka"... .
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
já
(neregistrovaný)
11. 1. 2022 22:49
Patrně mysleli tzv. reduktor, jako byl u turbolektu,který redukoval 30tisíc otáček na turbíně na cca3tisíce otáček na generátoru.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat