valsa (neregistrovaný)
Kupovat neudržované vozy z operačních leasingů není asi to pravé ořechové. Až se VW group a ostatní vrátí k termínům správné údržby navrhované techniky tak možná. Ale zrušit výměnu oleje u lamelové spojky v 4x4 kvůli lepším nákladům fleet flotil, navyšovat ujeté km na výměnu oleje a další zvěrstva proti spolehlivosti techniky, není dobrý typ na koupi ze systému Škoda Plus. Chápu to. Mne jako uživatele vozu z OL nezajímá v jakém stavu si vůz koupí další uživatel. Mě zajímá výše měsíční splátky. :)
Vlastimil (neregistrovaný)
Předložený servisní interval je možná dobrý pro služební auta s nájezdy 30 tisíc a vic za rok. Ten kdo najede 7 - 10 tisíc za rok tak mění olej za 2 -3 roky. Motor to 150000 tisíc vydrží. A pak si to auto koupí v bazaru starší lidé. Po půl roce může kleknout motor. A co teď?