Vlákno názorů k článku Škoda Octavia TDI s vytlučeným filtrem DPF kouří o 3000 % víc. Přesto měřením emisí projde od Standa - Dobrý den,musím také reagovat na článek a komentáře,osobně...

Standa (neregistrovaný)
Dobrý den,musím také reagovat na článek a komentáře,osobně jsem vlastnil Octávii z roku 2000 s motorem tdi 66kw combi 4x4 euro 2 na auto nedám dopustit a dodnes na něj vzpomínám se svímy téměř 300 tis.km mě nikdy někce nenechalo běžná údržba rozvody,smíšený provoz ročně cca 20tis.km spotřeba 4,7 až 5.3 na 100 km.Kamarád vlastnil tutéž Octávii ale s benzínovím motorem 1,8 turbo 4x4 jehho spotřeba byla průměrně 10 l na 100km jezdili jsme společně výlety s rodinama a tudíž stejný smíšený provoz jeho náklady šílený 2x lambda,vstřiky 3x,cívky4x a pořád marný boj se závadovou kontrolkou motoru a to vůz měl najeto prokazatelně o polovinu méně,tak pak si kupte benzín a nové benzínové motory tsi,tsfi,tce,atd to je kapitola sama pro sebe a moderní diesel tdi-cr,multijet,ehdi a podobně je na tom také bledě,navíc popílek z údajně ekologických vozů s dpf dokáže do těla projít i přeskůži a hloběji do těla než saze ze starších dieselů.Hold at žije pseudoekologie a politici z Bruselu.
Hrd (neregistrovaný)
To je tedy nápad. Koupit si škodovku a potom odsuzovat benzínáky. Kup si auto, a ne ten paskvil z boleslavi. Máš na výběr, a servis budeš znát jen kvůli výměne olejů. Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru, to je výběr, co? Opravdových aut. Spolehlivých...