Kar (neregistrovaný)
Nevím, co je to za designérskou úchylku u všech nových aut montovat uprostřed displej, co vypadá, jako byste si tam svépomocí připevnili tablet. Nehledě na to, že dotykový displej je prohřešek proti bezpečnosti, bez dívání ho nemůžete ovládat.
mrch (neregistrovaný)
Takže místo tabletu je lepší, kdyby tam bylo třerba 25 tlačítek, které můžete bez dívání ovládat? No tomu snad nevěříte ani vy sám. Obvykle všechny funkce, co jsou k dispozici na těchto dotykových displejích, nejsou pro jízdu vozem téměr nikdy důležité. Například hlasitost / přepínání skladem obvykle ovládáte přes páčku u volantu, ačkoliv samozřejmě můžete i přes tablet.
Moje jméno (neregistrovaný)
Souhlasím s Karem. Ovládání na volantu není rozhodně vždy a hlasitost, ventilátor, topení, vnitřní cirkulaci, ASR a pod. já osobně chci mít vždy s mechanickým ovládáním. Mám techniku velmi rád, ale tahle nesourodá placka doslova nevzhledné nalepená na horní cast palubky je hrůza. Hlavně v noci to bude velmi příjemné před očima...
Anthony (neregistrovaný)
Dobrý tak se na palubku dal "tablet" takže další věc kvůli který lidi nebudou dávat pozor není tak ? A nezlobte se na mě ale proč scala ? Však když se na to člověk zaměří je to zmodernizovanej rapid tak proč kolem toho takovej humbuk ?
Andy (neregistrovaný)
Cenu raději zatím neprozradili. Nevim kdo si bude kupovat litrovej tříválec, takže 50 tis navíc a výbava na minimu, jinak dalších 50 tis, aby auto bylo trochu vybavené, kdo na tohle má, když konkurence nabízí lepší motor i s výbavou již v základu?
Dalibor (neregistrovaný)
Když jsem před 3 lety kupoval Rapida, chtěl jsem taky Spaceback. Jenže manželka v prodejně otevřela kufr Rapida Sedan, porovnala jej s kufrem Spacebacka a bylo rozhodnuto. Takže názor výrobce, že Scala nahradí Rapida je scestná. Scalu bez Sedana si prosím nechte. Já do kufru Rapida Sedan dám 6 plastových přepravek, kolik vy do Spacebacka? A ty tvary zadních světel a navázání na 5. dveře jsou taky úžasné. Kde jste na to přišli? Mně to připomíná vyhrnuté kalhoty.....
mrch (neregistrovaný)
Rapid ovšem ve verzi sedan neexistuje - pokud se vyklápí komplet dveře se sklem, je to liftback. Jinak zadní světla - pokud pokračují do kufru, je to řešení, které je obecně dražší, než když jsou jenom světla po okrajích vozu. Snadno tak poznáte, na kterém automobilu se šetří.
Gery (neregistrovaný)
Displej na palubovce mi nepříjde moc bezpečný člověk se nebude tolik soustředit na jízdu ne ? Hlavně nástupce Rapidu a defakto to rapid je tak proč to jméno ? Proč třeba neudělali nějákou novinku a tohle nenechali jako rapida ?
Bohdan (neregistrovaný)
Sice ten litr trochu jede když se mu šlápne pořádně na krk, ale zvuk je otřesný, to říkám z vlastní zkušenosti. Motor při sešlápnutí řve pomalu hůř jak dieselovej motor, tak co to je za benzinovej motor. Je tam tříválec v tom to je. Ještě nikdo pořádně neví, co takový motor vydrží, ale v autobazaru bych si 1.0 TSi s nájezdem přes 100tis nikdy nekoupil. Kdo chce zvuk sekačky?... Ten do toho může jít.
Honzík (neregistrovaný)
Měl bych něco k motorům,montovat jako základ motor 1.0 tsi,a ještě ke všemu tříválec,není k tomuto vozu důstojné!.Nerozumím tomu proč to dělají,co je k tomu vede?.Všichni kdo se zabíváte motorismem,určitě víte že chod tříválce není zrovna příjemný na poslech,a vymlouvat se že má menší spotřebu než čtyřválec vám uvěří jen člověk který o tom nic neví.Jako druhý nabízený zážehový motor v nabídce je 1.5 TSI-110 KW,čili TURBO motor,chcete li tak přeplňovaný.Zrovna tento motor bych použíl jako základ,ale aby se nemohli vymlouvat že je výrobně dražší než motor 1.0 TSI,tak tedy dobře použil bych tento motor v atmosférické verzi,čili bez turba.Výkon tohoto motoru v atmosférické verzi,můj odhad tak 85KW by byl tedy aspoň pro mně dostačující.Označení tohoto motoru by bylo asi 1.5 SI,čili bez T jako TURBO.Tak co si o tom myslíte?,nebylo by to vhodnější,než všude cpát tříválec jak pominutí?