Názory k článku Škodí diesely městu? V Německu dokázali, že moderní diesely vzduch čistí a že ty staré nemá smysl zakazovat
Radovan
(neregistrovaný)
12. 9. 2019 11:47
Větší hovadinu už vyprodukovat nemohli. Doporučuji německým soudruhům, co asi někde udělali velkou chybu, aby se se svými dýzly čistícími vzduch zavřeli do garáže a nastartovali je.
Pokud po tomto oblíbeném garážovém testu vyjdou po pár hodinách živí (ono město není v podstatě nic jiného než větší garáž), tak se jim omluvím že mají pravdu. Ale nemají. A mrtvým se netřeba omlouvat. Protože jsou to kandidáti na Darwinovu cenu a právě obohatili lidský genofond tím, že pár hlupáků (nebo zkorumpovaných vědců) se nebude moci dále rozmnožovat a škodit tím lidskému plemeni.
P.S. A samozřejmě hluk a vibrace z těch dýzlů taky nijak neškodí, že?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 13:58
To co píšete nedává smysl oni píšou o sazích a vy o CO2 které u spalování samozřejmě vzniká. Ti vědci v garáži by zemřeli na otravu CO2 a ne na saze
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
kuk
(neregistrovaný)
26. 4. 2020 19:30
Popiš mi jak probíhá otrava plynem CO2, rád si to poslechnu. :D
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
12. 9. 2019 12:39
Takže neporovnavaji stav před zákazem a po zákazu, ale porovnávání různá města. To je jako by zakázali auta v Ostravě a divili se, že je tam pořád špinavý vzduch. Že by na to měl vliv třeba průmysl?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav
(neregistrovaný)
12. 9. 2019 15:43
Tak jo, to jsem se nasmál, takže ke každému německému komínu jeden německý diezel, a mají čističku vzduchu pro každou rodinu a komín. A výfuk si můžou zavést rovnou do kuchyně.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milos Homer
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 0:28
Ako Britsky premier Gordon Brown prehlasil ze Dieselove vybusne motory su ekologicky naj.
Ja som vyrastal v CSSR a viem z uciva v 7 triede Zakladnej skoly, 4, Ernsta Thalmanna,Nemecky jazyk ako No1 v Bratislave A Polytechnik, Letec , Michal Pridala bol nas UCITEL. Podrobnosti - see Wikipedia, please, prosim, alebo co kto ocakava. Som si na 100 % isty ze za charitu lobuju len bohati.
Sorry Charity, First My family, then I DO NOT NEED a charity.Ked v GB dvaja pracuju, maju mat GB life.
That mean £60,000 income per Year. Sorry -before Tax!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lojza
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 6:09
Kezby zaclo zakazovani dieslu i v cr. Ten smrad ve meste je priserny humus.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Starosta
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 7:38
:D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 18:52
Každý auto, benzín i diesel není dobrý pro životní prostředí, stejně jako továrny atd., ale politika zničení dieslu je dost trapná, některé dieselové vozy(dle posledního měření) produkují méně svinstva než auta benzínová. Ale proti něčemu se bojovat musí (no tak vybereme diesly), ať se ukážeme že jsme lidem a světu užitečny a ono se to...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Murdej
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 19:02
No jo ono to sice zachytává saze ale jednou za čas se filtr regeneruje a všechny posbírané saze + ty co vytvoří zase výpusti ven.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 21:38
Nedávno jsem někde četl že elektrické auta mají také výfuk - ale je někde jinde. A to nepočítám výrobu a ekologickou likvidaci baterií. Takže pokud nevyrobime elektřinu bez emisí anebo radioaktivního odpadu tak ma diesel menší ekologicky dopad než ta slavná elektrika
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radovan
(neregistrovaný)
13. 9. 2019 22:36
Taky dobrá hovadina. A ten Váš benzín nafta a plyn se berou kde, co čerpáte do spalovacích aut, když elektromobil je údajně podle Vás samá emise? Prší z nebe? Ne. Jen na rafinaci 1 L benzínu se spotřebuje 1,3 kWh té Vaší špinavé elektřiny. Na tu ujede elektromobil rovnou 10 km. A to ještě musíte najít a vytěžit ropu, dopravit ji, přečerpávat, skladovat, pak projde zmíněnou rafinací, opět přečerpávat, skladovat, pak odvézt cisternou spalující další naftu na benzínku, opět přečerpávat a pak si pro ni spolu s Němci dojedete čistým dýzlem a pomocí čerpacího stojanu poháněného tou špinavou elektřinou si to nalijete do nádrže. Čistota sama, že? Bože lidi to nedokážete myslet hlavou?
A o jaké ekologické likvidaci baterií prosím je řeč? Všechny baterie doposud jezdících elektromobilů buď slouží (běžná záruka je nyní kolem 8 let a min. 160 tis. km nebo bez omezení, že kapacita neklesne pod 80%), nebo jsou použity při výměnách za vyšší kapacitu (BMW i3, Renault ZOE např.) jako úložiště elektřiny. BMW je má přímo u svojí továrny a ukládá do nich elektřinu z větrníků. Pyšní se tím, že vyrábí BMW i3 komplet ze zelené elektřiny. Renault baterky dává k rychlonabíjecím stanicím pro elektromobily, takže nemusí platit vysoký rezervovaný příkon 50 kW, ale prvotní náraz pokryje baterie, která se celou dobu pomalu nabíjí. Toyota baterie ze svých hybridů dává do kontejnerů a ty poskytuje s fotovoltaickými panely národním parkům v USA, aby byly bezemisní, pro jejich ostrovní systémy.
Jinak baterka LiFePo je železo, lithium a fosfát, vše umíme bez potíží rozdělat a znovu použít. A když Vás to najednou tak tíží, elektromobilů u nás jezdí 3 tisíce, jen osobních spalováků 5,9 milionu. To Vás netrápí, že v průměru co 3 roky měníte startovací baterku (ano, spalovák se bez elektřiny ani nerozjede), obsahující agresivní kyselinu sírovou a jedovaté olovo?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dakk
(neregistrovaný)
14. 9. 2019 7:52
..tady je vidět ,že borec nemá co na práci tak mele kaši jako by sestrojil motor,a vymyslel uhliková paliva,,a pak chodil a měřil po zemi jak to ono vlastně funguje a i škodí..No jak už napsal jeden pán tady,,ano ti vědci či redaktori by zhynuli,,ale na otravu CO,,ne na NOX,,ani na pevnė častice,,takze tady ten borec jen pláca a nema ponětí vubec jak a co funguje..Ma info z fofrjutubevikipedia,,všeznalek vyčteninka a sam neviděl motor ani z fichtla....A to dalši Lojza piše o zakazu smradlavých dizlu..No demence je bezbřehá..Dizl nastartoval tech revoluci....Uplne ve vsem.......Jedině dizlový motor ma smysl,samozrejme udrzovany,a pouze jediny typ,,a to ocelovy predimenzovany ingot s rotacmim cerpadlem..vystači si s euro3 ......Saze tak velke že se zachytnou a nejdou do krevniho řečiště...Nic jineho..Vsechno ostatni je spatně..Kdyby tyto motory jezdily,nemusi se nic inovovat,,aut je třetina a smradu ještě méně..Navic uzakonit zaruku karoserie motor..Jestli mam12let na karu bude to i na motor..prumerny dravejši chasnik najede 30tis km ročně×12 mesiců 360tis km .To musi servisovaná pohonna jednotka el inst vydržet..bez spotř dilů..........Benzin děla ještě větši bordel než ropa,,a to v podobePM,,aromatickychnuhlovodiku většiho CO a potazmo CO2 uměrné spotřebě.Žere to jak tank a foukane němé trapacke litry s trivalcem zakukaj za stotis km...pak se musi vseho dělat miliardy....Tady je prosim ta ekologie..Přelidněno,,furt se stavi,stavi,,samej beton,,odvodněný kopce,,,lenost chodit pěšky,,Nadvyroba,,převaženi nesmyslů a rozežrani lidičky co uz nevi coby...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Šuhaj
(neregistrovaný)
14. 9. 2019 15:16
No to je zase propagandistická sračka. Čte si to autor po sobě vůbec? Anebo jenom jde "hurr durr musím dokázat, že auta se spalovacím motorem jsou naprosto v pořádku" ? Ostatně co taky čekat na auto webu kde autoři jsou banda tardů co pravděpodobně volí VKM, protože "EU chce zakázat auta bééé bééé"
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jura Jura
(neregistrovaný)
2. 10. 2019 15:11
Ono je až pozoruhodné, jak podstatná část diskutérů zde vůbec nepochopila, o čem ten článek je. Možná zelený zákal mozku ... :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
2. 6. 2022 22:53
Nevím no, vůči tomu, že vzduch čistí bych byl asi trochu skeptický. Na druhou stranu uznávám, že moderní auta už pro životní prostředí nejsou ani zdaleka takovou zátěží, jako některá starší. Bohužel to je ale úplně jedno. Zkuste se projít po městě v dopravní špičce. Ta kvalita vzduchu má k čistotě opravdu daleko. Právě proto jsem rád, že od té doby, co jsem investoval do rekuperace od https://rekuperace-aldes.cz/ mám čistý vzduch alespoň doma.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat