Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Škoda Octavia TDI s vytlučeným filtrem DPF kouří o 3000 % víc. Přesto měřením emisí projde. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Radek (neregistrovaný)
Zajímavé je, že většina lidí nadává na diesly, ale nikdo se tady nezmínil o tom, že co začaly do benzínových motorů montovat přímý vstřik, tak motory vylučují stejné pevné saze, na které tady nadáváte u dieslů. Někteří výrobci už začínají montovat i filtry pevných částic do benzínových motorů, protože začínají být stejně škodlivé, jako diesly, tak se vzpamatujte a nekecejte kraviny...., pokud je motor v pořádku a funguje jak má, tak je jedno, jestli se mají měřit emise nebo ne, splňuje nějakou emisní normu a basta. Dnešní auta vylučují zhruba stejné množství emisí, jako auta před 30 lety, jenom se zpřísnily normy, nic víc....