Názory k článku Škoda Rapid dostala nová světla a tříválec 1.0 TSI (první dojmy)
Jarda Crhů
(neregistrovaný)
10. 5. 2017 21:41
To je k ničemu, počkám si na dvouválec 0,6 bTCSI (biTurbo Compresor Stratified Injektion) :D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Já
(neregistrovaný)
11. 5. 2017 13:18
Fakt jsou bi-xenony dvojvýbojkové? To jsou mi věci. Taky by mě zajímalo, jestli ta šestka opravdu shodí na dálnici otáčky o třetinu níž. Např. že 5 kvalt má při 130 km/h 3000 ot/min. a 6 kvalt jen 2000 ot/min. Ha, ha..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Urban
(neregistrovaný)
14. 5. 2017 11:07
Spotřební křáp bude to reznout jak ten rapid jen co sjede z linky. LOL
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vlado Hritz
(neregistrovaný)
28. 5. 2017 13:30
Mam Fabii II 1.4 63 kW. Dalnice na tachometru 140 je docela hukot. Jak je na tom Rapid 1.0 81 kW pri 140 km/h na dalnici?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bobanHTP
(neregistrovaný)
19. 6. 2017 10:30
Mám doma Rapid 1.2 TSI 66kw a shrnu to tak: malé a ne moc pohodlné sedačky, opravdu malé přední okno, výhled jak z německého tanku. Pazvuky od motoru a Climatronicu, servis si neví rady. Velmi podprůměrné brzdy a to mám koutočovky i vzadu. Již po 8000km občas drhně jednička, zpátkečka občas nejde napoprvé už od novoty.
Sumamsumárum je to dobře zamaskovaný lowcost a facelist s LED a 1.0 TSI to nevytrhne, navíc tento motor pro Rapid a Fábii nemá servačník na vyvážení, to má jen Octávie, tož šetříme.
Pořád to auto může mít své místo, ale jaksik cena se pohybuje ve vodách Focusu, Astry, 308, Magane ale i Tipa kombi atd. a to je už jiná liga jaksik :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Venca
(neregistrovaný)
5. 9. 2017 14:26
Nejsem zastance malejch motoru, nikdy se mi to nelíbilo a vždy jsem preferoval větší benzínový motor, tím myslím 2,5 minimálně. Nikdy mě nelákal celý vw koncern, ale časem musím od něčeho upustit, peníze než do benzínu radši budu cpát do dětí a baraku a servisovat radši budu motorku než starý auto. rozhodl jsem se kouknout po novým a nejlíp že všech cenové rozumných je na tom opravdu rapid. všem co pohybují, stejně jako já o výkonu toho auta a dobrým zprevodovani šestky, o tom že pomalu nepoznáte že je to trihrnek doporučuji aby se svezli než něco napíšou... při běžným provozu je to naprosto dostačující motor i pro rodinu s dětmi a opravdu jede líp jak 1,2tsi.. jediný co může někomu vadit je to, ze mu to auto resp. motor nezvedne ego.. stejně 90% řidičů nikdy nevyužije výkon, jízdní vlastnosti auta nebo konstrukci ani na polovinu, ale hlavně že maj velkoobjemové čtyřkolky aby to vypadalo,ty pak samozřejmě budou kritizovat, přestože se nikdy nesvezli... takže pro někoho kdo to auto bere jako dopravní prostředek a na blbnutí si zajede s něčím na okruh do terénu nebo jinam je to dobrá volba která není i přes moje prvotní obavy krokem zpátky...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JK
(neregistrovaný)
22. 11. 2017 21:38
1.4 TDI je skutečně hrůza, něco tak šíleného jsem z nabídky tříválců ještě neřídil! :o(
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Denos
(neregistrovaný)
20. 1. 2018 20:13
ja sem to dnes židik koko t česky pohoda jak 4 val ma to 81 kw pre bežneho človeka pohodička auto pekne.... kto zle komenty piše tak sa vozi v favorite asik :D a ne v aute za 150000 E :D
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat