Názor k článku Škoda Octavia TDI s vytlučeným filtrem DPF kouří o 3000 % víc. Přesto měřením emisí projde od Standa1 - Jste všichni ůplně mimo téma ale co čech...
Standa1
(neregistrovaný)
2. 2. 2017 0:43
Jste všichni ůplně mimo téma ale co čech to radílek.Naftový motory do osobních aut je zvěrstvo na ntou.Ale kvůli spotřebě co bysme neobětovali když to malinko víc čudí.Tady není problém jen osobních aut jako takových ale předpis na ekologii zohlednuje všechny znečištující prvky a mimo to i osobní vozidla.A jelikož naftový motory produkují víc škodlivých látek než cokoliv jinýho je tsanovený předpis kolik emisí může vozidlo vypouštět nad limit stanovený vyhláškou o ekologii a to 120 mikrogramu na centimetr čtvereční vše co je nad tento limit je neekologické.A diselový motory vypouští asi 150 mikrogramů na centimetr čtvereřní a výš i 240 mikrogramů na cm2 proto výrobci aby plnili euro normy stanovené vždy k danýmu datu se zavázali doplněním různých filtrů se vejít na tu nejblišší možnou mez u Naftových motorů a to je kolem 125 mikrogramů na cm2 emisních spalin .Ale je spousta výrobců co tyto nařízení obchází a filtry nemontuje a vozidla jsou nadlimitní.
Ale STK vychází podle výhlášek ještě z minulého století a na osobní vozy jsou vyjímky asi do roku 2017 aby mohla dojezdit vozidla bez filtrů PDF a jiných pomůcek po těchto letech se to bude ale znova přepočítávat a bude to přísnější .Automobilky se zavázali že budou vyrábět vozidla co plní určité normy euro a ted byli euro 2 3 4 5 6 7 8 Euro 2 je právě stará norma a euro 5 už plní emisní normy do roku 2020 .Po tomot datu ale bude požadován plnění normy 6 a výš a ty s přehledem plní už přísnější metodiku i pro STK .Tam se částice větší než 2 mikromilimetry nedostávají mimo filtry do ovzduší a to je sdostačující ale aby se nemuseli pořád vyvíjet novější motory plnící přísnější normy chtějí automobilky dieselový motory\ zakázat vyrábět ale nikdo si neuvědomil že nový motory nejsou už problém na emise ale problém je že lidstvo touží po palivu co nebude z ropy ale bude z elektřiny nebo z vodíku plyn je spíše řazen jako fosilní palivo a ty chce lidstvo spíše spalovat doma místo uhlí a jiných neekologických paliv proto ho chce vyřadit jako palivo pro vozy jinak je plyn poměrně bez emisní nebo jen málov škodlivý oproti naftě.Ale je tu ještě motor kombonovaný diesel a benzín a ten je taky ekologický jelikož většina paliva schoří ještě v motoru a nevypouští tolik emisí.Ale je to zdroj co může dojít proto se většina výrobců dohodla na vodíku ten je ve vesmíru nekonečný aspon co se lidstva týče.Jeho cena je srovnatelná s dnešními palivy a rychle se tankuje na rozdíl od baterii ty se nabíjí moc dlouho a zatěžují energetickou zásobu jelikož se musí energie vyrábět a i když auta budou ekologická zatím nejsme schopni vyrobit energii pro 100% aut na elektřinu ale je možný to kombinovat s jinými pohony tedy hybridní auta.Pohon na elektřinu je vhodný hlavně po městech na jiný paliva pak mimo město na delší vzdálenosti na barerie je dojezd zatím malý a nabíjení zdlouhavé proto se výrobci dohodli že masově se elektřina nebude zavádět .Dieslový motory s vylepšenými filtry ale nejsou kvůli nišší spotřebě tak špatný a pokud se doplní ellktřinou nebo spojí s benzínem bude tu další možnost jak diesel ještě nezabít kvůli ekologickým překážkám a pokud by se motor vylepšil aby spaliny nedošli mimo motor jsem pro aby diesel byl i v budoucnosti motor v automobilech a dokázalo se že eko neznamená dieslům konec
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat