Škoda Vision X: Studie městského crossoveru zažije premiéru na ženevském autosalonu

01.02.2018
přidejte názor
Autor: Redakce
  • Nová studie vozu značky ŠKODA s hybridním pohonem je dalším vývojem designového jazyka SUV modelů
  • Exteriér prototypu se vyznačuje velkorysými proporcemi a trojrozměrnými plochami
  • V interiéru upoutá pozornost velký barevný displej, působivé světelné efekty umocňují design interiéru
  • Městský crossover bude jako třetí sériový SUV model dobývat nový segment
  • Rozšíření modelové nabídky v rychle rostoucím segmentu SUV je důležitým pilířem Strategie ŠKODA 2025

S novou hybridní studií vozu ŠKODA VISION X nabízí česká automobilka výhled do dalšího rozvoje její modelové palety. Koncept městského crossoveru přenáší charakteristické prvky úspěšných SUV modelů značky ŠKODA do dalšího segmentu. ŠKODA VISION X bude mít světovou premiéru na ženevském autosalonu 2018.

S kompaktními proporcemi se ŠKODA VISION X představuje jako ideální společník pro aktivní městský životní styl. Exteriér se vyznačuje precizními liniemi a jasnými konturami povrchu, které podtrhují dynamický charakter studie vozu s hybridním pohonem, lakované v odstínu barvy FlexGreen. Sportovní akcent vozu dodává střecha v kontrastním antracitovém odstínu. Mohutný vzhled vozu dodávají výrazné nárazníky, robustní prahy, velká panoramatická prosklená střecha a dvacetipalcová hliníková kola. Inspirací pro ostřejší design bylo tradiční řemeslné umění českých sklářů.

Zcela nový designový jazyk je patrný v interiéru vozu ŠKODA VISION X. Opticky dominuje široká, ergonomicky konturovaná přístrojová deska s volně stojícím barevným displejem, jehož prostřednictvím lze rychle a intuitivně ovládat služby infotainmentu a konektivity. Osvětlené prvky z broušeného křišťálu v souhře s barevným displejem vytváří zajímavé světelné efekty.

S vozem ŠKODA VISION X představuje česká automobilka svou vizi moderního městského crossoveru. Díky rozšíření ús pěšné rodiny kategorie SUV o třetí model chce značka ŠKODA oslovit a zaujmout novou cílovou skupinu. Rozšíření nabídky se zaměřením na silně rostoucí segment SUV je významným pilířem Strategie ŠKODA 2025. Do roku 2025 bude ŠKODA AUTO vedle vozů s čistě elektrickým pohonem mít v nabídce i plug-in hybridy. Každý čtvrtý automobil značky ŠKODA, dodaný na celém světě, bude plug-in-hybrid nebo elektromobil.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?