Škoda Karoq má za sebou čínskou premiéru. Jak bylo dopředu jasné, vůz není shodný s tím, co známe z našeho trhu. Čínští zákazníci vyžadují auta s prodlouženým rozvorem náprav. Prodloužený byl proto předchozí Yeti a stejnou změnou prošel i Karoq. Jeho rozvor se natáhl o pět centimetrů.
Konečná hodnota rozvoru je 2688 mm, což je o 11 mm více oproti Volkswagenu Tiguan a o 103 mm méně oproti Škodě Kodiaq. Na délku měří Škoda Ke Luoke 4432 mm, široká je 1841 mm a vysoká 1604 mm.
Doporučujeme: Škoda Karoq příliš nepřekvapila, je to ale povedené SUV (první jízdní dojmy)
Prodloužený rozvor ovšem není jedinou změnou oproti evropskému Karoqu. Čínská varianta dostala na karoserii větší množství chromu. I to je pro Čínu typické. V interiéru by neměl chybět digitální přístrojový štít, Wi-Fi, ani multimediální systém Columbus nebo Amundsen. Čínští zákazníci se také budou moci přes aplikaci ŠKODAConnect dálkově připojit k automobilu a ovládat některé jeho funkce. Třeba nastartovat motor a ohřát interiér.
Nabídka motorizací pro čínský trh je o poznání jednodušší než ta naše. Základem je čtyřválec 1.2 TSI (85 kW/115 k). Komu to nestačí, ten může pořídit motor 1.4 TSI (110 kW/150 k). Karoq určený pro Čínu vždy používá sedmistupňovou převodovku DSG a pohon přední nápravy.
Škoda bude prodloužený Karoq vyrábět přímo v Číně. První tamní zákazníci se dočkají svého auta začátkem příštího roku.