Vlákno názorů k článku Škoda Octavia TDI s vytlučeným filtrem DPF kouří o 3000 % víc. Přesto měřením emisí projde od Lada - Delam emise a znam uz 20 let tyto...
Lada
(neregistrovaný)
13. 2. 2017 18:22
Delam emise a znam uz 20 let tyto problemy. Pred tremi roky jsem kupoval nove auto. Puvodne jsem chtel TDi ale svezl jsem se Honde 1,6 idtec a bylo rozhodnuto. Motor na uplne jine urovni co se vseho tyce. Za 50tis km se mi nikdy neypustila regenerace , vyfuk uplne cisty a spotreba nepresahla 5l a to jezdim hodne rychle. Honda ma tri motory z toho jeden diesel a vyreseno. Koncern dela kazdym rokem aspon 5 novych a stale maras.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
emi3
(neregistrovaný)
16. 2. 2017 9:18
Tak to tomu asi moc nerozumíš. Za 50tis. km jich proběhlo minimálně 50.Když nebude dělat regenerace tak se ucpe a nebude fungovat. Pokud už ho nemáš vyndaný. Ono to regenerace nehlásí. Pokud se DPF rozsvítí tak je skoro před smrtí.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat